Poprawa Jakości Gry Na Serwerach Cs
#41
Napisano 07 lutego 2010 - 11:57
asdasdas
#42
Napisano 09 lutego 2010 - 03:07
Chcecie obowiazkowego komunikatora? Dobrze.
1. Mamy dwa do wyboru. Ts3 i mumble. Oba stoją u nas. Musimy się zdecydowac z ktorego korzystamy. Teraz proszę sie jakoscią nie suygerowac gdyz na mumble jest dwukrotnie lepszy kodek ustawiony. Zbeirzemy się w 20 osob wejdziemy na jeden i na drugi. Sprawdzimy, zobaczymy, zadecydujemy.
2. Ja wprost nienawidzę tsów za to, gdy gram i mi ktos pierd..zieli smutki o tym co zezarł dzis na obiad, albo inne pierdoły. Staram sie grac na sluch, staram sie skoncentrowac. Pierdzielenie o dupie maryni gdy wszyscy padli nie pomaga w tym. Jarek proponowal ustawic dwa kanały głowny do gadania oraz drugi dla tych co tylko i wylacznie chca komunikowac się w grze.
Więc dobrze. Nic nie trzeba w obecnej konfiguracji zmieniac.
mamy teraz taka hierarchie
-kanal serwera gry
--- Ci dobrzy
--- Ci zli
Czyli tak naprawde trzy kanaly. Na ogolnym serwera niech siedza wszyscy ktorzy chca budowac atmosfere i pieprzyc co się chce, zas do poszczegolnych kanalow niech wchodza Ci ktorym zalezy na komunikacji i przede wszystkim rozgrywce.
3. Dodatkowo musza byc ustalone zasady takie jak:
zakaz przeklinania notorycznego,
zakaz podpowiadania
zakaz przeszkadzania w grze przez niewyparzoną jadaczkę
I wiele innych ktore byscie ustalili podczas dyskusji
Tylko repsektujac powyzsze zasady wprowadzenie komunikatora ma sens.
Wprowadzenie TP na salony:
tutaj sprawa jest prosta. Walkowane wiele razy.
- Najpierw Admini musza grac TP a dopiero potem mogą wymagać tego od grających
- Musimy dobrac adminów do skladu (na oko moim zdaniem brakuje 6-8 sztuk)
- musza byc respektowane zasady kickowania i banowania. Nie ma cackania sie z graczami - nie gra TP - kick, dalej olewa sobie grę? BAN. I niech przyjdzie tu na forum się poskarzyc to szybko mu wytlumaczycmy w czym gra.
-admini nie grają na fejku
- przede wszystkim rowniez admini musza przemyslec co to znaczy gra TP. napoleonem nie bedize ten co bedzie kazal "rasz A, Rasz B" A to z czasów jak jeszcze grałem wydawało się jedynym słusznym TP uskutecznianym przez wielu. A kazdy dobrze wie ze nie ma nic lepszego niz wbicie na plecy niespodziewjacego sie przeciwnika. No tak, ale kto wbije jak wszystkich wyrzneli jak sie zabijali w 10 przez małe drzwi...
Najpierw trzeba troszkę rozumu potem mozna prowadzić grę.
Mozna tez wprowadzic jakies pluginy ktore byly wprowadzone na elite a sprawdzily się
Ustalcie hierarchię, obowiązki prowadzących. Czy będą to admini czy tez nominujemy jakie sosoby do tego? Czy macie jakies taktyki?
A teraz odnosnie paru pomyslow rzuconych w miedzyczasie:
- nie nikt nie zrobi grafiku, to nie jest praca - to ma byc przyjemnosc.
pozostałych nei pamiętam
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#43
Napisano 09 lutego 2010 - 03:23
Wiec co niby beda robily te osoby na tsie/mumble ? Skoro kanaly beda porozdzielane na druzyny i jak ktos zginie to nie moze powiedziec ze np "3 dluga" ? Skoro tak to po co maja tam siedziec, tylko po to zeby uslyszec "idziemy drugi srodek" ? Głupota, chyba ze miales na mysli podpowiadanie dla osoby która jest w drugiej druzynie, ale i tak beda, a przynajmniej powinny byc na kanalach swoich druzyn.
Nie chce zniechecac ani nic, ale naprawde Owi wierzysz, ze takie cos sie uda ? Ze ktos oprocz admina+2-3 graczy wejdzie na kanal na tego glupiego tsa zeby posluchac taktyk ? Przeciez 3/4 gracze tawerny to nieznajome osoby, ktore nawet nie ogarniaja, ze istnieje forum tawerny. Wiadomo, możecie próbować, ale nie mogliscie ogarnac nawet znajomych ludzi na Tawerna Elite Tp, a co powiedziec o ogarnieciu tych wszystkich przygłupów co grają ffa.
