16bit na serwerze - dyskusja
#2
Napisano 22 sierpnia 2010 - 01:58
Więc pytanie co z tym robimy? Co prawda nie ma tego w ogólnym regulaminie TP, ale jest w innym temacie - nie ładnie jest grać na 16 bitach (bynajmniej ja wolałbym mieć te 30-40fps na 32 bitach niż 60fps na 16 bitach, gdzie gra nie daje takiej radości).7-30 dni
- 16 bit
- celownik no zomm
Jeżeli nic nie robimy z gorącymi szesnastkami to będzie trzeba edytować temat z podmiankami
#3
Napisano 22 sierpnia 2010 - 02:02
Tak apropo tematu - http://gamingcrew.pl...indpost&p=21642
Więc pytanie co z tym robimy? Co prawda nie ma tego w ogólnym regulaminie TP, ale jest w innym temacie - nie ładnie jest grać na 16 bitach (bynajmniej ja wolałbym mieć te 30-40fps na 32 bitach niż 60fps na 16 bitach, gdzie gra nie daje takiej radości).
Jeżeli nic nie robimy z gorącymi szesnastkami to będzie trzeba edytować temat z podmiankami
Polowa serwa cisnie na 16stkach
#4
Napisano 22 sierpnia 2010 - 02:03
_________________________________
DA BEST SYGNATURA EVAA
#6
Napisano 22 sierpnia 2010 - 02:07
#7
Napisano 22 sierpnia 2010 - 02:13
#8
Napisano 22 sierpnia 2010 - 02:51
Ad. 2 - jestem przeciwny dodadkowym pluginowym/obciaznikom dla serwera . Na tawernie wchodza dobre buly, wiec niech tak pozostanie
Ad.3 - 16 bit to jak juz kilka osob zauwazylo bardzo powszechne zjawisko na ffa. Walka z wiatrakami
#10
Napisano 22 sierpnia 2010 - 03:09
#11
Napisano 22 sierpnia 2010 - 03:28
Jak juz piszecie o ulatwianiu sobie gry i checi wytepienia tego, to ja proponuje jeszcze jako bonus wgranie pluginu, ktory niweluje ducka na skrolu - i to jest dopiero mysl, bo tawerna to prawdziwa plaga skrolowcow....
#12
Napisano 22 sierpnia 2010 - 03:35
Blood was here.
#13
Napisano 22 sierpnia 2010 - 03:44
1. Duck na scrollu na pewno mniej psuje (jesli w ogole psuje, ja uwazam ze to jakos bardzo nie robi, szczegolnie ze to samo da sie uzyskac bez scrolla jesli ma sie skilla) gre niz 16 bit kiedy np. na d2 z dlugiej na bsa nie mozna przeskoczyc przy potrojnym smoke'u bo jakas 16bitowa awka i tak Cie zdejmie
2. Przeszkadzalo mi to juz od dluzszego czasu, a ze w koncu poruszony zostal temat to stwierdzilem ze sie wypowiem
3. Ustawienie 16stki to juz w tym momencie nie jest ulatwienie sobie gry, to zrownanie szans. Ja chce zeby ta gra w koncu byla rowna. Rowne szanse dla wszystkich. Jak np. w moim kochanym Warcrafcie III, gdzie nie ma jak ulatwic sobie gry, chyba ze przy pomocy cheatow ktore jednak i tak sa dobrze blokowane.
4. Taki plugin chyba nie powinien jakos bardzo obciazyc servera. No chyba ze sie myle to poprawcie;o
#14
Napisano 22 sierpnia 2010 - 03:56
"Zadymianie" mapy to część gry TP, ktorej poziomu juz bardziej nie mozemy obnizac na serwerze . Albo wprowadzimy ten test "na 32 bity " albo , jak to kiedys Amciek napisal, bedziemy screenowac kazdego na potege .
Użytkownik wodny edytował ten post 22 sierpnia 2010 - 03:58
#15
Napisano 22 sierpnia 2010 - 03:57
skrol na ducku to jest gorsze niz 16 bit bo co koles wylatuje a np. :
a) stoisz z awp i robi te podskoki to automatycznie wiekszosc osob mysli ze podskoczy a on jest, stoi i Cie kill....
kiedy skroluje ciezej go trafic, bania jest nisko i wysoko. Najczesciej sie chodzi juz z celownikiem na glowie, nie bede czekal az sie pojawi nazwa przeciwnika zeby pomyslec " a to ten co skrolowal... tididid zmieniam cel na korpus tidididi"
Jak sam zauwazyles normalne uzywanie jest trudniejsze do osiagniecia wiec wiekoszsc uzywa skrola . Skrola mozna takze szybciej uzywac niz przycisku . Skrolowac mozesz w kazdej sytuacji a smoke mozesz rzucic raz i zniknie po jakims czasie, wiec dla mnie osoby nie uzywajacej skrola i 16 bit, trudniej jest zabic osobe (obojetnie w jakiej sytuacji) skrolujaca..
Edit : a poza tym i tak zrobicie jak uwazacie, ja przedstawilem ze swojego punktu widzenia co jest gorsze i co bardziej przydaloby sie usunac . Precz z nowymi plugami chyba ze banie dalej bedzie sie dobrze sadzic... Komfort gry jest dla mnie wazniejszy niz jakis losowy koles co 15 map z 16 bitami.
Dlaczemu nie moglem edytowac ? sklejcie to jako jeden post. Please
Użytkownik will edytował ten post 22 sierpnia 2010 - 04:06
#16
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:03
Użytkownik Bodziuuuu edytował ten post 22 sierpnia 2010 - 04:04
#17
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:20
#18
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:27
Użytkownik krejzi edytował ten post 22 sierpnia 2010 - 04:32
#19
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:31
#20
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:39
Pierwszy komputer do odpalenia OpenGLa z 32bitami w CSie: Pentium III 700MHz, 256 RAMu, GeForce MX400 low profile bodaj 32MB pamięci własnej.... Proszę Cię, nie mów mi że komputer nie pociśnie na 32 bitach, to nie Crysis tylko HL1, lepiej wyłącz gg i inne programy żeby więcej mocy z proca wycisnąć a nie na łatwiznę iść i wrzucić 16. Skrinować i banować, zero litości
_________________________________
DA BEST SYGNATURA EVAA