16bit na serwerze - dyskusja
#21
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:48
#22
Napisano 22 sierpnia 2010 - 04:51
co do banowania... najpierw złap kogos w smolku, to nei takie proste i nawet jak ktos tego bana dostanie to co z tego jak i tak wroci na 16 bitach i znowu bedziesz sie na niego czail ze screenem? bezsens. jedynym wyjsciem byl by ten plugin sprawdzajacy bity ale najlepiej gdyby on dzialal na takiej zasadzie, ze to admin sam wybiera gracza, ktory ma przejsc ten test, przykladowo jak by byl podejrzany o 16 bit to zamiast opcji z napisem "screen" wciskał by klawisz z napiszem "test" bo jesli mialo by sie taki test robic na kazdej mapie to połowa graczy pojdzie w pizdu
#23
Napisano 22 sierpnia 2010 - 05:01
Mialem zakonczyc moje pisanie w tym temacie ostatnim postem ale post zwierzaka mnie dobil .
kTm nic trudnego isc do pracy i zarobic sobie na wlasny komputer. Wtedy nie bedziesz mial pretensji ze my to potrafimy a Ty nie .
#24
Napisano 22 sierpnia 2010 - 05:26
#25
Napisano 22 sierpnia 2010 - 06:11
#26
Napisano 07 marca 2011 - 08:31
#27
Napisano 07 marca 2011 - 09:44
zastanawiałem się nad pluginem, który sprawdza 32bity, znalazłem ten temat, przeczytałem go ale jakiejś konkretnej decyzji nie wywnioskowałem..............więc na czym stanęło? czy nie warto wprowadzić plugin sprawdzający test na 32bity. Z tego co pamiętam to test wystarczy wykonać jedynie przy wejściu na serwer, a nie co zmianę mapy
Jestem jak najbardziej za(pluginem), dlaczego inni mają miec latwiej skoro polowa chce grac fair.
gralem na kilku serwach, ale raczej co zmiana mapki to byl test.
ale polecam cos z tym zrobic;)
#28
Napisano 07 marca 2011 - 01:13
rzeczywiście coś takiego przydałoby się bardziej niż amćkowe nagrywanie dema i robienie screena x]
#29
Napisano 07 marca 2011 - 01:41
#30
Napisano 13 marca 2011 - 08:52
_________________________________
DA BEST SYGNATURA EVAA
#31
Napisano 14 marca 2011 - 02:14
Użytkownik bOOrczymOOcha :F edytował ten post 14 marca 2011 - 02:15
#32
Napisano 14 marca 2011 - 07:58
#33
Napisano 14 marca 2011 - 09:48
#34
Napisano 14 marca 2011 - 11:05
test na trzeźwość - piłeś? nie grajno fajnie, że ruszyło coś, chociaż dałeś ta trudniejsza wersje zwłaszcza dla graczy po spożyciu, dla których rozpoznanie i zapamiętanie aż trzech cyferek na raz, może być nie lada wyzwaniem bardziej zrozumiała i czytelna jest wersja, gdzie pokazuje jedno okienko - wybierasz numerek kwadracika, później znów pasek nowy, i znów się wybiera, etc... w każdym razie dla mnie i tak spoko, lepiej taka wersja niż żadna
#35
Napisano 14 marca 2011 - 11:14
test na trzeźwość - piłeś? nie graj
no ok ok, w sumie racja, jak ktoś nie da rady go zrobić, powinien iść spać, po prostu pamiętam jak kiedyś płacze były, jak nie mogli testu wykonać i tak trochę litość brała
#36
Napisano 14 marca 2011 - 04:12
Muszka znowu nie przesadzaj:Dno ok ok, w sumie racja, jak ktoś nie da rady go zrobić, powinien iść spać, po prostu pamiętam jak kiedyś płacze były, jak nie mogli testu wykonać i tak trochę litość brała
jak nie wypije piwka, to trafic nie moge:P
po pijaku nie wolno jezdzic i do pracy chodzic:]
wiec tyle ograniczen wystarczy.
pozdrowionka
#37
Napisano 14 marca 2011 - 10:44
#38
Napisano 02 kwietnia 2011 - 10:41
@down Czytanie ze zrozumieniem zwierzak
podczas testu nie działa mu '7'
Użytkownik sk z3ro edytował ten post 02 kwietnia 2011 - 11:02
#39
Napisano 02 kwietnia 2011 - 11:00
#40
Napisano 02 kwietnia 2011 - 11:06