
Nieprawidłowości
#21
Napisano 17 czerwca 2012 - 08:15
#22
Napisano 17 czerwca 2012 - 09:07
I co błąd ?
#23
Napisano 17 czerwca 2012 - 09:41
totemy nie chronią całkowicie i wszystkiego.
chronią tylko niektóre bloki i różnie w różnej odległości.
wszystko jest opisane.
może pysio niszczył bloki, które nie są w ogóle chronione - trawa np.
jeszcze raz - Totem nie chroni wszystkiego i zupełnie tak jak cuboid.
cuboidy wyłaczają jakiekolwiek zniszczenia, uniemożliwiają prowadzenie wojen klanowych, nie można dostac się do zamku, bo nie da się rozbic niczego. trzeba używać pomocy vipów czy modów, żeby się tp do środka. trzeba ustawiac home w środku.
wojny klanowe po ustawieniu cuboidów sa bez sensu.
dlatego powstały totemy, ochrona, która pozwala na niszczenie 'miękkich' bloków takich jak ziemia czy piasek.
ochrona, która działa mocno i zupełnie blisko totemu oraz na wartościowe bloki i jednocześnie działa słabo albo w ogóle dalej na brzegach terenu.
Korzystanie z totemu nie jest obowiazkowe, jeśli chcecie mieć absolutną ochronę proście adminów o cuboidy.
jeśli wam się nudzi i nie macie co robić w swojej twierdzy, ustawiajcie totem i czekajcie na napastników.
#24
Napisano 20 czerwca 2012 - 10:00
#25
Napisano 20 czerwca 2012 - 10:24
Może chodzi o zwierzęta?
Jeśli tak, to można temu zaradzić
Zabijanie zwierząt w cudzym cuboidzie jest wyłączone. dlatego strzały się odbijają od zwierząt jeśli są na terenie chornionym przez cuboid do którego nie macie praw budowlanych.
To się dotyczy całej Nemea, na której jest niczyi cuboid, więc tylko na własnych działkach można zabijać
Na Arcadii nie ma cuba ogólnego, więc można zabijać wszędzie gdzie nie ma czyjegoś cuboida.
Mogę tą funkcję wyłaczyć, jest ona żeby chronić zwierzęta które hodujecie, a które można było zabić.
przynajmniej tak to powinno działać

Inny problem o którym dostałem info:
nie da się robić narzędzi diaxowych. tzn, niektórzy nie mogą oraz nie wszędzie to działa. dostałem info, że w warsztatach na spawn nie da się, a poza na własnym terenie już tak.
czy tak jest? nie wiem z czym to się wiąże, nie jest to funkcja moich plugów.
następna sprawa: podobno mozna klonować diaxy, jakiś bład jest, ale informator nie wiedział, tylko ktoś sie chwalił że się da i rozdawał diaxy na spawn. jest to związane z jakimś bugiem gry, czy któregoś obcego plugina, może to być związane z logowaniem.
proszę o rozpoznanie i informację. liczę na uczciwych


#26
Napisano 20 czerwca 2012 - 10:32
#27
Napisano 20 czerwca 2012 - 11:25
poprawię to.
#28
Napisano 20 czerwca 2012 - 12:25
#29
Napisano 20 czerwca 2012 - 01:04
#30
Napisano 20 czerwca 2012 - 01:12
#31
Napisano 20 czerwca 2012 - 01:14
#32
Napisano 21 czerwca 2012 - 08:55
dziwne to jest, że u mnie lokalnie działa a jak wgram na serwer to już nie ;/
meldujcie wszelkie dziwne rzeczy. to pomaga.

#33
Napisano 22 czerwca 2012 - 09:38
łuki powinny działać - meldować
totemy usprawnione, dodane znaczniki totemów na dynamicznej mapie, aktualizacja co ~5min (trudne to było, ale w końcu chyba działa) - meldować o działaniu totemów
gracze posiadający rangi stracili je chwilowo, związane to jest ze zmianą sposobu zapisu z pliku tekstowego na SQLite. Musicie być online i wtedy mogę was ponownie dopisać, pracuję nad dopisywaniem offline.
admini i moderatorzy mają podgląd na stan serwera /lag i /mem, /memory - jak wystąpią lagi, można sprawdzić /lag czy TPSy są w normie. - meldować sytuacje drastycznego spadku TPSów.
co jeszcze.... zapomniałem..

#34
Napisano 22 czerwca 2012 - 11:55

#35
Napisano 22 czerwca 2012 - 12:34
Totemy także
#37
Napisano 22 czerwca 2012 - 01:18
#38
Napisano 22 czerwca 2012 - 01:55
#39
Napisano 24 czerwca 2012 - 11:15
próbowałem wyłączyć ale nie mogłem
#40
Napisano 25 czerwca 2012 - 06:05
w tej chwili nie ma nic coby zmieniało automatycznie gamemode graczy
wywaliłem tryb Limited Creative, nawet modzi tego nie mają, więc albo bug, albo jakiś czit.
w zamian dla moderatorów jest polecenie /fly, pozwalające im na latanie w trybie survival