Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 25 sierpnia 2011 - 11:41

Arcadia Minecraft jest serwerem gry Minecraft (minecraft.net) w trybie survival. Gra polega na zdobywaniu materiałów, budowaniu, walce z potworami (PvE) i przeciwnikami (PvP) o przetrwanie, rozwijaniu postaci oraz powiększaniu jej stanu posiadania.

Na serwerze gramy swobodnie dla zabawy (Freebuild), aczkolwiek granie postacią (Role Play) jest mile widziane.

1. Zasady ogólne

Złota zasada: zachowaj zdrowy rozsądek i postępuj racjonalnie, baw się dobrze i pozwól innym na zabawę.

  • No Insulting - zachowaj kulturę, szanuj innych graczy, nie bluźnij, nie obrażaj.
  • Zabrania się używać nicków i pisać tekstów propagujących faszyzm, antysemityzm, pornografię, pedofilię, ksenofobię, lub dyskryminujących jakąkolwiek mniejszość.
  • Zabrania się używania nicków podobnych do adminów lub zawierających wyraz "Admin", nazw podobnych do nazw budowli lub regionu na serwerze, a także nazw osób znanych w społeczności Minecraft, takich jak: Notch, Herobrine, Ctsg, JayJayJocket, Skkf i innych. Powyższe osoby pragnące grać na serwerze, proszę o kontakt. :P
  • No Advertising - Zabrania się reklamowania stron www (za wyjątkiem minecraft.net, minecraftwiki.net, google, youtube, facebook) oraz podawania IP serwerów nie należących do GamingCrew.pl
  • No Spaming - Spamowanie czatu i komend jak również bezcelowe używanie CapsLock'a jest zabronione. Wiadomości powinny być krótkie i rzeczowe.
  • Zalecane jest używanie poprawnego języka polskiego, jednakże błędy ortograficzne czy gramatyczne oraz wstawki z języków obcych są tolerowane. Dozwolone jest używanie języka angielskiego.
  • No Hacking - Absolutnie zabronione jest stosowanie modyfikacji, które zmieniają działanie gry po stronie klienta, w szczególności: teleport (clientside teleport), przechodzenie przez ściany, latanie, leczenie (heal) oraz autoleczenie (autoheal), nietykalność (god), przezroczyste tekstury, radar pokazujący minerały (x-ray), szybkie bieganie (speedhack), stawianie bloków w powietrzu (airbuilding), nieprawidłowe, nieskończone itemy, (bogus items, infinite stacks), niszczenie mapy (nuke), niezniszczalne narzędzia (infinite durability), automatyczne celowanie (autoaim), automatyczny atak (forcefield).
  • No Glitching - Zabronione jest nadużywanie błędów / usterek w grze, które dają przewagę nad innymi lub powodują lagi lub zawieszanie serwera.
  • Ukrywanie wiedzy o wykrytych błędach serwera lub gry, a w szczególności odmowa wyjaśnień mechanizmu błędu są traktowane jak aktywny glitching.

