

Test hostingu CraftServe.PL
#21
Napisano 03 stycznia 2012 - 03:39

-Music will be forever in my heart.-
#22
Napisano 03 stycznia 2012 - 04:14
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#23
Napisano 04 stycznia 2012 - 07:29
- dhosting odpada, pałki nie chcą zainstalować javy na vps'ie, a bez tego nie ma minecrafta. to hosting pod web, nie nadaje się do gier.
- ownserwer mnie olał i nie odpowiedział przez dwa dni na zapytanie o MySQL,
- craftserve gra się dobrze przez większość czasu. ja mam czasem zacinki i po kilka sekund mnie zmraża.
- progamers mimo wysiłków nie daje rady, lagi nie zależą od ilości graczy, a raczej od pory dnia. wieczorem grać się nie da. napisałem im znów fajnego maila, odpisali pozytywnie, ale szczegóły zdradzę później żeby nie zapeszyć.
- rozmowy z innymi wstrzymałem na czas rozmów z progamers.
#24
Napisano 04 stycznia 2012 - 10:00

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#25
Napisano 04 stycznia 2012 - 11:36
#26
Napisano 04 stycznia 2012 - 11:45

..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#27
Napisano 04 stycznia 2012 - 12:41
od września wydałem na serwer 180+304zł = 484zł i jest opłacony do maja 2012.
smsów i drobnych wpłat na konto Progamers przyszło w ciągu ostatniego miesiąca 156,35zł. Są na koncie Progamers.
czyli jakiekolwiek opłaty poza Progamers musiałbym znów ponieść sam.
#28
Napisano 04 stycznia 2012 - 03:12
PS.Wyciągnie mnie ktoś z nethera bo żem utyknol ;x

#29
Napisano 04 stycznia 2012 - 03:25
#30
Napisano 13 stycznia 2012 - 03:16
Na hostingu progamers mogę zainstalować dowolny mod serwera, nie ma żadnych ograniczeń.
#31
Napisano 13 stycznia 2012 - 05:00

Ps ile kosztuje taka maszyna?

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#32
Napisano 13 stycznia 2012 - 05:29
trzeba jeszcze odpowiedni internet mieć - stały adres IP na łączu min 10/10 mbit, a to niestety nie jest takie proste.
jeszcze stały adres dałoby się, ale to 10 mbit uploadu to problem.
(Owi koks niech się nie odzywa)
#33
Napisano 13 stycznia 2012 - 06:38

#35
Napisano 14 stycznia 2012 - 11:15

jak ja bym miał taki net to dawno serwery stałyby u mnie w garażu, więc się tez nie odzywaj.
maszyna dedykowana z 8GD Ramu ze 100mbit internet nielimitowany (100slotów minecraft) zlokalizowana w Łodzi, kosztuje 228zł/mc
w końcu udostępnili wersję 1.1
Oba serwery w wersji 1.1
#36
Napisano 14 stycznia 2012 - 12:14

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#37
Napisano 14 stycznia 2012 - 08:10
30sl - 100zł/mc
#38
Napisano 17 stycznia 2012 - 09:40
Plusy:
- hosting o niezłych parametrach technicznych, brak lagów
- bogaty i rozbudowany panel administracyjny, backup, konsola, ftp, zarządzanie graczami, harmonogram zadań z możliwością automatycznego wykonywania poleceń gry
- dedykowana baza MySql
- atrakcyjne ceny
- szerokie możliwości płatności, w tym sms, także indywidualne konto bankowe
- poważny mankament - brak swobody wyboru wersji gry
- problemy z rejestracją płatności natychmiastowych - paypal
- opóźniona reakcja administracji na zgłoszenia - trzeba poczekać co najmniej dzień
Łatwy, prosty, dobry hosting dla początkujących administratorów.
#39
Napisano 17 stycznia 2012 - 09:41
This topic has been closed by a moderator.
Reason: temat wyczerpany
If you disagree to this action, please report this post, and a moderator or administrator will reconsider it.
Kind regards,
GamingCrew.pl Staff
Beware!