
#1
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:17
PS Dziękuje z góry
#2
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:21
Ilosc osób na servie nie ma nic do rzeczy - zdarzało się że gdy byłem sam serwer lagowałokropnie


#3
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:25
A i zapomniałem dodać ten bug jest jak stawiam bloki że mi znikają i musze od nowa kłaść bloki .
No ale mogą też zmiejszyć ping serwera
#4
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:34
#5
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:48
Prosze pomuszcie
#6
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:50
od wielu dni pracuję nad tym.
tu możesz poczytać więcej na ten temat http://gamingcrew.pl...dpost__p__88996
Zwiększenie liczby slotów jest elementem tego testu. Szukam, zamieniam pluginy, żeby zmniejszyć obciążenie serwera. Niestety bez sukcesu.
Jutro przeprowadzę kolejną próbę. Wyłączę wszystko co tylko można. Oczywiście poza absolutnie koniecznymi rzeczami, i zobaczymy.
#7
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:55
#8
Napisano 29 grudnia 2011 - 09:59
#9
Napisano 29 grudnia 2011 - 10:06
#10
Napisano 29 grudnia 2011 - 11:22
cierpliwości. pracuję nad tym.
#11
Napisano 30 grudnia 2011 - 10:23
#12
Napisano 30 grudnia 2011 - 11:35
#13
Napisano 30 grudnia 2011 - 01:27
Albo jak jest 20 i więcej osub to co mam robić jak mi zarywa jak niewiem co ( co mam robić ) oto jest pytanie ??
#14
Napisano 30 grudnia 2011 - 06:34
Wstać od kompa, wyjść z pokoju, wrócić do pokoju, uderzyć głową w blat biurka, usiąść do kompa, ponownie podłączyć się do serwera, kontynuować zabawę. Przynajmniej ja tak robię jak mnie rozłączy, a doliczając do tego mojego cudownego neta to rozłącza mnie dość często...Na ale czasami serwer zarywa jak głupi to co mam robić ??
Albo jak jest 20 i więcej osub to co mam robić jak mi zarywa jak niewiem co ( co mam robić ) oto jest pytanie ??
#15
Napisano 30 grudnia 2011 - 06:57
Ja pracuję praktycznie codziennie po parę godzin, żeby zdiagnozować problem i mieć materiał do wyciągnięcia wniosków.
Z każdym dniem jestem coraz bliżej rozwiązania, a przynajmniej określenia co pacjentowi dolega.
Czy da się go wyleczyć to już inna historia.
W każdym razie do tej pory wykonałem:
1. przegląd całkowity konfiguracji z aktualizacją wszystkich pluginów, przekonfigurowaniem pod wzgledem wydajności - bez rezulatu
2. wyłączenie najbardziej obciązającego plugina MCMMO i zamontowanie pluginów antylagowych - bez rezultatu
2. wymuszenie na Progamers udostępnienia serwera 30 slotowego do sprawdzenia - bez rezultatu
3. wyłączenie prawie 50% pluginów, pozostawiając jedynie rzeczy niezbędne dla bezpieczeństwa świata gry i poprawnej administracji serwerem - dzisiejszy dzień
Wnioski po dniu dzisiejszym:
- poprzednio serwer był obciążony mocno i pracował często powyżej 90% obciążenia pamięci i schodził czasem poniżej 10 na 20 ticków
- obecnie serwer pracował poprawnie nie wchodząc powyżej 60% obciążenia pamięci oraz nie schodząc poniżej15 na 20 max. ticków.
- lagi jednak były jak zwykle przy ilości 15+ graczy, a przy 20+ kilkusekundowe zacinki i wyrzucanie wszystkich graczy
- brak jakichkolwiek błędów w konsoli poza seryjnym odłączaniem się graczy - serwer tak to widział, jakbyśmy się wszyscy nagle wyłączali przez X
czyli: lagi powstawały nie z powodu obciążenia serwera jak poprzednio sądziłem, ale z powodu problemów sieciowych. Mimo, że serwerownia we Frankfurcie należy do najlepszych w tej części Europy, jest to daleko i łącza nasze międzynarodowe nie wyrabiają. W tym samym czasie były również problemy z dostępem do innych serwerów Progamers (mam je na liście i zawsze jak mnie wywala to sprawdzam).
reasumując: dopóki maszyna progamers, na której są serwery Minecraft będzie we Frankfurcie, dopóty lagi będą, a ponieważ nie sądzę żeby oni chcieli to zmienić, musimy poszukać innego hostingu. Pełnej bogatej konfiguracji serwera nie da się postawić na wynajętym hostingu, do tego potrzeba dedyka z 4GB ramu, ale konfigurację wystarczającą do gry da się zrobić na oferowanym RAMie.
co dalej zrobię? muszę się zastanowić, ale napewno dam wam znać.
#16
Napisano 30 grudnia 2011 - 08:42
prubuj jak najdłuzej
#17
Napisano 30 grudnia 2011 - 09:02


Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

#18
Napisano 02 stycznia 2012 - 11:35
Wnioski i obserwacje przesłałem im wcześniej. Generalnie, lepiej nie będzie. Lagi będą, raz mniejsze, raz większe, zależy od obciążenia sieci oraz liczby graczy na serwerach Progamers stojących na tej samej maszynie.
Witam
Sądzę, że okres testowy dobiegł końca. Zebrałem wystarczającą ilość danych, aby wyciągnąć wnioski.
Nawiązując do Pańskiej propozycji widzę naszą współpracę w jednym z dwóch możliwych wariantów:
1. ograniczamy liczbę slotów do 20, pozostawiając ilość pamięci na poziomie 1480MB, przy czym różnicę kwoty do dopłaty regulujemy skracając okres hostingu.
2. wracamy do starych ustawień - serwer 20-slotowy z 1280MB.
Nie będę ukrywał, że hosting nie spełnia moich oczekiwań. Chodzi przede wszystkim o lokalizację serwera. Kwestia oferowanej wydajności maszyny i pamięci spełnia standardy rynkowe. Gorzej jest z panelem, brakiem dostępu do konsoli, automatycznym backupem, schedulerem oraz z bazą danych z zewnętrznym dostępem.
Popełniłem błąd opłacając okres najmu na 6 miesięcy. W momencie wpłaty serwer był słabo obciążony i wydawało mi się, to najlepsze rozwiązanie. Najchętniej skróciłbym okres i prawdopodobnie zrezygnuję z serwera po jego upływie.
Przepraszam, za słowa krytyki, ale taka jest prawda i z pewnością zdajecie sobie z tego sprawę.
Pozdrawiam
#19
Gość_KoXi_*
Napisano 02 stycznia 2012 - 12:25
TEMAT DO USUNIĘCIA JUZ JEDEN JEST http://gamingcrew.pl...lagi-serwerowe/