Skocz do zawartości


tyro

Rejestracja: 06 kwi 2007
Poza forum Ostatnio: paź 18 2017 06:40
*****

#63987 Loteria Slotowa

Napisane przez tyro w 03 marca 2010 - 08:23

Losowanie nr 3

B@rtAS - (2/2) - SMS nr 1
krejzi - (1/2) - SMS nr 2
abras - (1/1) - SMS nr 3
CappoDiTuttiCappi - (1/2) - SMS nr 4
pale bo lubie - (1/2) - SMS nr 5
wodny - (1/2) - SMS nr 6
cwireq - (1/2) - SMS nr 7
ramzi - (1/2) - SMS nr 8
CappoDiTuttiCappi - (1/2) - SMS nr 9
Omay - (1/2) - SMS nr 10

Koniec zakładów.

w losowaniu z dnia 18.03.2010 padły liczby
1.4.25.26.33.40

najniższa liczba to 1, pierwszą liczbą jest 1
1/49x10 = 0.20408, w zaokrągleniu 0,
zgodnie z regulaminem wynik 0 oznacza, że wygrywa SMS nr 10 - Omay

Gratuluję :)
  • 1


#63866 Loteria Slotowa

Napisane przez tyro w 27 lutego 2010 - 11:01

Losowanie nr 2

LeBr0n - SMS nr 1
Amciek - SMS nr 2
Otmek - SMS nr 3
will - SMS nr 4
Falka - SMS nr 5
Snifer - SMS nr 6
ozyrys - SMS nr 7
abras - SMS nr 8
krejzi - SMS nr 9
B@rtAS - SMS nr 10

Koniec zakładów na drugie losowanie.

w losowaniu z dnia 02.03.2010 padły liczby
7.12.18.27.42.43

najniższa liczba to 7, ponieważ jest 6 liczb w losowaniu, więc siódmą liczbą jest pierwsza, czyli 7
7/49x10 = 1.4285, czyli wygrywa SMS nr 1 - LeBr0n

Gratuluję :)
  • 1


#63730 Dziwaczny Problem

Napisane przez tyro w 25 lutego 2010 - 06:57

zawsze można wyrzucić przez okno...
  • 1


#63718 Loteria Slotowa

Napisane przez tyro w 25 lutego 2010 - 04:46

Losowanie nr 1

LeBr0n - SMS nr 1
Amciek - SMS nr 2
Otmek - SMS nr 3
will - SMS nr 4
Falka - SMS nr 5
Snifer - SMS nr 6
ozyrys - SMS nr 7
abras - SMS nr 8
Fauler - SMS nr 9
krejzi - SMS nr 10

Koniec zakładów na pierwsze losowanie

w losowaniu Lotto z dnia 27.02.2010 wylosowano następujące liczby:

6.15.28.31.33.45

najniższa liczba to 6, czyli bierzemy pod uwagę szóstą liczbę - 45, dzielimy na 49, mnożymy przez 10 i zaokrąglamy, wynik to 9

Wygrywa SMS nr 9 Fauler
  • 1


#63685 Dziwaczny Problem

Napisane przez tyro w 24 lutego 2010 - 08:25

jeżeli komputer losowo wywala ci blue screen, jest to problem sprzętowy - uszkodzony procesor, płyta, dysk lub pamięć.

w przypadku procesora, często takie objawy są jak jest on podkręcony. nowe płyty oferują taką możliwość w setupie biosu. jeżeli podkręciłeś procesor i wywala ci blue screen to wróc do ustawień domyślnych. sprawdź również czy wiatrak procesora kręci się cały czas, czasem się zacinają.

błędy fizyczne dysku mogą powodować takie objawy. trzeba przeprowadzić diagnostykę dysku. dokładne sprawdzanie. często przy uszkodzeniu dysku lub kontrolera, podczas startu komputer ma problem z jego wykryciem i nie startuje twierdząc, ze nie ma systemu, lub dysku.

