Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin Tawerna CUP 3on3 by GamingCrew.pl #1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 will

will

    Pułkownik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 190 postów
  • Skype:wilu_z_mw
  • Ską…d:Tarnów

Napisano 01 marca 2010 - 04:45

Regulamin "Tawerna CUP 3on3 by GamingCrew.pl"



1. ZASADY OGÓLNE

1.1. W rozgrywkach może wziąć udział każdy gracz zarejestrowany na forum Tawerny GamingCrew, a jego konto jest aktywowane.
1.2. Dodatkowo dwóch graczy musi mieć minimum 30h przegrane na serwerze, a trzeci minimum 5h.
1.3. Do rozgrywek nie dopuszcza się osób z banem na serwerze lub forum Tawerny GamingCrew.
1.4. Udział w rozgrywkach jest równoznaczny z akceptacją poniższego regulaminu.
1.5. Poniższy regulamin jest własnością Tawerny GamingCrew ©. Kopiowanie lub wykorzystywanie do własnych celów bez zgody administracji serwera, zabroniony!

2. ZAPISY, ZESPOŁY I ZAWODNICY

2.1. Do rozgrywek przystępuje 16, 3-osobowych drużyn. Zostaną one podzielone drogą losowania do 4 grup po 4 drużyny w każdej.
2.2. Każdy gracz może zapisać się wyłącznie do jednej drużyny. W przypadku ujawnienia incydentu gdzie jeden gracz będzie zapisany do kilku drużyn, jego wszystkie nicki są usuwane z turnieju, a sam użytkownik otrzymuje stosowną karę na stronie i serwerze.
2.3. Wyznaczony przez skład lider, zapisuje drużynę do rozgrywek, podając w wyznaczonym do tego temacie na forum, nicki osób z drużyny, ich SteamID, link do profilu na forum oraz link do profilu psychostats.
2.4. Zabronione jest używanie fake nicków.
2.5. Przypominamy również, że mecze mogą wypadać w środku tygodnia, więc osoby mające ograniczony dostęp do komputera lepiej niech się nie zapisują :wink:

3. SPOTKANIA I MEDIA

3.1. Wszystkie mecze w turnieju rozgrywane są systemem zgodnym z configiem esl 3on3.
3.2 Każdy gracz ma obowiązek grać na ustawieniach: - ex_interp 0.01-0.03, cl_updaterate 80-100, - rate 20000-25000
3.3. Turniej rozgrywany będzie w systemie grupowym (4 grupy, po 4 drużyny w każdej), każdy gra z każdym. Następnie przechodzimy do fazy play-off.
3.4. W fazie grupowej rozgrywka odbywa się w systemie bo1 i gramy pełne 30 rund, w fazie play-off gramy bo3.
3.5. Z grupy wychodzą 2 drużyny, w przypadku takiej samej ilości punktów decyduje wynik meczu bezpośredniego, jeżeli taki mecz zakończył się remisem brane pod uwagę są małe punkty(rundy).
3.6. Mapy są wybierane drogą losową w fazie grupowej, natomiast w fazie play-off, każda z drużyn ma prawo wyboru własnej mapy. W przypadku potrzeby rozegrania 3 mapy, jest ona wybierania drogą odrzucania przez kapitanów.
3.7. Liderzy drużyn zobowiązani są dostarczyć po meczu screeny wyników z każdej połówki oraz status z SID i nickami graczy biorących udział w meczu.
3.8. Dodatkowo każdy z graczy jest zobligowany do zrobienia screena w smoku z widoczną tabelą gry, jednak umieszczenie go na forum będzie konieczne tylko w przypadku gdy przeciwnik złoży protest.
3.9. Przed meczem gracze sami decydują czy chcą kręcić dema podczas spotkania. Jeżeli obie drużyny zdecydują się na dema, należy je dodać tylko w przypadku złożenia protestu przez przeciwnika.
3.10. Dopuszcza się opóźnienie meczu o 15 minut w przypadku problemów personalnych tudzież sprzętowych gracza (oczywiście za zgodą przeciwnika), nie można stosować zastępstw zawodnika.
3.11. Dopuszcza się korzystanie z programów komunikacji głosowej (Teamspeak, ventrillo, battlespeak etc.)
3.12. Punktacja w grupach: wygrana - 3pkt, remis - 1pkt, przegrana - 0 pkt
3.13. Przed każdą mapą drużyny grają "rundę na noże". Drużyna, która wygra wybiera stronę, w którym chce zacząć grę.
3.14. Na daną kolejkę zostaną przydzielone 3 dni do rozegrania spotkania, kapitanowie drużyn mają między sobą ustalić termin gry i minimum 3h przed meczem poinformować o tym jednego z organizatorów, który musi to potwierdzić.
3.15. W przypadku nie zjawienia się jednej z drużyn w umówionym terminie, drużyna, która zjawiła się na serwerze wygrywa mecz przez walkower i zapisywany jest wynik 30:0 Maksymalny czas spóźnienia to 15 minut.
3.16. Za użycie w meczu gracza ze STEAM_ID niezgadzającym się z tym w zgłoszeniu, drużyna ta automatycznie przegrywa spotkanie 0:30.

4. MAPY:

4.1. Lista map
- de_train
- de_dust2
- de_inferno
- de_nuke
- de_tuscan
4.2. Zakazane jest wykorzystywanie bugów map. (Wszelkie wątpliwości będą rozstrzygane za regulaminem ESL)

5. Konflikty

5.1. We wszystkich kwestiach spornych ostatnie zdanie ma organizator turnieju lub osoba przez niego wyznaczona.
5.2. W sporach dot. meczu zawsze ostatnim dowodem będą media z gry.
5.3. Do spraw problemów będzie założony specjalny temat na forum, wszystkie inne zgłoszenia będą ignorowane.
5.4. W kwestiach nieopisanych w regulaminie, ostatnie zdanie ma organizator turnieju.
5.5. Organizator turnieju zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w czasie trwania rozgrywek. O każdych zmianach gracze informowani są w odpowiednim do tego temacie na forum.
5.6. W przypadku gdy, uczestnik zapisał się i ewidentnie nie interesuje się turniejem może zostać ukarany banem na sieci serwerów GamingCrew i\lub forum.
5.7. Używanie nielegalnych programów pomagających w grze (cheats) oraz niedozwolonych skryptów gracz zostaje dożywotnio zbanowany na serwerach społeczności GamingCrew a jego drużyna zostaje automatycznie zdyskwalifikowana z turnieju.
5.8. Na złożenie protestu kapitanowie mają 24h od momentu zakończenia meczu.

W SPRAWIE ZACHOWANIA, KULTURY I RESZTY SPRAW NIEOPISANYCH POWYŻEJ, OBOWIĄZUJE REGULAMIN SERWISU DOSTĘPNY NA FORUM


By Scar

Kontakt do organizatorów :

abras - gg: 8438229
ScaR - gg: 8084790
will - gg: 3886002 steam/email: will@tawerna-cs.org

Użytkownik will edytował ten post 01 marca 2010 - 04:48

  • 0
moja wladza minela, to czeba potrolowac troszQ <3 :E
Dołączona grafika

Spoiler




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0