Sprawy Bieżące
#341
Napisano 13 lipca 2012 - 05:21
#342
Napisano 13 lipca 2012 - 08:44
#343
Napisano 13 lipca 2012 - 08:49
#344
Napisano 13 lipca 2012 - 08:51
ps :tyro zobacz temat Nowa ranga ok?
Użytkownik Okared666 edytował ten post 13 lipca 2012 - 08:53
Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę! I walcie wszyscy się, wy głupie ścierwa, bo idę na lepszego serwa.
#345
Napisano 13 lipca 2012 - 08:55
nauczcie się stosować bany terminowe tak jak to robią admini na Tawernie, a nie wszystkim dajecie permy za byle co.
wystarczy przecież godzina, dwie, czy doba, a za większe przewinienie tydzień
permy dostają cziterzy i naprawdę notoryczni upierdliwcy,
Tymczasowe bany dajemy przy uzyciu polecenia /ban z flaga -t, gdzie dlugosc bana jest podawana jako seria [liczba] [m | h | d | w | y] oddzielana znakiem -. Znaczenie kazdego znaku: m - minuta, h-godzina, d-doba, w-tydzien, y-rok przyklad, / ban -t 1h-5m Cinek oznacza ban dla gracza Cinek na godzine i piec minut.
#346
Napisano 13 lipca 2012 - 09:19
#347
Napisano 13 lipca 2012 - 09:22
#348
Napisano 13 lipca 2012 - 09:33
M - minuty
H- godziny
D- dni
w- miesiące
Y- lata...
Tak?
A kiedy lugward bedzie mial unbana?
#350
Napisano 13 lipca 2012 - 09:55
A i nie m- miesiąc tylko w-tydzień
#351
Napisano 14 lipca 2012 - 09:43
tylko większości tych naszych glaczy to się chce dać bana za samą pisownię i zachowanie (nawet nie muszą łamać zasad)
#352
Napisano 14 lipca 2012 - 10:06
to może działac na pustym serwerze, ale serwer z graczami tego nie wytrzyma.
można to robić ręcznie przy użyciu polecenia //regen (admini)
na dwa sposoby:
- zaznaczając obszar jak cuboid - wtedy ten obszar zostanie zregenerowany, ale nie za duży, bo serwer stanie.
- wpisując //chunk - zaznaczmy chunka czy,i podstawowa komórkę mapy 16x16xwysokość mapy - to jest bezpieczne, działa szybko - //chunk i //regen i śmieć obok znika
#353
Napisano 14 lipca 2012 - 04:23
#354
Napisano 14 lipca 2012 - 04:32
#355
Napisano 14 lipca 2012 - 04:34
Użytkownik Starwars508 edytował ten post 14 lipca 2012 - 04:34
#356
Napisano 14 lipca 2012 - 05:10
to jest uciążliwy proces, serwer musi zasymulować jak by wygłądał ten kawałek mapy świeżo generowany, porównać z istniejącym i odtworzyć wybrane elementy. takie coś musi boleć
#358
Napisano 14 lipca 2012 - 09:44
#359
Napisano 14 lipca 2012 - 09:53
#360
Napisano 14 lipca 2012 - 09:54