uszkodzenia płyty są trudne do wykrycia, ale najczęściej komputer się zawiesza i nie reaguje, lub nagle restartuje bez wywalania blue screena. tego nie dasz rady zdiagnozować bez pomocy serwisu.

ostatnia i najczęstsza przyczyna to - jak koledzy pisali - pamięć ram. uszkodzona komóka pamięci często powoduje takie objawy. czasem objawia się to przy używaniu konkretnego programu - korzysta on akurat z tego obszaru pamięci, ale najczęściej jest to losowe przy większym obciążeniu pamięci.

jeżeli masz więcej niż jedną kość, wyjmij je, pozostaw tylko jedną i sprawdź czy wyskoczy blue screen. potem włóż kolejną. itp. jeżeli zauważysz jakąś prawidłowość - będziesz bliżej rozwiązania problemu.

problemy ze sterownikami rzadko powodują blue screeny, najczęściej wywalają gry na pulpit lub zacinają komputer w czasie grania.

blue screen to na 70% ram.
  • 2


#62927 Regulamin Działu

Napisane przez tyro w 14 lutego 2010 - 02:54

Ten dział jest przeznaczony na recenzje i opisy gier.

Recenzja powinna zawierać opis gry oraz jej ocenę. To oznacza, że autor artykułu powinien znać grę.
Nie kopiujemy recenzji z innych źródeł. Można przywołać jakieś fragmenty, ale jedynie w formie cytatów z podaniem źródła, linki nie są konieczne, wystarczy nazwa źródła : onet.pl, wp.pl, cdaction etc.

Pisząc recenzję należy ogólnie opisać fabułę gry, zasady rozgrywki, grafikę, fizykę gry, najważniejsze cechy wyróżniające grę.
Recenzja, powinna zawierać ocenę poszczególnych elementów. Przy czym powinna to być ocena autora artykułu i jako taka nie jest stanowiskiem GamingCrew. Zwykły opis gry nie musi zawierać jej oceny.

W każdym przypadku artykuł powinien zawierać wymagania gry i nie tylko przepisane to co wydawca umieścił na pudełku, ale ocenę autora czy to jest prawdziwe czy nie.

Nie muszę wspominać, że recenzja czy opis zazwyczaj zawiera więcej niż trzy zdania.
Krótkie wzmianki o grach piszemy w działach Aktualności lub Dyskusja Ogólna.
  • 1


#46860 Windows 7

Napisane przez tyro w 21 lipca 2009 - 08:10

Jest już Release Candidate (RC) nowego Windowsa. Będzie się nazywał Windows 7 i ukaże się w ostatnim kwartale tego roku. Ale o tym wszyscy wiecie.

Do 20 sierpnia można pobrać go za darmo ze stron Microsoftu. Jest to wersja Ultimate, więc ze wszystkim, w pełni funkcjonalna, ale działająca tylko do 1 marca 2010. Pół roku to szmat czasu. Trzeba założyć konto Windows Live, wypełnić formularz i dostaje się linka do pliku obrazu ISO. Ma on 3.05GB, czyli trochę trwa jego ściąganie. Procedurę trzeba przeprowadzić w IE, w innych przeglądarkach nie działa. Trzeba pamiętać o zapisaniu klucza do systemu, który zostanie pokazany na stronie. Potem trzeba wypalić DVD i można zacząć instalować.
Link do strony: http://www.microsoft...7/download.aspx

Wczoraj pobrałem i zainstalowałem. Wszystko pięknie i szybko (szybciej niż XP i Vista) się zainstalowało. Instalator jest zupełnie inny, trochę podobny do nowych Linuxów. Nie zadaje durnych pytań, po paru minutach jest gotowy do pracy. Mój sprzęt w całości został pokryty Microsoftowymi sterownikami. Np. do ATI są już firmowe sterowniki pod ten system.

