Zasady wojny
#1
Napisano 18 czerwca 2012 - 09:21
Składajcie propozycje na czym właściwie polega wojna i czym się ona różni od zwykłego stanu.
ja zacznę:
1. klany w stanie wony muszą wypowiedzieć sobie wojnę w systemie /clan.
2. klany posiadające cuboidy, powinny do swoich cuboidów dodać wzajemnie liderów wrogiego klanu jako memberów. (1 osoba) umożliwi to wzajemną penetrację fortec. w przypadku korzystania z Totemu nie jest to konieczne. jesli klany przyjmą wzajemne wypowiedzenie wojny, moga żadać od administracji dodania swojego lidera do wrogiego cuboida, jeśli wrogi klan tego nie zrobi sam.
3. fortece wolno napadać wyłącznie pod obecność lidera napadanego klanu.
4. walki między członkami klanów w stanie wojny dozwolone są wszędzie i bez zasad.
5. w kazdej sytuacji zabroniony jest spawnkiling i multikilling atakowanego klanu. to znaczy, że nie wolno zabijać spawnujących czy respawnujących się członków atakowanego klanu, o ile oni sami nie zaczną atakować po respawnie.
6. bitwę wygrywa ten klan, który zabije wszystkich członków wrogiego klanu i nie będą mieli ochoty na walkę po respawnie. czyli jeśli zabijemy kogoś i po respawnie nie będzie atakował uznawany jest za martwego w tej bitwie, jeśli nie będzie już nikogo kto będzie miał ochotę na walkę po respawnie, pozostały przy życiu klan uznaje się za zwycięzcę.
7. każdy klan wyznaczy punkt na zewnątrz fortecy w jej pobliżu max 64 bloki, w którym zostanie ustawiony warp, umozliwiający dotarcie do fortecy.
8. skargi na łamanie zasad muszą zawierać niemodyfikowany ss z czasem /time i tekstem wskazującym że atakowany nie ma ochoty na walkę. udowodnione przekroczenia zasad = ban do 7 dni.
dawajcie propozycję zmian i spraw które trzeba dodać, potem ułożę to w jakiś jasny i prosty regulamin wojny.
#2
Napisano 18 czerwca 2012 - 10:47
#3
Napisano 18 czerwca 2012 - 10:53
#4
Napisano 18 czerwca 2012 - 10:55
#5
Napisano 18 czerwca 2012 - 10:56
#6
Napisano 18 czerwca 2012 - 10:57
#7
Napisano 18 czerwca 2012 - 10:59
#8
Napisano 18 czerwca 2012 - 12:20
#9
Napisano 18 czerwca 2012 - 02:54
#10
Napisano 18 czerwca 2012 - 03:07
#11
Napisano 18 czerwca 2012 - 03:19
#12
Napisano 18 czerwca 2012 - 03:49
jak chcecie, moze nie być udostępniania cubów, mi jest obojętne.
#13
Napisano 18 czerwca 2012 - 04:11
i powiedział byś tyro jak się te warpy ustawia bo jak ja wybrałem miejsce na warp i wpisałem /setwapr celt to mi wyskoczyło że brak permissi
#14
Napisano 18 czerwca 2012 - 04:19
#15
Napisano 18 czerwca 2012 - 05:17