Gamingcrew GunGame - dyskusja
#121
Napisano 09 czerwca 2010 - 06:49
gg_bside_paintball http://www.fpsbanana.com/maps/31281
gg_sys_mini_mario http://www.fpsbanana.com/maps/47703
gg_textureyard_v2 http://www.fpsbanana.com/maps/41672
gg_amelos http://www.fpsbanana.com/maps/40677
gg_dev_boxes http://www.fpsbanana.com/maps/27251
gg_texas http://www.fpsbanana.com/maps/108862
Musi być dużo mapek na serwie, bo monotonia odstrasza potenjalnych graczy, jakaś różnorodność Dziękuje za uwagę i pozdrawiam
#122
Napisano 09 czerwca 2010 - 07:11
Jeśli texas jest taką małą mapką to wg mnie dorzucić można w miejsce stara;
Paintball już był, mam mieszane uczucia;
co do innych to nie mam zdania konkretnego...
Selekcja to jest podstawa, miło, że piszesz i proponujesz nowe rozwiązania !
#123
Napisano 09 czerwca 2010 - 03:05
#124
Napisano 09 czerwca 2010 - 03:50
#125
Napisano 11 czerwca 2010 - 04:08
#126
Napisano 11 czerwca 2010 - 05:04
#127
Napisano 12 czerwca 2010 - 04:56
#128
Napisano 13 czerwca 2010 - 08:13
#129
Napisano 13 czerwca 2010 - 08:15
#130
Napisano 14 czerwca 2010 - 05:10
#131
Napisano 23 czerwca 2010 - 07:21
Głosowali na gg:
blood, (gra)
jarek, (gra)
abras,(gra)
bandzior,(
garezzz,(nie widzialem, chyba, że ma nju nik)
bloomber,(gra)
omaj,(gra)
hebos,(czasem)
fikus,(gra)
cappo(nie widzialem),
wujek,(rzadko)
kk,( w ogóle)
i 2 osoby które nie grają w cs: owi i furai
To wśród tych osób trzeba szukać stałych graczy na serwer. Niestety z 14 osób, które chciały ów mod bywa na nim 7 osób, które są na nim widoczne, czyli 50% widać efekt .
Użytkownik Ramzi edytował ten post 23 czerwca 2010 - 07:25
#132
Napisano 23 czerwca 2010 - 07:38
TYYYYLE ludzi głosowało na CoD4 a jak już serwer powstał to ilu gralo? ;] tak wiec wiesz trzeba do tego przywyknąć i nie odpuszczać !
Użytkownik KoRniK edytował ten post 23 czerwca 2010 - 07:38
#133
Napisano 23 czerwca 2010 - 07:41
#134
Napisano 23 czerwca 2010 - 08:11
#135
Napisano 26 czerwca 2010 - 02:14
Użytkownik abras edytował ten post 26 czerwca 2010 - 02:15
#136
Napisano 26 czerwca 2010 - 02:27
Z takim podejściem niestety ale nie wróżę temu projektowi nic dobrego. I wiem co mówię... Z codem nadal mamy problemy, ale w momencie gdy go zaczynalismy rozkrecac to w pierwszym miesiącu mialem tych godzin 80(a kilka innych osob niewiele mi ustepowalo 40-60), a nie 8. Tu musicie chlopaki się naprawdę przyłożyć inaczej caly wysiłek na marne.
Wiem ze jest mundial - on takze przyczynił sie do spadku frekwencji u nas gdzie z 6,5 gracza dziennie zrobilo się 5. Dlatego wiem ze jest ciężko, jednakże za 2 tygodnie ta sytuacja musi ulec poprawie aby byl jakikolwiek sens zabawy
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#138
Napisano 26 czerwca 2010 - 02:45
Blood was here.
#140
Napisano 26 czerwca 2010 - 08:49
Widze, że tutaj większość ma na to wyj**ane, ale jak jest jakaś skarga na admina , albo inny temat i powstaje w nim napinka, to od razu k**wa wszyscy aktywni. Z początku jak to zwykle bywa jakieś zainteresowanie bylo, a teraz to cięzko Wam wejść na GunGame,
Wiem, że rozgrywka ciekawa jest dopiero jesli jest po kilku graczy w drużynie, ale k**wa, żeby bylo 10 osób to najpierw muszą być 2,3 ,4 ,5 i tak dalej, każdy chyba liczyć umie.
Z takim waszym podejściem, to będzie gówno a nie kolejne serwery. Z pewnością wielu chciałoby serwer ELITE TP,ale gówno będziecie mieć a nie serwer z prawdziwym TP, jeśli nie potraficie się zaangażować w rozwój naszej społeczności od strony CS 1.6, a wystarczy żeby grało z 5-6 osób to nowi będą wchodzić i część z niech z pewnością powróci.
Wiem, że są Mistrzostwa Świata, ale od 17:45 - 20:30 jest przerwa i niewierze , żebyście k**wa nie mogli znaleźć co najmniej 30 minut żeby pograć. Zresztą są wakacje i wielu z was z d*pą w domu siedzi, to się zgadajcie na steam we friends, czy tez jest ten temat i pograjcie jakoś z rana też, z pewnością wielu graczy da rade przyciągnąć.
Trzeba też tematy poodświeżać, z reklamą , ale to może o tym jutro bo ide na drugą połowę meczu . ;]
Co do psycho, to tam trzeba brać pod uwage zabójstwa, bo to psycho coś oszukuje, potrafi nabić kilkanaście godzin, nawet jak tej osoby nie ma na serwerze.
Trzeba też tematy poodświeżać, z reklamą , ale to może o tym jutro bo ide na drugą połowę meczu . ;]