System jest angielski, ale jest aktualizacja automatyczna-opcjonalna, która daje polski interfejs, więc w zasadzie większość rzeczy mamy po naszemu.
Trzeba uważać z instalowaniem aktualizacji opcjonalnych, bo system ściąga angielskie wersje programów. Jeszcze nie próbowałem, ale chyba ręczna instalacja polskich wersji jest możliwa.

Graficznie i funkcjonalnie Windows 7 jest podobny do Visty. Jednak bardziej uporządkowany. Wszystko co działa pod Vistą, będzie działać pod Win7. Co najważniejsze Win7 jest szybki. Na tym samym sprzęcie miałem Vistę i muszę powiedzieć Windows 7 jest o niebo szybszy . Instalowanie programów, uruchamianie czy kopiowanie plików jest błyskawiczne. Jestem pod wrażeniem. System ma ikrę, błysk, której brakuje zamulonej Viście.

Potrzeba jednak dobrego sprzętu. Mój to czterordzeniowy Athlon 64 3GHz, 4GB Ram, 2xRadeon 2600XT. (Dokładna specyfikacja jest tu gdzieś na forum) Minimalne wymagania to Procesor 1GHZ, Ram 1GB, 19GB miejsca i Grafika DX9. Sądzę jednak, że procesor powinien być 2GHz i co najmniej 2GB ramu. Inaczej to będzie męczarnia.

Jak ktoś ma sprzęt, zachęcam do spróbowania. Jest to dobra propozycja dla wszystkich, którzy są ciekawi co nas czeka w przyszłości, zwłaszcza tych co lubią dłubać w systemie.

(Minusem tego systemu jest to, że wysyła on jakieś informacje do Microsoftu o zdarzeniach zachodzących w systemie. Jak by nie było jest to wersja testowa i instalując ją decydujemy się na udział w testach.)
  • 1


#4833 Filozofia Cod4 Multi

Napisane przez tyro w 13 listopada 2007 - 10:05

GRAAAAŁEEEM w multi xDDD

Wczoraj wlazłem na sieć. Bardzo trudno wbić, wszystkie serwery pełne, a nawet jak nie to są problemy z połączeniem. 9 Na 10 prób kończy się błędem, nie wiadomo, czemu.

Po kilku próbach wlazłem na jakiś polski serwer. O lol dwa kroki i leżę. Dobrze, że to DM był, więc szybko się pojawiałem i szybko leżałem. Ludziki poruszają się za szybko, szybciej niż w csie. Trudno trafić. Poza tym słabo słychać tupanie, więc kilka razy byłem owned z kosy.

Po śmierci, widzisz oczami swojego kilera, w jaki sposób zostałeś zabity. Czasami żal patrzeć. Koleś stoi za tobą i się przygląda, a potem cię kosą owned. Ale to jest super. Wiele można się nauczyć. Oczywiście można oglądać jak grają koledzy z drużyny, tak jak w cs'ie.

Nie ma zakupów broni. Każdy ma 5 klas postaci do wyboru. Tak się to nazywa, ale chodzi o zestawy wyposażenia. Problem jest taki, że trzeba zdobyć odpowiednią ilość punktów doświadczenia, aby odblokować kolejne bronie. Na początku mamy do dyspozycji jedynie karabin m16 (strzela tylko, burst, więc jest problem jak przeciwnik ma full auto), pistolet m9 i He. Do tego są jakieś pierdoły typu zwiększona kondycja, zwiększone zdrowie i takie tam.
Punkty zdobywa się za fragi, za hedszoty i za zwycięstwa drużyny.

Jest to trochę z dupy wzięte, ale trudno, mało istotne. Po jakimś czasie - kilkanaście godzin, wszyscy będą mieli wszystko, co ważne, więc to nie będzie problem. Nie jestem pewien, ale to się chyba zapisuje lokalnie i pewnie można to shaxować, poza tym, co z formatem??? Się to wyjaśni w praniu.

