Skocz do zawartości


Zdjęcie

Server Elite Premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
324 odpowiedzi w tym temacie

#141 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 11:24

Ująć Totemy. Dodać trudne moby.
Co to jest opóźniony relogin?
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#142 wodny

wodny

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 426 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 27 lipca 2012 - 11:27

Dodać "zabezpieczenia skrzynek tabliczką". Wyrzucić "polskie info o śmierci", bo po co to i na co i dlaczego? Tylko spamować będzie chat. Jeśli się da to wywalić całkowicie info o czyjejś śmierci, lepiej żeby spamowało reklamą forum i innego serwera.
  • 0
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"

#143 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 12:10

polskie info o śmierci, to są komunikaty serwera o śmierci gracza przetłumaczone na polski, bez tego będą po angielsku.
info o śmierci jest hardcoded, zakodowane w grę przez Notcha, nie ma opcji wyłączenia. Można je przechwycić i shackować żeby się wyświetlał innych tekst - polski. Możliwe, że mozna je zamienić na null i wtedy ich nie będzie widać, ale musze to sprawdzić.

opóźniony relogin - jesli wyjdziesz z serwera to on każe ci czekać 15s zanim się ponownie połączysz. to plus czyszczenie itemów wokół gracza było zrobione bo jest jakiś sposób na klonowanie itemów przez szybkie wyrzucanie itemów i przelogowanie, masz wtedy podobno itemy w inwentarzu i te co leżą wokół. mnie się nie udało tego zrobić, ale parę osób mi pisało że da się. nie wiem czy to zabezpiecza, ale może utrudnia.

Dodać trudne moby - też jestem za, ale były tu głosy przeciw, wiec nie wiem...

Dodać zabezpieczenia skrzynek tabliczką - jest dodane, ale jest to opcja dodatkowa, której nie ma w normalnej grze, więc napisałem że do dyskusji.

Ująć Totemy. - totemy nie są narazie dodane, ale były głosy żeby dodać, więc do dyskucji.
  • 0

#144 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 01:23

Bez cubów i tym podobnym będzie większa adrenalina xd
Da się zwiększyć exp, lub drop od trudniejszych mobów?
Wtedy będzie warto się z nimi pomęczyć.

Użytkownik Skral edytował ten post 27 lipca 2012 - 01:26

  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#145 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 01:31

na Arcadii jest to zwiększone
  • 0

#146 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 27 lipca 2012 - 04:14

Nie no spoko jakby moby trochę więcej hp zdzierały jakieś przynajmniej 30% więcej ale nie przesadźmy w drugą stronę że spotyka się 2 szkielety i masz 90% na zgon :c . Jeżeli będzie rejestrowanie niszczenia bloków to nie ma co się bać niszczenia przez innych graczy domów, jak jakiś kacapek zniszczy to coś się na niego znajdzie.

Właśnie, proponował bym jeszcze zrobić "system ostrzeżeń" - czyli jedno ostrzeżenie - gracz jeszcze może grać na serwerze i kasuje się po miesiącu czasu, drugi warn to wylot z serwera. ;)

Użytkownik Susek edytował ten post 27 lipca 2012 - 04:15

  • 0

#147 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 04:49

hm... myślę, że tu jest pewne nieporozumienie.

uderzenia potworów, czy strzały szkieleta nie zadają wiecej obrażeń niż w normalnej grze.
wyjątkiem jest "Zakażenie", ale to występuje z szansą 10%

trudniejsze moby mają wiecej HP, jeszcze raz tyle, czyli są trudniejsze do zabicia. potrzeba 4-5 uderzeń mieczem, zamiast 2 żeby zabić i nie da się zabić ręką.

Z drugiej strony drop z mobów jest zwiększony.

Ale to tylko propozycja.
  • 0

#148 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 27 lipca 2012 - 05:20

a co z pasywnymi mobami bo mi się nie uśmiecha ganiać taką cholerną świnie po łące gdzie nie dość że trafia się w trawę i traci hp itemu to jeszcze się bydle ulecza
  • 0

#149 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 05:23

:rofl:

jak chcecie, to tylko jedna mała linijka kodu, dająca biednym świnkom szansę...


btw. death messages można wyłączyć event.setDeathMessage(null); wydaje się działać.
  • 0

#150 Crafcik

Crafcik

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 490 postów
  • Ską…d:Słupsk

Napisano 27 lipca 2012 - 06:32

To o czym jeszcze trza pomyśleć?
  • 0

#151 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:04

Jak dla mnie.
Moby trudne, ale z lepszym dropem.
Dajmy śwince większą szanse :<
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#152 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:16

skral może najlepiej zróbmy serwer ''hatkor'' to ma być survival czyli przeżycie a nie jakieś chore wyzwanie
  • 0

#153 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:20

To ma być serwer dla elity nie n00bów.
Każdy gracz powinien umieć sobie radzić.
Trudne moby = lepszy drop

Wiem, że najlepiej schować się w cubie z włączonym godem i givnąć sobie kilka diaxów, lecz nie o to tu chodzi :)

Użytkownik Skral edytował ten post 27 lipca 2012 - 07:21

  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#154 Anuu<3

Anuu<3

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 87 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:25

Hehe można spróbowć z tymi trudniejszymi mobami , bedzie Fajnie !
  • 0
Among the world around me is true only music.
-Music will be forever in my heart.-

#155 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:28

Bardziej nas to zintegruje.
Będziemy łączyć sie w grupy, budować miasta żeby przeżyć. W kupie siła, kupy nikt nie ruszy. (Poza dzikimi zombie, wkurzonymi creeperami, połamanymi szkieletami, wścipskimi pająkami. xd)
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#156 Anuu<3

Anuu<3

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 87 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:29

Szczerze to mi wszystko jedno co bedzie a czego nie . Ja poprostu chce grac normalnie ! :)
  • 0
Among the world around me is true only music.
-Music will be forever in my heart.-

#157 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 27 lipca 2012 - 07:29

JEA, już złapałem fazę na zbudowanie wioski z innymi :3
  • 0

#158 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:30

Ja juz o tym myśle od początku tematu xd
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#159 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 27 lipca 2012 - 07:32

wystarczy że kilka osób zbuduje domki i powinno się fajnie rozkręcić :)

@edit

na Arcadii też była taka ekipka, zrobili sobie prze fajną wioskę, ale Lugward musiał ich odwiedzić z kolegami... :| i teraz mamy ruiny :<

Użytkownik Susek edytował ten post 27 lipca 2012 - 07:33

  • 0

#160 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 27 lipca 2012 - 07:36

Lugward........... :girl_mad:
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2