Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gamingcrew GunGame - dyskusja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
148 odpowiedzi w tym temacie

#61 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 01 czerwca 2010 - 10:02

Ale te mapy są chyba za małe, żeby było każdy na każdego. Taki tryb stosuje się na mapach standardowych, przy ilości graczy > 20. Jak na razie zostawmy tak jak jest i zobaczymy jak to się będzie sprawdzało.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#62 kiliman_jaro

kiliman_jaro

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Ską…d:Tarnobrzeg

Napisano 01 czerwca 2010 - 10:18

a ja grałem kiedyś każdy na każdego i był takie większe mapy do gun game, ale tak też jest fajnie jak jest więcej ludzi.
  • 0

#63 Fikus

Fikus

    Pułkownik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 378 postów
  • Ską…d:Częstochowa

Napisano 01 czerwca 2010 - 12:02

jakieś pomysły na mapy jeszcze??
  • 0
Dołączona grafika

#64 Fikus

Fikus

    Pułkownik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 378 postów
  • Ską…d:Częstochowa

Napisano 01 czerwca 2010 - 08:16

wkurza czerwony napis po odrodzeniu na srodku - nie widac wroga przez to

za duzo map jest i przy glosowaniu kazdy wciska jak leci, zeby po zmianie mapy bylo pusto, okroiłbym pule losowania gdzieś do 8-10 map.
  • 0
Dołączona grafika

#65 BloombeR

BloombeR

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 338 postów
  • Ską…d:3City

Napisano 02 czerwca 2010 - 01:40

Wymuszanie interpa jak na tp by sie przydalo, bo z niektorymi ludzmi to jakas masakra jest.
  • 0

Dołączona grafika

#66 wujek222

wujek222

    Sierżant

  • Oldie
  • PipPipPipPip
  • 280 postów
  • Ską…d:Stolica

Napisano 02 czerwca 2010 - 06:35

Wymuszenie interpa to podstawa i zastanawiam sie czemu na tp jest do 0.05 a nie 0.01 pewnie to sie prawie niczym nie rozni ale i tak jest placz
  • 0

#67 KoRniK

KoRniK

    Porucznik

  • Vip
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 069 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 02 czerwca 2010 - 08:12

Wymuszenie interpa to podstawa i zastanawiam sie czemu na tp jest do 0.05 a nie 0.01 pewnie to sie prawie niczym nie rozni ale i tak jest placz


ponieważ niektórym osobą na 0.01 tnie w cholere ;] i u niektórych CS lepiej chodzi na np 0.03 a czasem nawet na 0.05 tak wiec jest taka granica ;]
  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#68 wodny

wodny

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 426 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 02 czerwca 2010 - 09:27

wymuszanie interpu na GG, to koniecznosc. ja wczoraj dostawalem kur... nerwicy przez to, ze stojac za typkiem i strzelajac jemu w glowe, zabijalem go dopiero za 5 hitem .. wtf ? oO. to strasznie zniechecalo do gry i wiele osob mialo to samo odczucie ;/

Użytkownik wodny edytował ten post 02 czerwca 2010 - 09:27

  • 0
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"

#69 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 02 czerwca 2010 - 09:37

Fikuś, ale tam jest do wyboru 5 map, to chyba nie jest zbyt wielki wysiłek ?

Zaraz dorzucę to wymuszanie interpu.

// EDIT

Plugin juz na serwie.

Użytkownik Blood edytował ten post 02 czerwca 2010 - 09:47

  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#70 kalaf

kalaf

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 02 czerwca 2010 - 01:38

Wodny, jeżeli chodzi o Twój problem, to wydaje mi sie, ze to przez ochrone 3-sekundowa po spawnie. Zaraz po respawnie model jest czerwony, ale tylko przez jakies 1 sek, potem kolor znika a postac ma jeszcze 2 sek ochrony i wtedy jest dokladnie tak jak mowisz - ze walisz i nic nie trafia, do piero za ktoryms strzalem. Myslalem podobnie wczoraj, dopuki nie zobaczylem ze wkladacie mi lufe w glowe, a ja nie padam. :D Mysle, ze przydalo by sie zmnejszyc ten czas do 1~2 sek.
  • 0