#44
Napisano 09 lutego 2010 - 03:26
Ja nie lubie tsa, ale jezeli bedzie taka wola to popowiadam jak to mozna zorganizowac
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#45
Napisano 09 lutego 2010 - 03:29
odnośnie całego pomysłu - miałem rozmawiać z tymi żądnymi zmian, ale był tylko Ridlez, nikt inny nie zgłosił się do mnie do tej pory poza nim.
Mam pare koncepcji bardizej lub mniej realnych do wprowadzenia, ale tego ts/vt/mumble to powiem szczerze, że nie widze przy tp. O szczegolach pozniej napisze bo zaraz musze wychodzić.
Użytkownik Fikus edytował ten post 09 lutego 2010 - 03:29
#46
Napisano 09 lutego 2010 - 03:31
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#47
Napisano 09 lutego 2010 - 03:42
#48
Napisano 11 lutego 2010 - 09:59
- Najpierw Admini musza grac TP a dopiero potem mogą wymagać tego od grających
Najważniejszy podpunkt do którego Admini powinni być zobowiązani od zaakceptowania ich podania.
Teraz myśląc tak od góry, skoro jest to serwer TP to wszystkich łamiących zasady powinno się odgórnie wyrzucać. Niestety nauczono graczy, że gra się 4fun i to też jest spory problem.
#49
Napisano 11 lutego 2010 - 10:25
#50
Napisano 11 lutego 2010 - 11:24
Poza tym jesli na serwie bedzie oblezenie tylko przez tych adminow, ktorzy maja pilnowac nieposlusznych graczy i przez taktykow to gdzie bedzie wolny slot dla 'szarego' gracza, chyba juz nie bedziecie mieli kogo banowac bo zostaniecie w swoim wlasnym gronie, to chyba wlasnie wtedy rozwiaze sie prooblem zgodnosci gry TP na tym seriwe.
Wprowadzajac zasade obowiazku przebywania na vt i prowadzacych, odbieracie przyjemnosc z gry i wlasna, indywidualna finezje gry, taktyke, logike i umiejetnosc przewidywania i myslenia w grze. Jesli chcecie ogladac wytresowane malpki to idzcie do cyrku.
#51
Napisano 11 lutego 2010 - 11:56
@Lolcia - ten grafik prowadzących to pomysł który już dawno został skreślony, bo tak jak mówisz, mamy swoje życie i nie przekladamy cs uber alles. Co do gry TP - prowadzący i współpraca w teamie jak najbardziej tak, ale jest też miejsce na wspomnianą przez Ciebie finezję gry, możesz zaproponować swoje rozwiązanie nawet pisząc je, możesz nieco oderwać się czasem od drużyny pod warunkiem, że do tego samego celu dążycie.
Odnośnie tych tresowanych małpek - główną ideą ts/mumble ma być integracja graczy z adminami, przedstawicielami GC, a nie programowanie rozgrywki, żadnej własnej inicjatywy. Rozgrywka jest 4fun, ale współpraca może powodować zadowolenie czyż nie? Nie czujesz sie pewniej jak ktoś abyś w plecy nie dostała kulki? O to tu chodzi, dyskusja jak najbardziej wskazana.
#52
Napisano 12 lutego 2010 - 09:16
#53
Napisano 13 lutego 2010 - 08:18
Nie grales nigdy spara? Taktyk to nie osoba ktora kaze isc za soba wezem tylko rozwiazuje aktualna sytuacje teamu.
Gra na wysokim poziomie to tak naprawde gra umyslow (jak to powiedzial stary Kubski). I w 100% sie zgodze, bo w takich momentach nerwy biora gore a ktos musi nad tym panowac.
Rola taktyka jest prowadzenie i podpowiadanie graczom gdzie powinni sie ustawic. Do tego trzeba miec MOZG.
@Lolcia
Nie chodzilo mi o dyzury, a raczej stworzenie ramowki. "O jutro mam wolne, to pogram sobie, przy okazji bede mogl poprowadzic troche bydlo i ich czegos nauczyc to wpisze sie na godzine 18."
