Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zacznijmy od nowa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Astelix

Astelix

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Ską…d:Podkarpacie

Napisano 02 lipca 2012 - 11:57

Mam taki pomysł by zacząć wszystko od początku usunąć wszystkie modyfikacje wszystkie mapy i zacząć od nowa. Wgrać podstawowe modyfikacje np. prace kasę cuboidy sklepy itp.
Zrobić nowe 2 mapy na jednej by było miasto główne czyli sklepy kościoły itp. a także teleorty do różnych państw. A w państwach by były normalne działki takie jak są teraz. Można by było należeć do jednego państwa. A Admin mógł by się nim opiekować, czyli dawać działki i budować rożne w mieście
budowle. A druga mapa była by przeznaczona na surowce i pvp pomiędzy państwami a także na małe fortyfikacje wojenne.

Co o tym sądzicie???
  • 0

#2 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 02 lipca 2012 - 11:59

znajdź mi adminów którzy by się tym zajęli

a mi po głowie chodzi 100% surwiwal i żeby zostały tylko totemy i nic poza tym
  • 0

#3 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 lipca 2012 - 01:18

nikt wam przecież nie każe korzystać z modów.
  • 0

#4 marqos

marqos

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 02 lipca 2012 - 05:27

Ja byłbym za 100% surwiwal lecz: gdyby były 2 swiaty to na jednym była by standardowa nemea czy Arcadia, a na drugim 100% surwiwal, bez cuboidów, bez totemów bez mozliwosci przenoszenia przedmiotów na drugi swiat, dostawało by się na starcie jakies eq i sie rozwijało. Jednak kombinować trzeba i już widze ten sprzeciw "Jak to? Bez zabezpieczeń? bez klanów?" Będziecie chcieli pakty to se zrubcie pomiędzy sobą, osłaniajcie sie na wzajem, ale niech to bedzie zabawa albo wypad na inny swiat jak sie nie podoba. Proponował bym zakaz kopania i budowania jakich kolwiek budowli, a przedmioty były by rozrzucone gdzieś po świecie, tropilibyscie innych jak zwierzyne. Ale Wy to wy i i tak tego nie wdrążycie w życie bo to nie wasz pomysł, a tylko to co wasze jest słuszne...
  • 0
Gdy Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże to pomoże może Gdańsk.

#5 Astelix

Astelix

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Ską…d:Podkarpacie

Napisano 02 lipca 2012 - 05:29

Może być i tak :D
  • 0

#6 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 lipca 2012 - 06:30

marqos, proponujesz coś jak tryb adventure, który pojawi się obok survival i creative w następnej wersji gry (jesli wierzyć zapowiedziom).
teraz trzeba by napisać spory kawałek plugina, żeby coś takiego zrobić, bo nie można zwyczajnie wyłaczyć kopania i budowania, bo wystarczy, że wpadniesz w dziurę i nie wyjdziesz, jak nie dasz rady wykopac/zbudować sobie wyjścia.
  • 0

#7 marqos

marqos

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 300 postów

Napisano 02 lipca 2012 - 06:55

zawsze mozna zrobic warpy albo save( chodzi mi o ustawianie home) mysle ze to akurat najmniejszy problem.
  • 0
Gdy Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże to pomoże może Gdańsk.

#8 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 lipca 2012 - 07:35

to już nie będzie 100% survival
na takiej mapie nie może przecież być warpów, homeów teleportów czy spawn.
  • 0

#9 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 03 lipca 2012 - 07:58

dla mnie mogą być same totemy tylko żeby większy teren chroniły
  • 0

#10 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 lipca 2012 - 08:08

jak większy?
  • 0

#11 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 03 lipca 2012 - 08:33

tak żeby się zmieściła dosyć spora villa a nie tylko skromny domek
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0