
Gamingcrew GunGame - dyskusja
#61
Napisano 01 czerwca 2010 - 10:02
Blood was here.
#62
Napisano 01 czerwca 2010 - 10:18
#63
Napisano 01 czerwca 2010 - 12:02

#64
Napisano 01 czerwca 2010 - 08:16
za duzo map jest i przy glosowaniu kazdy wciska jak leci, zeby po zmianie mapy bylo pusto, okroiłbym pule losowania gdzieś do 8-10 map.

#66
Napisano 02 czerwca 2010 - 06:35
#67
Napisano 02 czerwca 2010 - 08:12
Wymuszenie interpa to podstawa i zastanawiam sie czemu na tp jest do 0.05 a nie 0.01 pewnie to sie prawie niczym nie rozni ale i tak jest placz
ponieważ niektórym osobą na 0.01 tnie w cholere ;] i u niektórych CS lepiej chodzi na np 0.03 a czasem nawet na 0.05 tak wiec jest taka granica ;]



#68
Napisano 02 czerwca 2010 - 09:27

Użytkownik wodny edytował ten post 02 czerwca 2010 - 09:27
#69
Napisano 02 czerwca 2010 - 09:37
Zaraz dorzucę to wymuszanie interpu.
// EDIT
Plugin juz na serwie.
Użytkownik Blood edytował ten post 02 czerwca 2010 - 09:47
Blood was here.
#70
Napisano 02 czerwca 2010 - 01:38

#71
Napisano 02 czerwca 2010 - 01:48

#72
Napisano 02 czerwca 2010 - 02:04


Użytkownik kalaf edytował ten post 02 czerwca 2010 - 02:07
#73
Napisano 02 czerwca 2010 - 02:06

#74
Napisano 02 czerwca 2010 - 02:19
Blood was here.
#75
Napisano 02 czerwca 2010 - 03:28

#76
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:00
1. Rezygnujemy z bazy banów GC i mamy statystyki GunGame ( punkty dodawane na koniec mapy )
2. Rezygnujemy ze statystyk GG, ale jesteśmy podpięci pod bazę banów GC ( czyli ktoś ma bana na TP, ma i na GG i na odwrót )
Blood was here.
#77
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:06

#78
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:08
Blood was here.
#79
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:11
#80
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:21
Nie moze byc po prostu psychostats? Chociaz pewnie nie bedzie widac przez to kto wygrywal najwiecej map..
No jakies staty by sie przydaly ogolnie, na gg to wrecz koniecznosc
