Gamingcrew GunGame - dyskusja
#61
Napisano 01 czerwca 2010 - 10:02

Blood was here.
#62
Napisano 01 czerwca 2010 - 10:18
#63
Napisano 01 czerwca 2010 - 12:02
#64
Napisano 01 czerwca 2010 - 08:16
za duzo map jest i przy glosowaniu kazdy wciska jak leci, zeby po zmianie mapy bylo pusto, okroiłbym pule losowania gdzieś do 8-10 map.
#66
Napisano 02 czerwca 2010 - 06:35
#67
Napisano 02 czerwca 2010 - 08:12
Wymuszenie interpa to podstawa i zastanawiam sie czemu na tp jest do 0.05 a nie 0.01 pewnie to sie prawie niczym nie rozni ale i tak jest placz
ponieważ niektórym osobą na 0.01 tnie w cholere ;] i u niektórych CS lepiej chodzi na np 0.03 a czasem nawet na 0.05 tak wiec jest taka granica ;]


#68
Napisano 02 czerwca 2010 - 09:27
Użytkownik wodny edytował ten post 02 czerwca 2010 - 09:27
#69
Napisano 02 czerwca 2010 - 09:37
Zaraz dorzucę to wymuszanie interpu.
// EDIT
Plugin juz na serwie.
Użytkownik Blood edytował ten post 02 czerwca 2010 - 09:47

Blood was here.
#70
Napisano 02 czerwca 2010 - 01:38
#71
Napisano 02 czerwca 2010 - 01:48
#72
Napisano 02 czerwca 2010 - 02:04
Użytkownik kalaf edytował ten post 02 czerwca 2010 - 02:07
#73
Napisano 02 czerwca 2010 - 02:06
#74
Napisano 02 czerwca 2010 - 02:19

Blood was here.
#75
Napisano 02 czerwca 2010 - 03:28
#76
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:00
1. Rezygnujemy z bazy banów GC i mamy statystyki GunGame ( punkty dodawane na koniec mapy )
2. Rezygnujemy ze statystyk GG, ale jesteśmy podpięci pod bazę banów GC ( czyli ktoś ma bana na TP, ma i na GG i na odwrót )

Blood was here.
#77
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:06
#78
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:08

Blood was here.
#79
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:11
#80
Napisano 03 czerwca 2010 - 10:21
Nie moze byc po prostu psychostats? Chociaz pewnie nie bedzie widac przez to kto wygrywal najwiecej map..
No jakies staty by sie przydaly ogolnie, na gg to wrecz koniecznosc


Temat jest zamknięty









