Czas na mapcykl
#81
Napisano 01 czerwca 2008 - 01:18
#82
Napisano 01 czerwca 2008 - 02:53
za offica azteca Co to za serw bez azteca...
Będzie dobrze
Nowy H@ Tawerny
#83
Napisano 01 czerwca 2008 - 03:43
dustyaztec dobry jest mapa fajna na awp itp i jakaś wizualna odmiana, ja bym zamiast de_tawerny wrzucił tą mapę co tyro zrobił na podstawie miejsca swojej pracy nie pamiętam jak jej tam na imię było...
#84
Napisano 01 czerwca 2008 - 04:19
Prodigy to jest zbyt jednostronna mapa i zawsze wszyscy narzekali na tą mapę a cieszyli się ci którym udało się dojść do ct
dustyaztec dobry jest mapa fajna na awp itp i jakaś wizualna odmiana, ja bym zamiast de_tawerny wrzucił tą mapę co tyro zrobił na podstawie miejsca swojej pracy nie pamiętam jak jej tam na imię było...
de_depot;] ale de_tawerna tez jest dobra.. dac i to i to ^^ i ruske !
#85
Napisano 01 czerwca 2008 - 04:34
Ale office jest fajny, taki matrixowaty, fajny dla tych, ktorzy lubią zamkniete pomieszczenia, ja bym zostawił.
#86
Napisano 01 czerwca 2008 - 07:27
de_dust2
de_piranesi
de_nuke
de_tawerna
clan2_fire (zamiast de_cpl_strike) *
de_inferno
de_survivor albo de_depot (zamiast cs_office) **
de_train
de_cpl_mill
de_prodigy albo dustyaztec (zamiast de_westwood)
de_cbble
de_chateau
*- clan2_fire jest lepsze od cpl_strike, dwie mapy z taśmy cpl nam stykną
**- z naciskiem na de_survivor (będzie ładnie pasował między inferno a trainem)
Nocny MC:
... ?
Róbcie już tam co uważacie. Blookers wyskoczył, że skoro to serwer TP, to po co aim mapy? Faktycznie. Należy w takim razie wywalić też mp5_reflex.
Użytkownik MilczaR edytował ten post 01 czerwca 2008 - 07:40
#87
Napisano 01 czerwca 2008 - 07:30
#89
Napisano 01 czerwca 2008 - 07:40
a nie mozna poprostu wiecej mapek wrzucic niz 12 ?!
dokladnie;d np 14.. i wtedy dac i prodek i dustyaztec i survivol i depot ;D
#90
Napisano 01 czerwca 2008 - 07:42
To jest moja propozycja odnosnie MC:
Dzienny:
de_dust2
de_piranesi
de_nuke
de_tawerna
de_clan2_fire
de_cpl_strike
de_inferno
de_aztec
de_train
de_cpl_mill
de_prodigy
de_cbble
de_chateau
de_russka
No i ewentualnie tego de_depot'a
Nocny:
de_dust2
de_nuke
de_inferno
de_train
#91
Napisano 01 czerwca 2008 - 07:42
#92
Napisano 01 czerwca 2008 - 07:46
W ogóle to powinno podczas gry, jak pojawiają się te różne napisy itd (nie wiem jak to się fachowo wabi) pojawić się automatycznie także info (parę razy na rundę), jakie mapy nastąpią, albo cały mapcykl z wyróżnioną mapą obecną. To przytrzyma graczy, kiedy zobaczą, że np. za dwie mapy nastąpi dust2, albo inna konkretna mapka.
Nie wiem na ile jest to w możliwościach Tawerny, nie znam się na tym. Widziałem taki bajer na niektórych serwerach.
#93
Napisano 01 czerwca 2008 - 08:07
W ogóle to powinno podczas gry, jak pojawiają się te różne napisy itd (nie wiem jak to się fachowo wabi) pojawić się automatycznie także info (parę razy na rundę), jakie mapy nastąpią, albo cały mapcykl z wyróżnioną mapą obecną. To przytrzyma graczy, kiedy zobaczą, że np. za dwie mapy nastąpi dust2, albo inna konkretna mapka.