#54
Napisano 14 lutego 2010 - 12:02
Tak trzeba mieć mozg, ale tacy którym będziesz wydawał polecenia też muszą mieć MOZG i ogarniac mocno. A jak pisalem serwer ma byc tez lda kowalskiego, np bedzie mial dzwiek off albo cos takiego to ban, tak? Ja tam jestem dalej na nie co do tego calego prowadzenia jednej osoby. Lepiej atakowa cala ekipa lub kilkoma. Ktos nie poslucha sie = ban? Skoro to ma byc TP to powinien tez by anty-rush zdjety i CT powinno moc skracac skoro juz mamy tak isc w kierunku taktyki. Ale robcie jak chcecie ja juz nie gram na TP, a jak tak ma byc to tym bardziej nie bede gral ^^ Nie lubie jak bedzie 4-5 osob w 1 miejscu ;X Takie prowadzenie jest dobre ale gora na 5-6 osob, a nie 7/8/9
asdasdas
#55
Napisano 07 marca 2010 - 12:38
Co do prowadzących, ehh, można spróbować akcje przenoszenia ogarniętych ludzi podczas gry.
1. Chodzi mi o to, że admin zna ludzi, tym bardziej jak stanie się tak, że 2 osoby mające aspiracje prowadzących są w 1 składzie przenosi 1 np za jej pozwoleniem dogaduje się na przykład po przez amx_psay i jak się zgodzi przenosimy, żeby tamtej drużynie pomógł, oczywiście ów osoba najlepiej gdyby posiadała mikrofon... Wydaje się znowu, proste tylko nieliczne osoby zdecydują się przejść do drużyny, która przegrywa, ponieważ tu mam lepsze fragi.
2. Zawsze możemy przenieść bez zgody zawodniki, tyko wtedy nie wiadomo jaka będzie reakcja zawodnika...
3. Grafik odpada... co za dużo to niezdrowo.
4. Wyostrzenie kar... Chodzi o wy konkretyzowanie regulaminu. "Idziemy środek" / kolega idzie 2 środek czy tam domek cichy/ kick. Ponowienie sytuacji przerwa na 1h.
5. Większa współpraca w drużynie, naradzanie się jakieś, a nie tylko hasłami idziemy "rasz środek" potem pretensje... Co za tym idzie potrzeba wydłużenia freeztime, co może raczej nie wypalić. W tej sytuacji trzeba ustalić czy prowadzącego ustalamy 1 czy raczej jakieś tam naradzanie przez te 30 sec 1 rundy czy coś... co tez krzyżuje szyki, bo trzeba się liczyć ze skracaniem.
Tyle ode mnie.
#56
Napisano 07 marca 2010 - 12:38
Takie zasady to mogly by byc ale chyba na srv Elite co kiedys byl, bo osby ktore chcialy tam grac same deklarowaly gre TP. Cos mi sie widzi ze nic z tego nie przejdzie.
#57
Napisano 16 marca 2010 - 08:33
IP: 194.169.126.50:9987
Zapraszam do korzystania z niego podczas gry na serwerze Tawerna TP, myślę że na początek można łączyć się z pokojem ogólnym GamingCrew Tawerna TP.
Razem z Fikusem, jako że jesteśmy odpowiedzialni za serwer Tp postanowiliśmy dać szansę temu przedsięwzięciu. Jednak, jednomyślnie jesteśmy zdania , aby TS3 służył integracji graczy. Opcja podziału na teamy raczej nie wchodzi w grę. Przykład: wiadomo, że każdy gracz na TS nie będzie siedzieć, a 2 graczy omawiających taktykę tak , czy siak będzie musiało powtórzyć reszcie graczy w teamie.
Jest to temat jeszcze do dyskusji także mile widziane sugestie/propozycje.
II Kwestia prowadzących
Typowanie prowadzących jest zbędne, kto będzie chciał prowadzić to poprowadzi i nie potrzeba do tego żadnych deklaracji ani zapisów.
III Pluginy z Elite TP
Ktoś tam wspominał o wrzuceniu, jakiś pluginów z elite, jednak nie znaleźliśmy odpowiednich, aby takowe nadawały się na public TP
Użytkownik abras edytował ten post 16 marca 2010 - 08:33
#58
Napisano 16 marca 2010 - 08:36
jednakze diametralnie zmieni to rozgrywke wiec musicie sie powaznie zastanowic.
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#59
Napisano 16 marca 2010 - 08:53
może wypalić ale mózgu i tak nie dodarasze ponizej np 1500dolców...
#60
Napisano 16 marca 2010 - 09:39
imo może wypalić ale mózgu i tak nie doda
Tobie napewno
O tym pluginie pisze od początku tawerny chyba
Nowy H@ Tawerny