2. Zasady rozgrywki

  • No Griefing - umyślne lub nieumyślne działania powodujące niezadowolenie wśród innych użytkowników serwera są zabronione.
  • Stawianie lub usuwanie bloków, bezcelowe rozlewanie wody lub lawy, wywoływanie pożarów, używanie ognia do oczyszczania terenów, detonacje multi-bloków TNT, prowokowanie creeperów w pobliżu budowli jest niedozwolone.
  • Zniszczenie choćby jednego bloku szkła w oknie, wchodzenie do cudzych domów lub spacer po farmie jest traktowane jako griefing. "Lol, to był tylko jeden blok!" Nie jest wytłumaczeniem.
  • Budowanie w bezpośrednim sąsiedztwie innych budowli ograniczające swobodę rozbudowy wymaga uzgodnienia z właścicielem istniejącego obiektu. Teren należy do gracza, który pierwszy wybudował na nim obiekt.
  • Zaśmiecanie krajobrazu, pozostawianie bloków w powietrzu lub elementów budowli po rozbiórce jest niedozwolone. Pozostaw budowlę nienaruszoną lub rozbierz ją w całości i uporządkuj teren.
  • Pozostawianie „latających” fragmentów drzew lub kawałków pni jest zabronione. Ścinaj drzewa w całości, usuwaj liście i sadź nowe drzewa.
  • Wiecznie działające instalacje redstone w szczególności z użyciem redstone repeaters oraz ciągłe akceleratory minecart nadmiernie obciążające i powodujące lagi serwera są niedozwolone.
  • Wymagane jest zachowanie fizyki oraz realizmu i estetyki budowli.
  • Wolnostojące wieże 1x1 o wysokości większej niż 6 bloków są zabronione.
  • Budowle w mieście muszą być zgodne ze stylem architektury miasta lub/i wiosek NPC.
  • Obiekty naruszające zasady, ruiny lub porzucone budowle mogą zostać usunięte bez ostrzeżenia.
  • Zabronione jest niszczenie krajobrazu poprzez wyrównywanie wysokich gór, zasypywanie rzek lub dużych obszarów morza.
  • Zabronione są farmy potworów i zwierząt oraz wszelkie automatyczne pułapki na potwory.
  • Pułapki na graczy dozwolone są jedynie jako zabezpieczenie budowli prywatnych.
  • Megaobiekty muszą być zgłaszane na forum i posiadać akceptację administracji.
  • Automatyczne-samościnające farmy kaktusów są zabronione.
  • Automatyczne wodne farmy pszenicy (WHEAT) są dozwolone jeżeli powierzchnia uprawy przeznaczona do jednego spustu nie przekracza 256 blokow farmland
  • Ciekawe pomysły budowlane mogą uzyskać wsparcie materiałowe i finansowe.
  • Administracja nie gwarantuje bezpieczeństwa itemów w skrzyniach, inwentarzu graczy lub wirtualnym inwentarzu chest/pocket. Niezależnie od przyczyny utraty (śmierć, błąd serwera, kradzież), itemy nie są zwracane.
  • No Stealing – Zabronione jest okradanie skrzyń, ścinanie roślin i zabijanie zwierząt na cudzym terenie, wydobywanie minerałów w cudzych kopalniach oraz zbieranie leżących rzeczy innych graczy, za wyjątkiem walk PvP jeżeli gracze ustalili wcześniej, że zwycięzca bierze łupy.
  • Ataki PvP są dozwolone. Napastnik musi uprzedzić ofiarę o zamiarze ataku.
  • Wielokrotnie powtarzane zabójstwa tej samej osoby są niedozwolone, chyba, że wyrazi ona na to zgodę. Należy zachować co najmniej 15 minutowy odstęp między atakami.
  • Zabójstwo intruza we własnym domu, griefer'a na własnym terenie lub w samoobronie, nie wymaga uprzedzenia ani zachowania odstępu czasu.
  • Ranga User jest podstawową rangą serwera. Otrzymuje ją każdy wchodzący na serwer.
  • Rangę ViP może otrzymać gracz, który wspomaga utrzymanie serwera lub stworzył interesujące budowle publiczne, lub którego zasługi w rozwoju serwera zostały potwierdzone, oraz który zapewnia swoją postawą odpowiedni poziom kultury i umiejętności gry.
  • Ranga Moderatora przyznawana jest w zależności od potrzeb przez Admina.

3. Zasady klanów

  • Klan jest formą organizowania się graczy w grupy mające lidera i wspólne cele.
  • Tworzenie i przynależność do klanów jest dowolna. Każdy gracz może utworzyć klan, przystąpić lub zrezygnować z członkostwa w klanie. Gracz może uczestniczyć tylko w jednym klanie, w tym samym czasie.
  • Klan jest reprezentowany przez lidera. Jedynie postulaty zgłoszone przez lidera będą rozpatrywane.
  • Klany tworzone są w ramach aktualnego systemu klanowego serwera. Jedynie klany utworzone za pomocą tego systemu są uznawane przez administrację.
  • Nowo utworzony klan podlega weryfikacji w systemie klanowym, której dokonuje Admin po uzyskaniu przez klan odpowiedniej liczby członków.
  • Termin weryfikacji zależy wyłacznie od Admina, który może zastosować zwłokę w celu sprawdzenia stabilności klanu.
  • Klany oficjalne/zweryfikowane, które utracą minimalną liczbę członków, tracą status i mogą być rozwiązane.
  • Członkowie klanów, którzy nie zalogują się na serwer przez określoną liczbę dni są automatycznie usuwani z klanu.
  • Klan ma prawo do uzyskania ochrony swojej siedziby - cuboid lub inna istniejąca na serwerze forma.
  • Wszystkie klany mają prawo do takiej samej wielkości zabezpieczenia. Może ono obejmowac mniejszy obszar, ale nigdy większy niż ustalony przez administrację.
  • Klany łamiące regulamin serwera, w tym klany których celem głównym ujawnionym w praktyce, jest rozbój i rabunki, mogą być rozwiązane, przez administrację.
  • Przynależność do klanu nie daje żadnych praw wobec cywili - graczy nie należących do klanów.