Jest kilka rodzajów/trybów rozgrywki. Na każdej mapie może być każdy rodzaj rozgrywki, zależnie jak jest ustawione w serwerze, nie tak jak w csie. Więc może być ciągle jedna mapa i co mecz inna rozgrywka, albo jedna rozgrywka i zmieniające się mapy. Mecze kończą się po zdobyciu limitu punktów przez drużynę lub gracza, lub na czas.
Tryby:
- Search & Destroy - znajdź i zniszcz - Dołączona grafika to jest jak de_ w csie, dwa bsy i bomba. Dokładnie jak w csie.
- Team Deathmatch - drużynowy deathmatch - CSDM - dwie drużyny i heja...
- Deathmatch - każdy przeciw każdemu.
- King Of The Hill (Headquarters) - sztab - to jest nowe. W jednym z budynków jest sztab, trzeba go zdobyć i obronić przez jakiś czas.
- Domination - capture the flag - kilka flag na mapie, trzeba je zdobywać. Jak w battlefield.
- Sabotage - na mapie leży bomba, trzeba ją zdobyć i potem podłożyć u przeciwnika.

Mapy są to poszczególne lokacje z singleplayera. Na pierwszy rzut oka wyglądają inaczej, bo w single idziemy konkretną drogą nie wnikając, co jest na pozostałej części mapy. Zresztą się nie da, bo wrogów jest kupa. w multi jest luźniej i mapa okazuje się większa i nieogarnialna. Dołączona grafika

Choć gra jest inna niż Cs, nieporównywalna grafika, bogatszy zasób ruchów postaci, lepsze bronie, urozmaicone sposoby rozgrywki, rozwój postaci - więcej doświadczenia = lepsze bronie + inne umiejętności, to jednak doświadczenia zdobyte w csie na pewno się przydadzą. Jak ktoś jest lama w csie - jak ja, pozostanie lama w cod4. jak ktoś coś umie w Cs - jak stoper, od razu lepiej sobie radzi w cod4.
Na pierwszy rzut oka widzę pewna różnicę. w csie, przeciwnicy są dobrze widoczni, więc zwycięstwo zależy od szybkości reakcji i celności. w cod4 zdecydowanie trudniej jest dostrzec przeciwnika. W zależności od mapy modele są inne. często są to zamaskowani komandosi. Leży taki w trawie lub siedzi w krzakach. przejdziesz po nim i go nie zauważysz. dlatego zwycięstwo nie zależy tylko od umiejętności strzelania. Kto zauważy przeciwnika wcześniej ten w większości przypadków wygrywa. Często nie wiadomo skąd padły strzały...

Ściany są przebijalne. zależy to jednak od ich rodzaju, grubości, broni, z jakiej strzelasz i odległosci. Jest to celowe i przemyślane, nie jak w csie gdzie to jest wynikiem bugów map. Poza tym widać skąd lecą pociski.
W biegu nikogo nie zabijesz. Trzeba wycelować - muszka/szczerbinka. Z biodra tylko na krótkie dystanse, a i to nie zawsze.
Leżysz prawie zabity, to możesz z pistola strzelać, dopóki ktoś cię nie dobije - zależy to od ustawień serwera.

Zresztą tych ustawień jest sporo. poza tym jest config jak w csie, więc z pewnością chłopaki rozpracują komendy.
Ofc. są bindy. klawisze można poustawiać dowolnie, trzeba trochę poćwiczyć, bo w multi walczy się trochę inaczej niż w single.

Na pewno jeszcze pogram w COD4.
Na razie jest problem z serwerami. Nie ma jeszcze Linuxowej wersji serwera, więc polskie firmy hostingowe nie oferują serwerów. Jest kilka polskich serwerów, ale większość to niemieckie. Daje się w to grać nawet z pingiem 100. Czasami przycina, ale na tym etapie rozwoju nie ma to takiego znaczenia. Jak dojdę do poziomu, kiedy zaczną być istotne takie szczegóły techniczne, to już pewnie już mi się to znudzi, jak cs, bo nie będzie już w tym zabawy...
  • 1