Sprawy Bieżące
#201
Napisano 26 maja 2012 - 10:33
#202
Napisano 26 maja 2012 - 10:36
#203
Napisano 26 maja 2012 - 10:41
#204
Napisano 26 maja 2012 - 12:19
#205
Napisano 26 maja 2012 - 01:30
#206
Napisano 27 maja 2012 - 05:32
mam ostatnio jakiś dziwny błąd przy włączaniu minecrafta otóż kiedy łączy moją grę wyskakuje mi ,,can't connect to minecraft.net nie wiem dolaczego ''(hasło i nick są poprawne na 100%)
jest tak np. 2 godz a potem znowu mogę grać normalnie
może ktoś się natknął na coś takiego i wie jak temu zapobiec lub o co chodzi jeśli tak to niech się ze mną tą wiedzą podzieli
Użytkownik Legend986 edytował ten post 27 maja 2012 - 05:32
#207
Napisano 27 maja 2012 - 07:01
#208
Napisano 27 maja 2012 - 07:29
inna sprawa:
pisac i chodzić po mapie w niewielkiej odległości od spawn można tylko jeśli nie jesteś zarejestrowany.
jak się zarejestrujesz, to potem musisz sie logować, nie możesz pisać ani ruszać się, zresztą każdy zauważył to chyba.
jesli ktoś faktycznie wbił na czyjeś konto, to ten ktoś nie jest zarejestrowany.
nie ma możliwości żeby ktoś nieznający hasła wbił na czyjeś konto. to jest niemożliwe, zabezpieczenia sa nawet przesadzone i np. wywalają graczy z rang jesli nastąpi jakiś bład w logowaniu, to tez widzieli ci których wywaliło z moda lib vipa.
więc jeśli ktoś mówi, że ktoś inny mu wbił an konto, to jest tylko jego wina, nie administracji, bo albo dał komuś hasło albo miał jakieś gówniane, łatwe do odgadnięcia, a wielu ma takie.
#209
Napisano 27 maja 2012 - 07:50
.....
a serwer ma błędy straszne i głównie związane z eq bo do tego że bo każdym logowaniu mi czyści inwentarz to się już przyzwyczaiłem ale np.wczoraj prze pół godziny nie mogłem krów zabijać(to nie były zwykłe lagi bo inne zwierzęta mogłem ubijać bez problemu)
a i jak wejdzie 18/19 osób to się prawie grać nie da dlatego ostatnio wchodzę tylko rano i późnym wieczorem przed snem
serwer ma lagi i nie wiem od czego, najnowsza wersje serwera 1.2.5 R3.0 miała naprawić problemy wydajności wersji R1.0 ale jest jeszcze gorzej.
lekarstwem na to są okresowe restarty serwera, trzeba to robić kilka razy dziennie.
inwentarz jest czyszczony jeśli wylogujesz się będąc w trybie CREATIVE.
nie wiem co poradzić na te lagi, nie wiem co je powoduje.
#210
Napisano 28 maja 2012 - 05:39
Jeśli tak to powinniśmy coś wykombinować żeby nie lagowały.
#211
Napisano 28 maja 2012 - 07:19
długie, skomplikowane instalacje redstonowe, z repeaterami, jakieś zegary i układy powtarzające, potrafią zamulić każdy serwer.
czasem gracze instalują takie rzeczy dla samego wyglądu, widziałem już takie instalacje na arcadii.
niestety nie mam narzędzi, które by to wykrywały i wyłączały.
dzięki za przypomnienie marqos, poszukam czy nie dałoby się jakoś to chwycić....
#213
Napisano 28 maja 2012 - 07:37
#214
Napisano 28 maja 2012 - 12:15
#215
Napisano 28 maja 2012 - 12:50
repeatery nie będą działać.
#216
Napisano 28 maja 2012 - 01:55
ja tam nigdy nic z tego nie robiłem bo nie ogarniam i szczerze mówiąc nie chce się tego uczyć bo mi tam wystarczą normalne drzwi
a jeśli chodzi o bramy to można je zastąpić pluginem [gate] o którym wspominał makku wtedy byłem przeciwny ale jeśli brak mechanizmów redstone ma zapobiec lagom to chyba najlepsze rozwiązanie
o to filmik dla ciekawych jak się tym posługiwać jak i również dla tyra jak wgrać ale gościa radzę przyciszyć http://www.youtube.c...h?v=e0r3TgGd-Zw
#218
Napisano 28 maja 2012 - 02:15
ja też się nie znam i nie chce mi się uczyć, ale umiem zrobić bramę, tajne schowki z przesuwanymi ścianami i takie tam.
#219
Napisano 28 maja 2012 - 02:50
#220
Napisano 28 maja 2012 - 02:59