Lekka zmiana mc
#61
Napisano 24 kwietnia 2012 - 07:28
asdasdas
#62
Napisano 24 kwietnia 2012 - 10:58
#63
Napisano 25 kwietnia 2012 - 06:29
#64
Napisano 26 kwietnia 2012 - 08:22
#65
Napisano 26 kwietnia 2012 - 08:24
#66
Napisano 26 kwietnia 2012 - 09:17
Cobble chyba bym wyrzucił, chociaż na serwer publiczny jest dużo lepsze niż na klanówki. To niby na korzyść przemawia.
Użytkownik La scatola magica edytował ten post 26 kwietnia 2012 - 09:18
#67
Napisano 27 kwietnia 2012 - 12:10
dzienny
de_inferno
de_cpl_mill
de_dust2
de_chateau
de_train
de_prodigy
de_nuke
de_mirage
de_tuscan
de_vertigo(kiedys bylo tez mega czesto grana mapa jak piranesi, ciekawe jak bedzie tera)
de_forge
nocny dać:
de_dust2
de_forge
de_train
de_mirage
de_inferno
de_tuscan
i myślę że ludzie by grali, ewentualnie bym wprowadził jakieś 3 różne okresy czasowe tj dzienny np (11-19) wieczorny taki 19-23 te mapki co wyżej i nocny 23-11 ten co aktualny(dd2,train,nuke,inferno)
Z tego co rozumiem piranesi out bo to masakra jakaś co się dzieje z srvem na tej mapie, a rok czy dwa temu nie dało rade wbic na tawerne na niej
Jakąś mape pominąłem ? XD
I zrobić jakiś wieczorek np przerobionych map - tj zagrać jakiegoś de_dawn ale de_dust_go(zbugowane masakrycznie) czy de_aztec_remake albo jeszcze jakieś ciekawe mapy znaleźć, albo nawet obczaić de_strom czy de_torn i wrzucić i zrobić jakiś wieczorek map i powtarzać go np co tydzień i po tym miesiącu czy dwóch dodać 2-3 mapy najczęściej grane z tych wieczorów
Poza tym jak sprawa granic rushu wygląda ? Szczerze na mirage powinna bym możliwość zeskoczenie z żelek i tam do kanału do końca i możliwość przejścia tam pochylnią z tych żelek po zeskoczeniu na BS A dla ct, w domu B tak do końca okien, na filarach A myślę że do któregoś z filara( tylko którego ;x) na A na pochylni to żeby nawet nie dało wejść najlepiej w te miejsca kamperskie bo ludzie będą się tam chować że masakra, ogółem ta mapa może być mega grywalna o ile granice będą dobre podobnie na forge chociaż tutaj nie problem bo wiadomo jak ta mapa się przedstawia ;p
Użytkownik Juri edytował ten post 27 kwietnia 2012 - 12:18
asdasdas
#68
Napisano 27 kwietnia 2012 - 05:10
#69
Napisano 27 kwietnia 2012 - 05:25
de_tuscan(średnio 10-12graczy),
de_chateau(średnio 15graczy),
de_inferno(średnio 8-10graczy).
co więcej kilku graczy narzekało na mapcycle. coś mi się wydaje, że niedługo trzeba będzie zostawić złotą czwórkę(ahh, co to był za kadridż;]).
#70
Napisano 27 kwietnia 2012 - 06:06
#71
Napisano 28 kwietnia 2012 - 06:58
nie możesz zapomnieć o mnie, proste, znowu zwiastuje postęp
#72
Napisano 28 kwietnia 2012 - 10:38
asdasdas
#73
Napisano 28 kwietnia 2012 - 03:17
Od godziny jest de_prodigy wszyscy gracze wyszli a mapa się nie zmienia bo od czasu do czasu ktoś wejdzie i "wyzeruje" rundy.
Map packa trzeba by szybko zmienić, usunąć prodka, piranesi, cpl milla, a dodać mirage i forge...
Mając bana rozejrzałem się po innych serwerowniach, na hashjamie jest o niebo lepiej pod względem map, grywalności i poziomu.
Zacznijcie coś robić zanim całkiem nikt nie będzie grał.
#74
Napisano 28 kwietnia 2012 - 07:18
de_tuscan
de_inferno
de_cbble
de_mirage
de_nuke
de_cpl_mill
de_train
de_forge
de_dust2
Użytkownik abras edytował ten post 28 kwietnia 2012 - 07:18
#75
Napisano 28 kwietnia 2012 - 07:23
asdasdas
#76
Napisano 28 kwietnia 2012 - 07:53
Vertigo i żadnych podobnych wynalazków(czyt. za***istych map) narazie nie będzie, bo w obecnej sytuacji na serwerze podchodzi to pod sabotaż ;]
Wieczorki map są bardzo prawdopodobne, ale w tej chwili dokładnie nie jestem wstanie powiedzieć kiedy takie coś będzie zorganizowane. Z serwerem jest słabo i to nawet bym powiedział że bardzo.
#77
Napisano 28 kwietnia 2012 - 08:05
This topic has been closed by a moderator.
Reason: Zamykam. Wszelkie propozycje skĹadajcie tutaj -> http://gamingcrew.pl...era-tawerna-tp/
If you disagree to this action, please report this post, and a moderator or administrator will reconsider it.
Kind regards,
GamingCrew.pl Staff
Beware!