Skocz do zawartości


Zdjęcie

pEGAZ.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kimix

Kimix

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPip
  • 552 postów

Napisano 14 kwietnia 2012 - 06:34

Serwer: TP
Data zdarzenia: 14.04.2012r. 19:20
Nick podejrzanego: pEGAZ.
STEAMID: STEAM_0:1:34558641
Ewentualny rodzaj czitu: wh
Kto złapał: 3Label
Mapa: de_inferno
Link do dema:
Link do screena/profil gracza: http://banid.pl/kto?to=STEAM_0%3A1%3A34558641
Czasy i opis podejrzanych akcji:

Dostawiam de_nuke żeby nie znikło, jak można niech ktoś złączy posty :)

Użytkownik Bez!o edytował ten post 14 kwietnia 2012 - 08:01

  • 0

#2 n1un1o

n1un1o

    Kapral

  • Oldie
  • PipPip
  • 86 postów
  • Ską…d:Wawa

Napisano 14 kwietnia 2012 - 07:36

http://hltv-3564-p.h...de_nuke.dem.zip

tutaj link do demka z wczoraj. z 2 map można już cosik wyciągnąć. ja jutro obejrzę i przedstawię swoją opinię.
  • 0

#3 3Label

3Label

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 226 postów
  • Ską…d:Lbn

Napisano 14 kwietnia 2012 - 07:49

Dzięki za napisanie tematu.
Czasy:
02:47:00 Piękne zobacenie 4 modeli za ścianą, celownik w dół żeby zobaczyć. Pięknie to widać na podglądzie w zwolnionym tempie.
03:30:00 Jeden uciekł ale przecież drugi jest za ścianą
05:20:00 To były skany ... na poche..
05:37:00 Idealnie...
07:43:00 Refleks boga... 4x zwolnienie ledwo co widać. Dalej widzi ze biegną środek to trzeba uciekać...
08:00:00 Widzę Cię nie uciekaj...
08:07:50 Kawałek włosa wystawał... Skany z usp...
10:01:00 o ktoś idzie, zmiana planów...
14:49:00 wytrwale do końca poczekam
19:12:30 Widziałem Cię :)
19:46:21 Oj jeszcze ściana zapomniałem, ale strzele...
21:12:00 Skany przez 3 sciany na model.. ale dalej żyje..
22: 26:00 Ciągle się odwracał i sprawdzał respa... w końcu ktoś idzie, widzę przecież...

Dobrze się kryje trzeba na zwolnieniu oglądać wtedy widać że zapomina że model musi wyjść za ściany ... :)

Użytkownik 3Label edytował ten post 14 kwietnia 2012 - 07:50

  • 1

#4 n1un1o

n1un1o

    Kapral

  • Oldie
  • PipPip
  • 86 postów
  • Ską…d:Wawa

Napisano 14 kwietnia 2012 - 09:43

de_nuke:
11:20 - jaki pewny, że on ten z AWP ciągle tam stoi i nie poszedł za hangar na przykład
11:50 - pięknie widać jak jedzie za modelem
12:40 - też ładnie jedzie po modelu zanim zabija pierwszego T
14:34 - piekny skan po skrzyni wprost w model
15:17 - niby nic, ale oglądając całą mapę to jest jedyny raz kiedy tam zerka
18:28 - piękny skok z namiarem na CT, z drugim namiarem już przeszkodziła ściana, następnie ładnie zerka na tego CT, który stoi na gnieździe
18:52 - piękny namiar przez skrzynkę na CT w oknie, później namiar przez ścianę i chybiony strzał. ginie przez ścianę ;]
22:12 - widzi wychylającego się CT spod gniazda, którego następnie zabija
24:40 - ładny strzał przez podłogę w CT, którego następnie zabija
26:20 - też ładne strzały przez ścianę
29:08 - piekny HE
33:50 - no info od boga, tam stoi jeden, ale inni juz nie na pewno nie idą to se skoczę na daszek. zeskakując z daszku widzi przez skałke, że nadchodzi T dlatego w końcówce lotu dziwne zachowanie
35:00 - ostatnia runda też boska jak sobie wchodzi na blaszak, następnie widzi, że T wybiega to sobie wchodzi do okna. później kiedy biegnie na pochę zauważa, że n. wchodzi na kwadrat, jednak boi się go zabic z awp, kombinuje coś z ak47, jednak nie ma naboi. idzie na poche i czeka aż wejdzie na radio

de_inferno:
2:58 - widzi na dywanach, że zaraz wyjdzie CT to próbuje szybko wejśc do żaluzji, co jednak mu nie wychodzi
7:46 - chciał chyba strzelić w typa pod kładką, stąd takie zawachanie w keoku i ruchu myszki
7:58 - ładnie po ścianie na T
8:04 - piekny strzał przez ściane
12:05 - jaki pewny, że ten T uciekł na środek
15:~ - 10 runda to można wytknąć aż 4 ciekawe namiary. najpierw czeka na typa na środku, potem skan, next ładny namiar na typa wychodzącego z dywanów na 2 środku, a potem na małym celownik czeka i czeka na tym rondzie
19:12 - tak to patrzy raz lorda raz od małego, ale jak zobaczył, że T idzie od łącznika to patrzy biblie ;]
19:42 - biegnie, mierzy po ścianie
21:13 - idealny namiar przez ścianę

Inferno potraktowałem pobłażliwie, gdyż 3label opisał już akcje, zresztą zacząłem od nuke, które wydaje mi się wystarczające.
Ogólnie typ patrzy tylko tam gdzie któs jest, rzuca flesze i he tylko w widocznego przeciwnika.

Użytkownik n1un1o edytował ten post 14 kwietnia 2012 - 09:47

  • 1

#5 susel-Reggae Fan

susel-Reggae Fan

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPip
  • 552 postów
  • Ską…d:Zagań

Napisano 22 kwietnia 2012 - 10:02

Mapa: de_inferno
Czasy: 8:07
Podsumowanie: http://gamingcrew.pl...s.php?bid=13772
  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1