Skocz do zawartości


Wariat

Rejestracja: 09 lut 2009
Poza forum Ostatnio: maj 04 2012 04:31
-----

Moje posty

W temacie: Nowe Plugi & Modyfikacja Obecnych.

03 kwietnia 2009 - 09:16

Aktualizuję pomysł, może ktoś się tym zajmie?



Jasne, że tak. Ja się zajmę :) Sory panowie, że zniknąłem z dnia na dzień, no ale komputer poszedł na bok, bo trzeba było się wygrzebywać z na prawdę głębokiego bagna w szkole. Mniejsza. Jest problem, nie mam już serwera. Postaram się zainstalować amxx u siebie w CS ale nie wiem czy to się uda. Tak w ogóle to co się tu porobiło przez ten czas jak mnie nie było :)

Każdy, kto zna się na nazwach miejsc na mapie niech się zgłasza na gg 6464636. Jak mnie nie ma to piszcie co wam do głowy przyjdzie. W ten weekend powinienem skończyć

W temacie: Nowe Plugi & Modyfikacja Obecnych.

28 lutego 2009 - 01:17

4. Tu będzie problem - ten plugin można dodać z czasem jako wspomagający - ale najpierw admini muszą nauczyć graczy i przygotować ich do tego pluga. Możemy pospamować na sayu napisami o tym że ten pplugin sie pojawi.
O ile śmierć wszystkich terro jeżeli paka jest rozbrojona jest fajnym pomysłem. Śmierć wszystkich CT jak paka wybuchnie też może być. Chociaż też nie do końca z powodu o którym napiszę zaraz.
Chodzi mi o odległość od paki i kary. Przykład najprostszy lecimy A, paka poleci B bo się nie słucha. I połowa teamu zdycha. To samo tyczy się podkładania - ale tutaj akurat zawodnik ma czas zeby szybko dobiec do paki i wspomoc podkladajacego.


No tak, jednak flag kar jest wiele. Nie musi to być śmierć, może być po prostu samo info bez żadnych kar
. Dlatego moim zdaniem plugin jest interesujący. Dodatkowo info dla timu przy działaniach przy paczce. Ze śmiercią przegrywającej drużyny nie byłbym przekonany. No fajnie, że zostanie jeden gracz, np na gali i wie, że na środku czeka na niego 7 graczy. Nie poleci na pohybel, bo to nic nie da. Więc po mału skrada się do bs-a , no ale ubiję 4ech i paka wybucha i on ginie . No nie wiem może to tylko moje odczucia.

Teleportowanie paki do innego gracza nie jest naturalne, moim zdaniem lepiej jak wyrzuci.


No właśnie to jest minus. Jednak moim zdaniem nie ulęgało by to realizmowi, jeśli było by zrobione tylko przy repsieniu. Ustawiasz na mp_freeztime, i jak gracz nic nie kupi w tym czasie ani się nie ruszy to w momencie rozpoczęcia rundy leci do kogoś innego a potem w trakcie gry już normalnie dropp działa.

Tylko ja nie robilbym calej mapy bo uwazam ze to zbedne najwazniejsze miejsca, zeby nie bylo tego az tak duzo.


Jak już pisałem, przy robieniu stref jest najmniej roboty, mogę zrobić nawet 50 na mapie w 3d, czyli na górze będzie strefa a, pod spodem strefa b. No  nie wiem jak uważacie, ale np moim zdaniem podziałka traina na 6-tki, 5tki, -fajna sprawa. Tak jak mówię, można menu radio zmodyfikować, bez zmiany dźwięków, lub z użyciem oryginalnych. Moim zdaniem np

XXXXX @ 6-tka Wagon (Radio) : Mam paczkę
fajnie by wyglądało. Do tego jest różnica czy np gracz jest na otwartym, przy odnodze czy przy drabce, bo wiesz wtedy którędy lecieć mu pomóc. Z resztą ja tylko robię, jeśli chcecie to można zrobić same BS-y respy i podstawy jakaś tam eska czy na inferno domek, ale i tak trzeba podzielić całą mapę na strefy, bo głupio by wyglądały "puste infa". Pozatym heh, tak jak pisałem wcześniej gdyby screeny dołożyć do motd ze strefami raszu, bądź w nowe wkomponować, to na bank by się przyjęły na serwie określenia i więcej ludzi by tak info na mikro dawało :) A ja np. wolałbym dostać info "Są na 6-stce torze" niż są na otwartym.

