wymieszanie mapcykla tawerna TP
#61
Napisano 28 marca 2010 - 06:06
#62
Napisano 28 marca 2010 - 06:15
#63
Napisano 28 marca 2010 - 06:22
#64
Napisano 28 marca 2010 - 06:35
#65
Napisano 28 marca 2010 - 09:34
Dzienny:
de_cpl_mill de_inferno de_piranesi de_nuke de_cpl_strike de_aztec de_train de_tuscan de_vertigo de_cbble de_tawerna de_dust2 cs_office de_chateau de_prodigy
Ze względu na mniejszą grywalność na aztecu po nim daje traina który podciągnie grywalność. Początek zostawiam willa z drobną zmianą. dd2 przed officem by graczy przyszło więcej po de_tawernie. cbble pomiędzy vertigo i tawerną dla zmiany klimatu .
Nocny:
de_train de_nuke de_inferno de_dust2Ze względu, ze wydaje mi się, że około 22 czy tam 21 będzie na raz więcej graczy grało niż o godzinie podczas pierwszego przechodzenia na nocny(pierwszej kolejki).
#66
Napisano 28 marca 2010 - 10:01
1. de_chateau 2. de_clan2_fire 3. de_inferno 4. de_tuscan 5. de_nuke 6. de_aztec 7. de_tawerna 8. de_train 9. de_vertigo 10. de_cbble 11. de_dust2 12. de_piranesi 13. cs_officeJa nadal podtrzymuje swoje.
#67
Napisano 29 marca 2010 - 06:15
#68
Napisano 29 marca 2010 - 06:25
#69
Napisano 29 marca 2010 - 02:10
#70
Napisano 29 marca 2010 - 02:14
#71
Napisano 29 marca 2010 - 02:16
#72
Napisano 29 marca 2010 - 02:28
u ciebie ramzi koncowka mapcycla (3 ostatnie mapy) ;]
@ edit
aha no i prodka mi tam brakuje , a willowi pewnie kabula z 2 bsami
Użytkownik abras edytował ten post 29 marca 2010 - 03:57
#73
Napisano 29 marca 2010 - 02:35
#74
Napisano 29 marca 2010 - 03:54
Użytkownik abras edytował ten post 29 marca 2010 - 03:56
(\__/)
(^.^)
(>.. <)
#75
Napisano 29 marca 2010 - 07:05
btw żeby nie było, nie chce grać w kółko tylko na nuke/train/inf/d2, bardzo się ciesze, że wraca cpl_strike, czy office, ale na początku trzeba troche tym mapom pomóc.
#76
Napisano 29 marca 2010 - 07:10
kazdy wychodzi z zalozenia ze w mapcyklu przy rotacji kazda mapa moze wystąpic tylko jeden raz.
A moze wsadzcie na przyklad 2x nuke i 2x dusta w dziennym.
kto nam tego zabroni?
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#77
Napisano 29 marca 2010 - 07:25
a zresztą , przedstaw swoja propozycje a nie gadanie, ktos mapcycle zaproponuje to zawsze komus innemu nie bedzie pasowac
a tak btw. chciałem sprostować, że nie wszyscy gówno wiedza tylko Ty gówno wiesz odnośnie as_orlig nie grałeś na niej prawie w ogóle a piszesz w sb ze 13-14/19 graczy tam gra, gdzie w rzeczywistości serwer jest pełny i gra 18-19/19
#78
Napisano 29 marca 2010 - 07:28
wiecie
kazdy wychodzi z zalozenia ze w mapcyklu przy rotacji kazda mapa moze wystąpic tylko jeden raz.
A moze wsadzcie na przyklad 2x nuke i 2x dusta w dziennym.
kto nam tego zabroni?
masz mieszankę tak, że jest standardowe > niestandardowe > itd. tylko czy to nie będzie nudne? :Xde_cpl_mill
de_chateau
de_nuke
de_piranesi
de_dust2
de_cbble
de_inferno
de_cpl_strike
de_train
de_aztec
de_tuscan
de_vertigo
de_inferno
de_tawerna
de_train
cs_office
de_dust2
de_kabul
de_inferno
de_prodigy
de_nuke
a bez powtórek to takie coś bym widział
de_chateau
de_inferno
de_piranesi
de_cbble
de_aztec
de_nuke
de_cpl_strike
de_tuscan
de_vertigo
de_train
de_tawerna
de_dust2
cs_office
de_cpl_mill
de_prodigy
de_kabul
#79
Napisano 29 marca 2010 - 07:41
Użytkownik Bodziuuuu edytował ten post 29 marca 2010 - 07:43
#80
Napisano 29 marca 2010 - 08:02
Bodziuuu na jaka mape niestandardowa nie spojrzysz to gracze wychodza, ale tez inni wchodza,
nie szukam byle gowna do zaczepki, tylko praktycznie , obojetnie jak bys ustawil 2 mapy niestandardowe obok siebie to i tak jacys gracze beda wychodzic, a odnisolem sie do twojej wypowidzie , uzyles tam cpl_strike, office i prodigy, ale tak samo dobrze mozna wymienic piranesi, chateau, vertigo
pisałem juz .... :
a zresztą , przedstaw swoja propozycje a nie gadanie, ktos mapcycle zaproponuje to zawsze komus innemu nie bedzie pasowac