Sprawy Bieżące
#301
Napisano 24 czerwca 2012 - 06:41
Aha i budowę mogę przeprowadzić dzisiaj, w tygodniu w godzinach 18-21 raczej nie... Chyba że w piatek, sobotę i niedzielę.
Myślę, że skoro wszyscy będą to budować, to będzie zaje(pip)!
#302
Napisano 24 czerwca 2012 - 06:53
#303
Napisano 24 czerwca 2012 - 07:50
dalej tak jest
#304
Napisano 25 czerwca 2012 - 08:37
- dodano polecenia /totem remove <id> do usuwania totemów przez moderatorów
- oraz /totem invalid - pokazuje listę totemów z wygasłymi licencjami
- przełączyłem totemy na kształt sześcianów
- standardowo jak przy cuboidach -nici pajaka- slużą do sprawdzania regionu totemu, gdzie pokazywana jest również licencja
- również przy użyciu /totem list <gracz> pokaże się lista totemów z terminami licencji
Pytanie : po ch... to?
Odp.: dla sprawdzania czy dany totem ma aktywnie grającego własciciela. Jesli właściciel dba o działkę i totem, to żaden problem poświęcić jeden diax co dwa tygodnie na przedłużenie licencji, żeby administracja wiedziała, że totem i działka są aktywne. Jesli właściciel porzuci serwer lub działkę, to administracja będzie mogła usunąć i zregenerować teren bez konieczności sprawdzania czyje to i czy on jeszcze gra.
PS. nawet po upływie ważności Totem nadal chroni.
#305
Napisano 25 czerwca 2012 - 09:31
Może podzielić userów na dwie grupy -kiedyś tak było.
-grupa domyślna do której wszyscy są przydzielani na starcie, miałaby minimalne uprawnienia, pozwalające na granie, uprawnienia takie jak daje czysty serwer, tylko z podstawowymi poleceniami,
-grupa doświadczonych graczy, która miałaby uprawnienia takie jak teraz grupa podstawowa, do której graczy byliby przydzielani przez administrację.
nie wiem czy to coś da, ale innego pomysłu nie mam.....
#306
Napisano 25 czerwca 2012 - 10:55
#307
Napisano 25 czerwca 2012 - 12:40
#308
Napisano 28 czerwca 2012 - 09:33
a oto jeden z ss
3/4 tej gromadki dzisiaj po raz pierwszy wbiła na serwa
Załączone pliki
#309
Napisano 28 czerwca 2012 - 09:48
1649 - zarejestrowanych postaci
3390 - postaci weszło na serwer
4730 - zarejestrowanych adresów IP
6120 - zapisanych slotów pocket
tego nie ogarniesz ani ty ani ja.
#310
Napisano 29 czerwca 2012 - 09:25
#311
Napisano 29 czerwca 2012 - 09:32
#312
Napisano 29 czerwca 2012 - 10:38
Użytkownik Crafcik edytował ten post 29 czerwca 2012 - 10:41
#313
Napisano 29 czerwca 2012 - 10:49
ale niestety nic na to nie poradzimy chyba że tyro się da na premium serwer ubłagać
#314
Napisano 29 czerwca 2012 - 10:56
czasem się może zdarzyć, że ktoś zostanie zbanowany jeśli za dużo razy się pomyli.
polecenie wyrejestrowujące /unregister [gracz]
@Legend nawet nie wiesz jak bardzo chciałbym, zeby serwer był premium, ale szkoda mi niektórych graczy, takze z administracji...
#315
Napisano 29 czerwca 2012 - 10:58
Użytkownik Crafcik edytował ten post 29 czerwca 2012 - 11:00
#316
Napisano 29 czerwca 2012 - 11:05
#317
Napisano 29 czerwca 2012 - 12:31
wiesz mi się ten serwer podobał jak było około 10-15 osób
wtedy był porządek a serwer wyglądał przyzwoicie a nie jak ruina świata
i tak jak wygląda teren w najbliższej okolicy respa to na niektórych serwerach mapa surowcowa tak nie wygląda
i ja nie widzę problemu zrobieniu tego serwera serwerem premium (było by mniej graczy ale bardziej ogarniętych)
i krzysiek już cie widzę jak ty komuś pomagasz
i tyro niektórzy gracze bez premium owszem potrafią ale to rzadko spotykane
Użytkownik Legend986 edytował ten post 29 czerwca 2012 - 12:33
#318
Napisano 30 czerwca 2012 - 07:48
/stat
/stat <gracz>
które pokazuje takie coś:
Statystyki dla xtyro: - czas gry: 1 h - smierci: 0 - zabicia graczy: 0 - zabicia mobow: 1 - bloki rozbite: 100 - bloki polozone: 49 ----------------------: - reputacja: 1068 - lewel: 4
proszę o uwagi, błedy w liczeniu
to jest narazie wersja testowa Alfa.
leweli jest 128, ponad 1mln pkt. reputacji.
#319
Napisano 01 lipca 2012 - 10:19
Zgłosiłem do Progamers
Tymczasem wyłączyłem serwer, bo takim działaniem może narobić bałaganu w mapie oraz bazie danych.
#320
Napisano 01 lipca 2012 - 10:35