#71 Codi

Codi

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 365 postów

Napisano 02 czerwca 2010 - 01:48

To ma plusy i minusy bo raz, że jeśli ty ożyjesz to fajnie bo cie od razu nie zabiją prawda? a innych denerwuje, że właśnie zabić nie mogą. Z jednej strony może i trochę za długi ten czas ale z drugiej mamy te 3 sek żeby się rozeznać gdzie jesteśmy i porozglądać za siebie czy zara jakiej bani w plery nie dostaniemy :)
  • 0

#72 kalaf

kalaf

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 02 czerwca 2010 - 02:04

I jeszcze jedno - podczas gry koles ci sie resnie przed toba ty go nie mozesz trafic przez 3 sek, ale on ciebie moze zabic. :) Dlatego sadze, ze te 3 sek to jednak duzo. :P

Użytkownik kalaf edytował ten post 02 czerwca 2010 - 02:07

  • 0

#73 Fikus

Fikus

    Pułkownik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 378 postów
  • Ską…d:Częstochowa

Napisano 02 czerwca 2010 - 02:06

ja zostane przy swoim zdaniu, że powinniśmy narazie grać te najfajniejsze mapki typu mayhem,bridge,palmbeach - później dokładać te mniej grywalne jak np mario, lin_orange itp. Bo pogramy 2-3 mapy i robi się pusto...
  • 0
Dołączona grafika

#74 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 02 czerwca 2010 - 02:19

3 sec to nie tak dużo. Chodzi o to, że jak się przeciwny team wbije na czyjegoś respa, to te 3 sekundy dają czas na zabicie kogoś i powrót do normalnej gry ( a nie okupowania spawna przeciwników )
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#75 Fikus

Fikus

    Pułkownik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 378 postów
  • Ską…d:Częstochowa

Napisano 02 czerwca 2010 - 03:28

zmieniliśmy kilka spraw na serwerze, wbijajcie teraz to przetestujemy!
  • 0
Dołączona grafika

#76 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 03 czerwca 2010 - 10:00

Panowie, jest taka sprawa. Nie możemy mieć na serwie i statystyk GunGame i AMXBans tawerny, bo gryzie się SQL, więc trzeba wybrać.

1. Rezygnujemy z bazy banów GC i mamy statystyki GunGame ( punkty dodawane na koniec mapy )
2. Rezygnujemy ze statystyk GG, ale jesteśmy podpięci pod bazę banów GC ( czyli ktoś ma bana na TP, ma i na GG i na odwrót )
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#77 sk z3ro

sk z3ro

    Porucznik

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 042 postów
  • Skype:patrykgs
  • Ską…d:Stawiski

Napisano 03 czerwca 2010 - 10:06

Według mnie lepiej by było zrezygnować z z bazy GC i pozostawic statystyki GG, ale to tylko moje zdanie :)





  • 0
"Nie chcem ale muszem" - Lech Wałęsa

#78 Blood

Blood

    Kapitan

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 330 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 03 czerwca 2010 - 10:08

Ja też uważam, że tutaj statystyki > baza banów.
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika Blood was here.


#79 Codi

Codi

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 365 postów

Napisano 03 czerwca 2010 - 10:11

też jestem za statystykami
  • 0

#80 BloombeR

BloombeR

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 338 postów
  • Ską…d:3City

Napisano 03 czerwca 2010 - 10:21

Ale o co wlasciwie chodzi z tymi punktami na koniec mapy?
Nie moze byc po prostu psychostats? Chociaz pewnie nie bedzie widac przez to kto wygrywal najwiecej map..
No jakies staty by sie przydaly ogolnie, na gg to wrecz koniecznosc :P a mozna w sumie uznac amnestie dla graczy z tawerny, jak cos to znowu ich zbanujemy;)
  • 0

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0