Aha i co do spolszczenia pluginów, np w Advanced swear filter trzeba by przerobić całkiem angielski na polski, jednak chyba mało gra niemców na serwie, a z innych krajów pingi nie puszczają więc wątpie by był tu problem.....

W temacie: Nowe Plugi & Modyfikacja Obecnych.

28 lutego 2009 - 01:13

Uff myślałem, że będzie tydzień roboty z powodu ręcznego liczenia koordynatów, jednak znalazłem myk na to :) Tak więc można tu zaszaleć. Zrobiłem strefy do de_dust2, jednak wymagają one uzupełnienia. I w związku z tym proszę was o pomoc. Kilka postów wyżej zamieściłem linki do screenów map. Jeśli ktoś ogarnia nazwy miejsc na mapach, bo u mnie z tym ciężko, niech byle jak, nawet obskurnie styra strefy na tych overview-ach, ja to poprawię  żeby ładnie wyglądało i dorobię koordynaty. Wiadomo nie każdemu się będzie chciało, to niech wypisze chociaż znane mu nazwy miejsc na mapach, resztę trzeba będzie wymyślić.

de_dust2: Dołączona grafika

Można dodatkowo podzielić bsy na kilka części, i inne strefy jestem otwarty na propozycję. Jeśli chodzi o same koordynaty nie ma dużo roboty.

Jak ja to widzę? Do każdej mapy dorobić jak najwięcej stref, gdyż oprócz info na radiu, dodatkowo będzie to pomagać graczom nie znającym tego typu zwrotów dawać info timowi. Do każdej mapy dorobię screena jak wyżej, no i można by to wkomponować w strefy raszu np. Dodatkowo, można albo zmodyfikować obecne radio, albo dołożyć nowe. Jak wiadomo niektóre komendy jak np. "get in position" itp. nie są w ogóle używane. Zastępując je np "Mamy paczkę", można styrać ciekawy system info :) Nawet jeśli nie będzie on w 100 % przydatny bądź używany (w co wątpię), serwer będzie miał coś czego nie ma nigdzie indziej, a jak wiadomo takie "bajerki" utrzymują graczy :)

Ja np. po 5 latach gry w cs-a dowiedziałem się gdzie jest "szóstka" na trainie :)

Tak więc jeśli czytasz to, to dołóż swoją cegiełkę do nowych stref info  B)

W temacie: Nowe Plugi & Modyfikacja Obecnych.

27 lutego 2009 - 04:32

Ok biorę się więc za te koordynaty, a co do reszty czekam na opinię.

Aha od razu jeśli ktoś czyta ten temat, niech podaje slangowe nazywnictwo konkretnych rejonów map

Dodaję tutaj overwiewy do map, proszę o edycje choćby w paincie i jakieś podpisanie :) Ewentualnie mogą być same nazwy jakoś się połapię .

de_cpl_mill - http://ftpg.corbina....de_cpl_mill.bmp
de_piranesi - http://www.83d.fr/ph...de_piranesi.bmp
de_clan2_fire http://ftpg.corbina...._clan2_fire.bmp
de_prodigy - http://www.last-days.../de_prodigy.bmp
de_vertigo - http://www.last-days.../de_vertigo.bmp
de_train - http://www.last-days...ws/de_train.bmp
de_inferno - http://www.last-days.../de_inferno.bmp
de_aztec - http://www.last-days...ws/de_aztec.bmp
de_nuke - http://www.last-days...ews/de_nuke.txt
de_cbble - http://www.last-days...ws/de_cbble.bmp
de_dust2 - http://www.last-days...ws/de_dust2.bmp
de_cheateu -http://www.last-days.ru/download/games/cs_1.6/wads/overviews/de_chateau.bmp

NO i ta nieszczęsna tawerna :) Overwiew nie ma ale chociaż jakieś podstawowe strefy

W temacie: Nowa Szata Forum?

27 lutego 2009 - 01:46

Może nie jestem pro grafikiem, jednak umiem co nieco się w to bawić . Dzisiaj w nocy maks jutro przysiąde i styram jakieś logo. Później zedytuję i wrzucę w ten post.

Zrobię później screeny warstw, żebyśmy mogli dograć poprawki w każdej z nich.

Co do skóry, ta nie kaleczy oka, jest przejrzysta i dobra. Wam wiadome że przejadła się, jednak ja patrzę na to "świeżym okiem" i na prawdę ta jest całkiem niezła. Pozmieniałbym tylko ikony for, bo te są troszkę nie w klimacie .