Server Elite Premium
#141
Napisano 27 lipca 2012 - 11:24
Co to jest opóźniony relogin?
Garrus Vakarian
#142
Napisano 27 lipca 2012 - 11:27
#143
Napisano 27 lipca 2012 - 12:10
info o śmierci jest hardcoded, zakodowane w grę przez Notcha, nie ma opcji wyłączenia. Można je przechwycić i shackować żeby się wyświetlał innych tekst - polski. Możliwe, że mozna je zamienić na null i wtedy ich nie będzie widać, ale musze to sprawdzić.
opóźniony relogin - jesli wyjdziesz z serwera to on każe ci czekać 15s zanim się ponownie połączysz. to plus czyszczenie itemów wokół gracza było zrobione bo jest jakiś sposób na klonowanie itemów przez szybkie wyrzucanie itemów i przelogowanie, masz wtedy podobno itemy w inwentarzu i te co leżą wokół. mnie się nie udało tego zrobić, ale parę osób mi pisało że da się. nie wiem czy to zabezpiecza, ale może utrudnia.
Dodać trudne moby - też jestem za, ale były tu głosy przeciw, wiec nie wiem...
Dodać zabezpieczenia skrzynek tabliczką - jest dodane, ale jest to opcja dodatkowa, której nie ma w normalnej grze, więc napisałem że do dyskusji.
Ująć Totemy. - totemy nie są narazie dodane, ale były głosy żeby dodać, więc do dyskucji.
#144
Napisano 27 lipca 2012 - 01:23
Da się zwiększyć exp, lub drop od trudniejszych mobów?
Wtedy będzie warto się z nimi pomęczyć.
Użytkownik Skral edytował ten post 27 lipca 2012 - 01:26
Garrus Vakarian
#145
Napisano 27 lipca 2012 - 01:31
#146
Napisano 27 lipca 2012 - 04:14
Właśnie, proponował bym jeszcze zrobić "system ostrzeżeń" - czyli jedno ostrzeżenie - gracz jeszcze może grać na serwerze i kasuje się po miesiącu czasu, drugi warn to wylot z serwera.
Użytkownik Susek edytował ten post 27 lipca 2012 - 04:15
#147
Napisano 27 lipca 2012 - 04:49
uderzenia potworów, czy strzały szkieleta nie zadają wiecej obrażeń niż w normalnej grze.
wyjątkiem jest "Zakażenie", ale to występuje z szansą 10%
trudniejsze moby mają wiecej HP, jeszcze raz tyle, czyli są trudniejsze do zabicia. potrzeba 4-5 uderzeń mieczem, zamiast 2 żeby zabić i nie da się zabić ręką.
Z drugiej strony drop z mobów jest zwiększony.
Ale to tylko propozycja.
#148
Napisano 27 lipca 2012 - 05:20
#149
Napisano 27 lipca 2012 - 05:23
jak chcecie, to tylko jedna mała linijka kodu, dająca biednym świnkom szansę...
btw. death messages można wyłączyć event.setDeathMessage(null); wydaje się działać.
#150
Napisano 27 lipca 2012 - 06:32
#151
Napisano 27 lipca 2012 - 07:04
Moby trudne, ale z lepszym dropem.
Dajmy śwince większą szanse :<
Garrus Vakarian
#152
Napisano 27 lipca 2012 - 07:16
#153
Napisano 27 lipca 2012 - 07:20
Każdy gracz powinien umieć sobie radzić.
Trudne moby = lepszy drop
Wiem, że najlepiej schować się w cubie z włączonym godem i givnąć sobie kilka diaxów, lecz nie o to tu chodzi
Użytkownik Skral edytował ten post 27 lipca 2012 - 07:21
Garrus Vakarian
#154
Napisano 27 lipca 2012 - 07:25
-Music will be forever in my heart.-
#155
Napisano 27 lipca 2012 - 07:28
Będziemy łączyć sie w grupy, budować miasta żeby przeżyć. W kupie siła, kupy nikt nie ruszy. (Poza dzikimi zombie, wkurzonymi creeperami, połamanymi szkieletami, wścipskimi pająkami. xd)
Garrus Vakarian
#156
Napisano 27 lipca 2012 - 07:29
-Music will be forever in my heart.-
#157
Napisano 27 lipca 2012 - 07:29
#158
Napisano 27 lipca 2012 - 07:30
Garrus Vakarian
#159
Napisano 27 lipca 2012 - 07:32
@edit
na Arcadii też była taka ekipka, zrobili sobie prze fajną wioskę, ale Lugward musiał ich odwiedzić z kolegami... :| i teraz mamy ruiny :<
Użytkownik Susek edytował ten post 27 lipca 2012 - 07:33
#160
Napisano 27 lipca 2012 - 07:36
Garrus Vakarian