
Nieprawidłowości
#1
Napisano 15 czerwca 2012 - 09:05
Cokolwiek, co odbiega od standardu, a wydaje się wam dziwne, nieprawidłowe, złe.
Cokolwiek co może wynikać z zamierzonych ustawień, ale również może być wynikiem przeoczenia lub pomyłki.
Takie info pomoże mi usuwać błędy.
#2
Napisano 15 czerwca 2012 - 09:12
#3
Napisano 15 czerwca 2012 - 09:20
#4
Napisano 15 czerwca 2012 - 09:33
prawdopodobieństwo wypadnięcia żelaza ze złoża gravelu wynosi 0.0625 (64/1024)
rzeczy wypadają z piasku lub ziemi, ale zapalone TNT to coś nowego, może ktoś ci rzucił?
#5
Napisano 15 czerwca 2012 - 09:42
Aby rzucil to jest niemożliwe ja to widziałem jak piasek zmienił się w tnt i nawet piasek nie wyleciał
#6
Napisano 15 czerwca 2012 - 09:45
pracuję nad zmianą, ale to wymaga czasu. hasła są szyfrowane jakimś dziwnym algorytmem, więc nie ma możliwości przekopiowania.
wkrótce przez jakiś czas będzie działał w uśpieniu równolegle inny plugin, który będzie 'obserwował' i 'kolekcjonował' wasze hasła, żeby można było potem zamienić pluginy. potrwa to co najmniej 2-3 tygodnie.
dzięki za te uwagi, o takie właśnie mi chodzi

#7
Napisano 16 czerwca 2012 - 08:55
#8
Napisano 16 czerwca 2012 - 10:45

#9
Napisano 16 czerwca 2012 - 04:35
#11
Napisano 16 czerwca 2012 - 04:42


#12
Napisano 16 czerwca 2012 - 04:58
#13
Napisano 16 czerwca 2012 - 05:14

wszystkie itemy odzyskują tylko vip i wyzej.
gracze odzyskują tylko wartosciowe rzeczy.
List<Integer> itemsToKeep = Arrays.asList(14, 15, 22, 29, 41, 42, 49, 57, 89, 116, 123, 263, 264, 265, 266, 322, 331, 337, 341, 345, 347, 348, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 381, 383, 384, 385, 2256, 2257, 2258, 2259, 2260, 2261, 2262, 2263, 2264, 2265, 2266);
co do slotów, myślę, że zrobię tylko 1 zarezerwowany - bedzie 29 dostepnych.
#14
Napisano 16 czerwca 2012 - 05:57
#15
Napisano 16 czerwca 2012 - 06:45
#16
Napisano 16 czerwca 2012 - 06:52
coś te itemy poprosty wchłania i to się dzieje regularnie a nie raz na miesiąc przez jakiś tam błąd który jest do przewidzenia
#17
Napisano 16 czerwca 2012 - 07:10
http://www.minecraft...aValuesBeta.png
tu można zobaczyć co to jest.
a nic nie dropi, bo jest to zablokowane żeby nie było zabijania dla itemów i wiecznych kłótni i skarg, o to kto komu co zabrał i co ma oddać.
najważniejsze rzeczy takie jak minerały, diaxy, metale, itemy z piekła są zachowywane, reszty nie ma.
moge oczywiście zmodyfikować listę, coś dodać, ale jestem przeciwny zachowywaniu wszystkiego za darmo. ta gra tak działa, że śmierć kosztuje.
#18
Napisano 16 czerwca 2012 - 07:26
a tak z ciekawości to czy zamek z totemem można atakować kiedy nie ma jego właściciela lub przynajmniej kogoś przynależnego
bo jeśli tak to powinno być to uniemożliwione z powodu takiego że właściciele nie byli by szczęśliwi gdyby ktoś pod ich nie obecność popsuł im siedzibę
w obecnym stanie plugina TOTEM, można.
pomysł jest godny przemyślenia, zobaczę, czy da się to zrobić.
#19
Napisano 17 czerwca 2012 - 06:19

#20
Napisano 17 czerwca 2012 - 08:02