Ależ bardzo prosze, domagasz się odpowiedzi, to będziesz ją miał.Ja nie wiem, chcecie zeby nawet TP stalo puste i stracilo graczy ? Waszym zdaniem mapy jak italy, MISTRZOWSKIE as_orlig, de_hell, de_ruska czy inne badziewia pomagaja serwerowi? Uszczesliwiaja chociaz 10% graczy spoza forum ? Czekam na kolejne blyskotliwe odpowiedzi o 4 standardach - bo nikt nie chce grac tylko 4 map, ale dodawanie trzeba sobie powiedziec szczerze GÓWIEN na sile jest porazka. Jest clan mill, tuscan, cbble, piranesi, chateau, vertigo, aztec, prodigy, moze jeszcze kabul. Ludzie graja nie ktore mapy tylko dlatego ze to Tawerna i to w oczekiwaniu na next'a.
Piranesi, Chateau i Aztec to nie są mapy typu "TP", zwłaszcza te dwie pierwsze, z prostej przyczyny - to pojedyńczy gracze wygrywają tam rundy, drużyna jako kolektyw ma niewiele do gadania.
Oilring jest jak najbardziej teamplay'owy - ja nie wyobrażam sobie sytuacji, aby VIP mógł się gdziekolwiek przebić samodzielnie. Zwłaszcza wykorzystywanie licznych błędów mapy - gdy FASZYŚCI nie patrzą - wymaga kordynacji i na mapie daje duzą przewagę.
Hell jest żenująca, mimo że wygrała ten swój konkurs. Jeszcze bardziej wąska i bardziej nudna od oryginalnego Inferno. Inferno na publiczym serwerze ssie, zwłaszcza gdy gra się z kamperami w CT. Russka na nieskoordynowanym, publicznym serwerze to chaos i znów zasługi pojedynczych graczy, niczym na Chateau na przykład. A więc po części się zgadzam.
Osobiście polecałbym de_foption, to jest mistrzostwo świata:czysty hardcore, oldschool (była oficialna w poprzednich wersjach CS-a) i klasyka. Tyle tylko, że trzeba mieć jaja, by na takich mapach grać. A pytanie, jakie musimy sobie zadać to to, czy potrzeba więcej "jakichkolwiek" graczy, w tym i głupków, których przyciągnie dust i inferno, czy powstawić na jakość tychże graczy i otaczać się może inteligentniejszymi ludźmi w przyszłości.