Nie wiem na ile jest to w możliwościach Tawerny, nie znam się na tym. Widziałem taki bajer na niektórych serwerach.
wydaje mi sie ze chodzi Ci o takie cos ze pokazuje sie 5 map u gory na srodku ale to jest jakie mapy beda votowane zaraz;p chyba ze nie o to Ci chodzi a jest taka mozliwosc jak piszesz to bylo by to niezle ^^ a co do tego czy 12 czy 14 map... 2 mapy nic nie zmienia raczej wiec jestem za mniej wiecej takim mc jaki bl00kers podal;p
#94
Napisano 01 czerwca 2008 - 08:40
Chodzi mi o te zielone literki, które czasem zasłaniają grę. Niektóre serwery emitują tak zasady gry np. czy coś.
Widziałem taki motyw w górnym lewym rogu ekranu.
Ale teraz się tak zastanowiłem, że jest wyjście. Chodzi i pasek na dole, gdzie leci sobie info o wpłatach smsowych.
Aczkolwiek opcja wcześniej wspomniana przeze mnie bardziej rzucałaby się w oczy.
Ale ten temat nadaje się raczej do wątku o sprawach bieżących czy coś, bo tu odchodzimy od tematu (czyt. OT - czyt. off top ).
Użytkownik MilczaR edytował ten post 01 czerwca 2008 - 08:43
#95
Napisano 01 czerwca 2008 - 09:15
Nowy H@ Tawerny
#96
Napisano 01 czerwca 2008 - 09:41
Ruskska pomimo tego ze fajna mapa odpada - jest za duza to raz po drugie miala swoje 5 min juz 2x i nikt nie chcial jej grac...
uwzgledniajac ostatnie propozycje mc wyglada tak :
de_piranesi
de_nuke
de_tawerna
de_inferno
de_cpl_fire
de_train
de_dustyaztec
de_cpl_mill
de_dust2
de_cbble
de_chateau
brakuje nam stref na cpl fire oraz na dustyaztecu.
Ten dusty aztec to swoisty test tego czy sie przyjmie. Jak na razie ludzie przyjmuja entuzjastycznie mape ale to jest nadal aztec i po 3 rundach zamienia sie w AWP map.
Przyjmujac 10-11 map mamy rotacje mc co okolo 4-5 godzin dzieki temu jest szansa ze kazdy bedzie mogl zagrac cala mape. Przy 14-16 mapach mapcykl przeleci nieco ponad raz za caly dzien...
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#98
Napisano 02 czerwca 2008 - 12:52
tak aby zrobic konkretny, dobry mc
..."Umiesz liczyć - licz na siebie"...
Head Admin @ Tawerna-cs.org
#99
Napisano 02 czerwca 2008 - 07:00
Ok lubicie te niestandardowe shity - da się zrozumieć. Ale jak widze, że w niedziele o 15 na tawernie są 4 osoby bo idzie jakieś gówno to zal d*pę ściska. Pisze do owiego, ładuje inferno i po kilku rundach mamy pełny serwer. Jaki z tego wniosek ? Kilka osób z forum deklaruje ze lubi np russka. Gdy jest ta mapa w ciągu dnia serwer świeci pustkami. Albo z tym cpl strike. Gra sie 2on2-3on3-4on4 i te 3-4-5 osób ściąga mapę, tylko co z tego ze sciagna tą mape, zobacza co to jest i od razu wychodzą. Zastanówcie sie jeszcze, bo nie długo może być tak, że więcej ludzi będzie grało na tych fun serwerach, czy tam na tych dmach a nie właśnie na tp Albo nie daj Boże na kobie
Użytkownik Bodziuuuu edytował ten post 02 czerwca 2008 - 07:01
#100
Napisano 02 czerwca 2008 - 07:04
cpl_strike, clan2fire, tawerna, depot, russka na tych mapach gra dosyc duzo osob, a nawet jak sciagna to graja...
nie rozumiem tylko po kiego grzyba do mc jakis dustyaztec chcecie dac jak mozna zwykly aztec dac, imo bezsens.