4. Zasady Administracji

  • Administracja nie ponosi odpowiedzialności za zachowania użytkowników.
  • Łączenie się z serwerem oznacza, że Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje warunki użytkowania i zasady tego serwera.
  • Wszystkie obiekty zbudowane na serwerze stają się własnością serwera, gracz, nie ma prawa do żądania ich usunięcia w razie rezygnacji z gry. Gracz może otrzymać schematics budowli.
  • Administrator grający na serwerze ma obowiązek reagować na zgłaszane przez graczy problemy.
  • Funkcje administratora w zależności od stopnia uprawnień, wykonują Moderator oraz Admin.
  • Serwerem administruje ten Admin, który ma najwięcej uprawnień, lub w przypadku równej ilości ten, który zalogował się wcześniej.
  • Wszelkie zbędne dyskusje z administratorem, a w szczególności nagabywanie o zmianę czasu, pogody, dawanie przedmiotów i kredytów, teleportowanie, uzdrawianie, anulowanie kary oraz przyznanie rangi lub uprawnień jest niedozwolone i grozi wyrzuceniem z serwera.
  • Administrator może karać graczy za wykroczenia przeciw zasadom serwera wedle własnego uznania.
  • Administrator nie może używać uprawnień ani poleceń specjalnych w celach innych niż wykonywanie obowiązków administracji serwerem.
  • Administrator ma obowiązek bezstronnego, sprawiedliwego i równego traktowania wszystkich graczy.
  • Dla zachowania bezstronności oraz równych szans wszystkich graczy, administratorów obowiązują zakazy wyszczególnione w załączniku regulaminu.
  • Odstępstwa od zakazów mogą powodować skutki dyscyplinarne z zawieszeniem lub zwolnieniem z funkcji włącznie.
  • Jeżeli masz pytania lub informacje dla admina napisz do niego /pm <tresc> lub /a <tresc>. Prośby o rangi, wnioski o kary dla graczy należy zgłaszać jedynie na forum serwera.
  • Każdy raport o ukaranie gracza powinien zawierać datę i czas realny, oraz być poparty ScreenShot'em
  • Konflikty powinny być rozstrzygane w miarę możliwości przez graczy na serwerze z zachowaniem zasad i regulaminu. Raport do administracji jest środkiem ostatecznym. Nieuzasadnione raporty mogą zostać ukarane.
  • Pozowanie na admina, powoływanie się na admina, straszenie sankcjami i raportem jest niedozwolone.
  • Możliwe są następujące kary:
  • ostrzeżenie na czacie
  • barrage – nie czyniący szkody ostrzał, stanowiący ostrzeżenie
  • slap – uderzenie, powodujące niewielkie obrażenia
  • rocket – wystrzelenie w powietrze, powodujące obrażenia przy upadku
  • kick – jednorazowe wyrzucenie z serwera
  • mute – wyłączenie pisania na czacie
  • shock – uderzenie pioruna z podpaleniem, kończące się zwykle śmiercią
  • slay – natychmiastowa śmierć
  • clear – wyczyszczenie inwentarza lub/i zniszczenie skrzyń
  • jail - wsadzenie do więzienia
  • money - kara finansowa, zabrania kredytów w części lub całości.
  • password – czasowa zmiana hasła postaci uniemożliwiająca logowanie
  • degrade – degradacja do niższej rangi
  • remove property – usunięcie budowli lub/i odebranie terenów.
  • delete – skasowanie postaci
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

