de_nuke:
11:20 - jaki pewny, że on ten z AWP ciągle tam stoi i nie poszedł za hangar na przykład
11:50 - pięknie widać jak jedzie za modelem
12:40 - też ładnie jedzie po modelu zanim zabija pierwszego T
14:34 - piekny skan po skrzyni wprost w model
15:17 - niby nic, ale oglądając całą mapę to jest jedyny raz kiedy tam zerka
18:28 - piękny skok z namiarem na CT, z drugim namiarem już przeszkodziła ściana, następnie ładnie zerka na tego CT, który stoi na gnieździe
18:52 - piękny namiar przez skrzynkę na CT w oknie, później namiar przez ścianę i chybiony strzał. ginie przez ścianę ;]
22:12 - widzi wychylającego się CT spod gniazda, którego następnie zabija
24:40 - ładny strzał przez podłogę w CT, którego następnie zabija
26:20 - też ładne strzały przez ścianę
29:08 - piekny HE
33:50 - no info od boga, tam stoi jeden, ale inni juz nie na pewno nie idą to se skoczę na daszek. zeskakując z daszku widzi przez skałke, że nadchodzi T dlatego w końcówce lotu dziwne zachowanie
35:00 - ostatnia runda też boska jak sobie wchodzi na blaszak, następnie widzi, że T wybiega to sobie wchodzi do okna. później kiedy biegnie na pochę zauważa, że n. wchodzi na kwadrat, jednak boi się go zabic z awp, kombinuje coś z ak47, jednak nie ma naboi. idzie na poche i czeka aż wejdzie na radio
de_inferno:
2:58 - widzi na dywanach, że zaraz wyjdzie CT to próbuje szybko wejśc do żaluzji, co jednak mu nie wychodzi
7:46 - chciał chyba strzelić w typa pod kładką, stąd takie zawachanie w keoku i ruchu myszki
7:58 - ładnie po ścianie na T
8:04 - piekny strzał przez ściane
12:05 - jaki pewny, że ten T uciekł na środek
15:~ - 10 runda to można wytknąć aż 4 ciekawe namiary. najpierw czeka na typa na środku, potem skan, next ładny namiar na typa wychodzącego z dywanów na 2 środku, a potem na małym celownik czeka i czeka na tym rondzie
19:12 - tak to patrzy raz lorda raz od małego, ale jak zobaczył, że T idzie od łącznika to patrzy biblie ;]
19:42 - biegnie, mierzy po ścianie
21:13 - idealny namiar przez ścianę
Inferno potraktowałem pobłażliwie, gdyż 3label opisał już akcje, zresztą zacząłem od nuke, które wydaje mi się wystarczające.
Ogólnie typ patrzy tylko tam gdzie któs jest, rzuca flesze i he tylko w widocznego przeciwnika.
Użytkownik n1un1o edytował ten post 14 kwietnia 2012 - 09:47