Skocz do zawartości


Zdjęcie

nowi admini - coraz wieksze ffa + bociarnia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 andu

andu

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 3 postów
  • Ską…d:Tychy

Napisano 20 listopada 2010 - 10:13

Jak w temacie 100% prawdy! Gram na tym serverze od paru lat, moze ze 2-3 lata ponad.
Czyli jestem osoba obeznana jesli chodzi o ten server.
Od okolo roku+, kiedy powstalo gamingcrew.pl i ludzi poprzyjmowaliscie na adminow za TYLKO staz. Zrobilo sie na serverze FFA! TAKIE NONSTIMOWE!

Ineczej mowiac bociarnia, nie boje sie tak mowic bo to nie jest element obrazy (a to dlatego, ze mam racje).
TO NIE JEST TYLKO I WYLACZNIE moja opinia, ale wiekszosci ludzi co potrafia kozystac z mikrofonu.
Temat odnosnie 'bociarni' na serverze jest non-stop maglowany przez ludzi prezentujacych choc troche skilla.

Analizujac problem dogłebnie:
Przyjmujecie adminow jak napisalem wyzej za staz, dobre 80% tych admow co przyjeliscie to wg mnie lalusie psujacy Wam server. Prosty przyklad:
Typ robi 'celowe' TK/TA tj rzuca HE na gala mimo, ze widzi 3 swoich na radarze ktorzy tam stoja.
Za pierwszym razem ok, niezauwazyl. Ale motyw sie powtarza.
To normalne, ze osoba obrywajaca poraz kolejny z HE zak***uje. Ktora potem przez lame-admina poleci za wulgary :)
Fakt ten powtarza sie dziennie po setki razy, nie zawsze sie konczy kickiem.

Ten prosty monotonny motyw na serverze podkresla slabosc servera, taki pro jak sie wydrze po noobie za jego HE i za to zostanie wyrzucony - myslicie ze chce wracac na ten server?
Wielu adminow nawet do polowy tabeli nie umie zajsc. Czesto ludzie nie wiedza ze to admin (bo sie k**wa tylu na roilo) i mowia: "co to odwalasz?"; "ogarnij troche".
W efekcie admini ciagna rozmowe by pokazac swoja wyzszosc i efekt koncowy - kick/ban.

Drugim faktem jest to, ze te nowe boty nie potrafia myslec w grze, czesto widze jak kickuja ludzi za niewykonywanie zasad mapy.