Skocz do zawartości


DraculaPL

Rejestracja: 05 maj 2010
Poza forum Ostatnio: maj 05 2010 04:01
-----

Moje posty

W temacie: Serwer Tawerna Freelancer - Możliwość postawienia?

05 maja 2010 - 12:52

Dziękuje za wszystkie informacje i pomoc. jeszcze jedno pytanko - na ich stronie nie ma nic na temat dedyków rozumiem, że muszę się skontaktować z nimi prywatnie (mailem)?

See You in space

W temacie: Serwer Tawerna Freelancer - Możliwość postawienia?

05 maja 2010 - 12:04

A czym mógłbym prosić o namiar gdzie wynajmowaliście serwer?

W temacie: Serwer Tawerna Freelancer - Możliwość postawienia?

05 maja 2010 - 11:26

Niestety serwer Freelancera może być postawiony tylko i wyłącznie na windowsie - mimo zaawansowanych prac nikomu nie udało się uruchomić go na żadnym innym systemie :( (podziękować ludziom z M$ nie oddadzą source kodu). Wiem, że niektórzy admini jakoś to robią na zasadzie odpalania windowsa 2003 server jako virtual machine i dopiero na nim FL ale szczegółów nie znam - moja wiedza i doświadczenie co do administracji serwerów są ograniczone. Co do polaków to kilku znam z widzenia na różnych serwerach ale widzę od czasu do czasu na różnych forach, że się wypowiadają i grają i reklamują serwery na których grają także w sumie ponad 20 jest na pewno. Co do rozreklamowania serwera - to na pewno się uda bo ja przy takich projektach się nie poddaję :) zapełnić do pewnego stopnia też - wiadomo nie liczę, że odrazu online będzie 200 osób ale z czasem... Co do modyfikacji - to sprawa jest otwarta bo jest to modyfikacja tworzona przez aktywnych graczy dla innych graczy, przede wszystkim gierka ma swoje lata, więc została upiększona w tekstury hd i bloom (obie te sprawy wymagają testów i jest propozycja by zrobić wersje modyfikacji LIGHT bez ulepszeń graficznych - dla tych co mają słabszy sprzęt i łącza (ważą tonę ;)) przy czym obie w pełni ze sobą kompatybilne. Ponadto silny nacisk został nałożony na balans statków/broni i ekonomii - bez testów to też strasznie ciężka praca - najlepsze efekty dają opinie testerów. Ale najważniejszą zmianą jest to, że gracze będą mieli prawie że pełny wpływ na wygląd gry - będą mogli wynajdywać nowe statki/ekwipunek, budować stacje - niszczyć nawet całe systemy i odkrywać nowe + historia która będzie kontrolowana przez developerów a wprawiać będzie graczy w osłupienie i sprawiać - że świat w którym grają będzie sprawiał wrażenie naprawdę żyjącego. Taki EVE online na mniejszą skalę - z pewnymi ograniczeniami i pewnymi usprawnieniami. dodatkami których EVE nie ma oraz wyjątkowy klimat i historia tworzona przez graczy. Skromny teaser z wip na projektem jest na naszej stronie informacyjnej: http://wutc.freevar.com