
Kolejka - Metro
#21
Napisano 05 maja 2012 - 04:22
Tak bym to widział.
#22
Napisano 05 maja 2012 - 04:29
#23
Napisano 05 maja 2012 - 06:22
i tak na dłuższą metę to zaczynam dochodzić do wniosku że albo będzie lipa albo kupa roboty i kombinowania
a tak na boku czy nie można komendami zrobić tuneli ?
#24
Napisano 05 maja 2012 - 07:07
Moja wizja:
- tunel 5x5 wyżej chodników (ok 10 kratek), ze szkła.
- co pięć przecznic stacja, z której będą dwa zjazdy kolejki,(coś w stylu ruchomych schodów tylko że wagoniki.
- nad spawnem główna stacja z której będzie można jechac w każdą strone świata, podłoga ze szkla, sklep z wagonikami( jak i na każdej stacji), i oczywiscie wjazd i wyjazd na wagoniki.
Kosztorys zrobie dzis albo jutro (w zależności czy będę miał czas).
Mniej więcej wszystko wiem jak zrobić, i na każde pytanie mogę odpowiedzieć.
Jeśli potrzebujecie mapy trybu creative aby sie pżekonać co do mojego pomysłu, to piszcie, a ja postaram sie zrobić w miare szybko.
#25
Napisano 05 maja 2012 - 07:29
jeśli tak to moim zdaniem to lepiej by był podziemne metro zrobić
#26
Napisano 05 maja 2012 - 07:31
Z moich obliczeń wynika że zakładając iż kolejka będzie miała długość 5 przecznic i budowana była nad ziemią ze szkła (w przekroju 5x5) potrzebujemy:
-ok. 6848 szkła, co daje na całą kolejke (początkowo 9 stacji, 1 na spawnie, w każdą strone świata 4 i na rogach 4) 82176 szkła.
- licząc że kolejka będzie miała 428 kostek długości (5 przecznic), to zużyjemy na cała kolejke ok. 5136 torów zelaznych i 277 torów złotych (przy założeniu że tor złoty będzie co 20 kratek)
-pozostałe składniki typu kamień czy redstone (i wszystkie ich potrzebne pochodne) można obliczyć, ale zdobycie ich jest w miare łatwe i niebędę zawracał wam tym głowy.
Tak mniej więcej przedstawiają sie potrzebne żeczy do budowy.
Co wy na to?
ps. Legend ja wiem że pod ziemią łatwiej zrobić, ale to metro mogło by być atrakcją przyciągającą graczy, ktos nowy kto potrzebuje działki, siada i jedzie zobaczyć gdzie mu sie okolica podoba, a ktoś kto sie już nudzi jedzie i ogląda co inni robią, może cos sciągnie a może zrobi coś indywidualnego i ciekawego.
Użytkownik marqos edytował ten post 05 maja 2012 - 07:34
#27
Napisano 05 maja 2012 - 07:51
podziemne metro było na arcadii i nikt nim nie jeździł.
taka powietrzna kolejka mogłaby być ciekawa
mozna użyć komend i zrobić te tunele piorunem, ale czy o to chodzi?
#28
Napisano 05 maja 2012 - 08:01

Użytkownik Ojejnik edytował ten post 05 maja 2012 - 08:02
#29
Napisano 05 maja 2012 - 08:36
#30
Napisano 05 maja 2012 - 11:26
Na arcadi było metro ale nikt z niego nie korzystał.
Garrus Vakarian
#31
Napisano 06 maja 2012 - 06:12

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#32
Napisano 06 maja 2012 - 07:28





Może coś takiego?

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#33
Napisano 06 maja 2012 - 07:30
#34
Gość_makku551_*
Napisano 06 maja 2012 - 08:30

#35
Napisano 06 maja 2012 - 08:43
#36
Napisano 06 maja 2012 - 09:23

A co do pomysłu witka do mi się podoba :>

#37
Napisano 06 maja 2012 - 09:57


Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

#38
Napisano 06 maja 2012 - 10:14

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#39
Napisano 06 maja 2012 - 10:39
Save przedstawia główną stacje nad spawnem, 3 stacje boczne ( jedna na rogu), wygląd torowiska i wjazdu/wyjazdu do stacji.
Jak wspominałem jest to mocno okrojona wersja kolejki jaką wymysliłem, lecz z powodu chwilowego braku czasu nie moge w pełni ukończyć tego planu w minecrafcie.
to jest link do save-a: http://speedy.sh/y37...ka-Marqos12.rar
Oj dopiero teraz zauważyłem, drogi na nemea są na 7 kratek szerokości a nie na 5 jak w moim projekcie. Zmienia to tyle, że stacje na rogach i środkach będą większe i będzie mniejszy scisk.
Użytkownik marqos edytował ten post 06 maja 2012 - 10:44