Użytkownik tyro edytował ten post 01 października 2012 - 09:34

  • 0

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 31 lipca 2012 - 12:54

Zasady Wojny Klanów

  • Klany w stanie wony muszą wypowiedzieć sobie wojnę w systemie /clan.
  • Klany posiadające cuboidy, powinny do swoich cuboidów dodać wzajemnie liderów wrogiego klanu jako memberów (1 osoba), w celu umożliwienia wzajemnej penetracji fortec.
  • Jesli klany przyjmą wzajemne wypowiedzenie wojny, moga żadać od administracji dodania swojego lidera do wrogiego cuboida, jeśli wrogi klan tego nie zrobi sam.
  • Fortece wolno napadać wyłącznie pod obecność lidera napadanego klanu.
  • Walki między członkami klanów w stanie wojny dozwolone są wszędzie i bez konieczności uprzedzania.
  • W kazdej sytuacji zabroniony jest spawnkiling i multikilling atakowanego klanu. to znaczy, że nie wolno zabijać spawnujących czy respawnujących się członków atakowanego klanu, o ile oni sami nie zaczną atakować po respawnie.
  • Bitwę wygrywa ten klan, który zabije wszystkich członków wrogiego klanu i nie będą mieli ochoty na walkę po respawnie. Czyli jeśli zabijemy kogoś i po respawnie nie będzie atakował uznawany jest za martwego w tej bitwie, jeśli nie będzie już nikogo kto będzie miał ochotę na walkę po respawnie, pozostały przy życiu klan uznaje się za zwycięzcę.
  • Atakowanie cywili i klanów nieuczestniczących w wojnie odbywa się na zasadach ogólnych.
  • Każdy klan wyznaczy punkt na zewnątrz fortecy w jej pobliżu max 64 bloki, w którym zostanie ustawiony warp, umozliwiający dotarcie do fortecy.
  • Skargi na łamanie zasad muszą zawierać niemodyfikowany ss z czasem /systime i tekstem wskazującym że atakowany nie ma ochoty na walkę.

  • 0

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 31 lipca 2012 - 01:17

Wymogi Klanów:

  • Poprawnie zdefiniowany klan w systemie klanowym - tag i opis.
  • Minimalna liczba członków - 8.
  • Czas na uzyskanie minimalnej liczby graczy - 3 dni.
  • Utrata statusu klanu po nieaktywności - 7 dni
  • Usuwanie graczy z klanu po nieobecnosci - 21 dni.

  • 0

#4 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 01 października 2012 - 09:33

Zakazy Administratorów


Dla zachowania bezstronności oraz równych szans wszystkich graczy, administratorów obowiązują następujące zakazy:
  • zabijania graczy i mobów ręcznie lub przy pomocy jakichkolwiek itemów - zakaz PVP i PvE.
  • wydobywania surowców lub minerałów oraz budowania, za wyjątkiem w celu tworzenia budowli publicznych dostępnych wszystkim graczom.
  • wspierania graczy lub klanów jakimikolwiek surowcami, minerałami, uzbrojeniem, itemami za wyjątkiem pojedynczych itemów jedzenia
  • wspierania graczy lub klanów działaniami w zakresie budowy bądź przygotowania terenu.
  • teleportowania graczy na życzenie, za wyjątkiem przywołania w celach administracyjnych
  • uzdrawiania lub ustawiania godmode graczy
  • zmiany trybu gamemode graczy
  • udzielania informacji, które nie są powszechnie dostępne dla wszystkich graczy
  • innych działań mogących naruszyć zasadę bezstronności i równego traktowania wszystkich graczy.
Odstępstwa od zakazów mogą powodować skutki dyscyplinarne z zawieszeniem lub zwolnieniem z funkcji włącznie.

Uwagi:
Zakazy dotyczą postaci wyposażonych w uprawnienia administracyjne, a nie realnych ludzi nimi grających.
Administrator może być członkiem / liderem klanu, przy czym nadal obowiązują go powyższe zakazy.
Administrator może w pełni uczestniczyć w grze i działaniach klanu, ale na postaci, która nie posiada uprawnień administracyjnych.

Użytkownik tyro edytował ten post 01 października 2012 - 10:45
uwagi.

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0