Sprawy Bieżące
#601
Napisano 07 września 2012 - 06:30
#602
Napisano 07 września 2012 - 07:35
#603
Napisano 07 września 2012 - 09:06
Synek? Bo Jak Ja Cie Dirtolne To Cie Gravel Zasypie!
#604
Napisano 08 września 2012 - 12:43
jeśli testy pójdą dobrze, to być może na noc 8/9 uruchomię pełną regenerację.
potrwa ona 8-10 godzin.
począwszy od spawn, chunk po chunku po spirali aż do krańców mapy jak tornado będą się regenerować bloki niezabezpieczone cuboidem bądź totemem.
macie czas na zabezpieczenie budowli, po przejściu tornada nie zostanie nic co nie było zabezpieczone.
#605
Napisano 08 września 2012 - 12:44
Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę! I walcie wszyscy się, wy głupie ścierwa, bo idę na lepszego serwa.
#606
Napisano 08 września 2012 - 12:46
.. będą się regenerować bloki niezabezpieczone cuboidem bądź totemem.
... nie zostanie nic co nie było zabezpieczone.
#607
Napisano 08 września 2012 - 12:47
#608
Napisano 08 września 2012 - 01:00
Myślę, że mogłoby to się przydać. Skończą się na czacie pytania "Jest admin?" "Jest mod?" - każdy będzie mógł łatwo sprawdzić, czy jest ktoś z administracji.
Użytkownik Eurobercik edytował ten post 08 września 2012 - 01:00
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#609
Napisano 08 września 2012 - 01:09
ale będzie dopiero po aktualizacji pluginów, za parę dni.
teraz jestem skupiony na regeneracji mapy ;]
#610
Napisano 08 września 2012 - 10:12
pewnie nie da się grać, ale nie ma innego czasu.
przewidywany czas 10-12 godzin, o ile serwer wytrzyma ;]
#611
Napisano 08 września 2012 - 10:15
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#612
Napisano 08 września 2012 - 11:56
wokół murów zrobić drogę, na jakieś 6 bloków a dalej za drogą można działki
terenu prosze nie równać całkowicie, tam gdzie górki to działki wyżej/niżej jak teren jest.
budowle muszą pasować do dust2, czyli: podłoże piasek, a budowle z sandstone i drewna, tak jak wioski NPC na pustyni.
#613
Napisano 09 września 2012 - 08:02
#614
Napisano 09 września 2012 - 08:07
#615
Napisano 09 września 2012 - 08:21
jest o tym temat na forum, była dyskusja.Mam pytanie dlaczego ktoś usunął moderatora graczowi o nicku Darken ....
Regeneracja niestety się przeciąga. Dopiero jest 32%
Teoretycznie powinna się właśnie kończyć. Tak wynikało z wyliczeń i testów.
Ale najwyraźniej serwer nie trzyma harmonogramu. ;f
#616
Napisano 09 września 2012 - 06:43
Zaczyna brakować pamięci.
Powinienem to zrobić od razu. Następnym razem tak zrobię.
Użytkownik tyro edytował ten post 09 września 2012 - 06:47
#617
Napisano 09 września 2012 - 06:53
#618
Napisano 09 września 2012 - 06:59
#619
Napisano 10 września 2012 - 06:14
zregenerowało się ok 60% mapy, do ok. 1800 (tak przynajmniej wynika z logów, trzeba sprawdzić na serwerze)
to wystarczy, serwer działa obecnie normalnie.
=============================================================================
Kończy nam się okres najmu serwera na Progamers (za 7 dni). Są pieniądze w portfelu GamingCrew do przedłuzenia (w większości z sms)
Jest też opcja przeniesienia serwera w inne miejsce.
Do dyspozycji jest również serwer dedykowany w lokalizacji niemiecko-szwajcarskiej (hetzner), który wynająłem jakis czas temu, na którym obecnie działa m.in Premium. Mam pełny dostęp do maszyny, jest ona zdolna pociągnąć Arcadię również (tak sądzę), nawet ze zwiększoną ilością slotów. Mogę tam ustawić dowolny serwer w dowolnej konfiguracji.
Przy takich opcjach przenoszenie na inne hostingi nie ma sensu.
#620
Napisano 10 września 2012 - 06:39