Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dyskusja o CSPM +nowa myszka+ podkladka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
55 odpowiedzi w tym temacie

#41 Simon

Simon

    Kapral

  • Recruit
  • PipPip
  • 78 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 02 października 2007 - 06:29

ie 1.1 + qck.. chyba że wolisz twarde pady to masz icemata 2nd Edition na allegro za 1 - 70zl xD
  • 0

#42 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 02 października 2007 - 06:32

ehhh trzeba będzie szykować sprzęt na tego promoda http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#43 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 października 2007 - 01:13

jakichś dwóch guru od profesjonalnych lig csa, którzy są dość sceptyczni w stosunku do css i promoda dostało wersje beta do oceny... (James Hamilton, Jared Konczal)
obaj twierdzą, że są pozytywnie zaskoczeni. wbrew pozorom nie jest to css.. grafika owszem jest wzięta z css, ale usunięto mnóstwo niepotrzebnych śmieci... filmy udostepnione na youtube zupełnie nie oddają klimatu gry...
recoil, o którym najwiecej sie mówi, jest zupełnie inny niż w css.. nie jest taki sam jak w 1.6 jest bardziej podobny do 1.5. (nie wiem o czym oni mówią, ale ci co grali w 1.5 pewnie wiedzą). zmieniono skoki i teraz znów są podobne do tych z 1,6..
granaty, smoki i flashbangi, hedszoty są podobne do starszych wersji cs.. równiez awp jest zmienione. są w tym jeszcze jakieś bugi, ale developerzy cspm nad tym pracują.
najwiecej krytyki zebrały modele, które w wersji beta są takie jak w css. ich sposób poruszania się budzi zastrzeżenia. jednakże koleś tworzący cspm, powiedział, że kwestie modeli zostawili na sam koniec. nie mogli. nie mogli zastosowac modeli postaci i broni z cs16 ze względu na prawa autorskie valve. trzeba je opracować od nowa, a to jest dużo roboty...
z tego co zrozumiałem w cspm nie ma wiekszości broni.. sa jedynie : usp, glock, deagle, mp5, galil, ak47, famas, m4a1, i awp. innych broni i tak się nie używa w profesjonalnej grze. być może reszta broni zostanie dodana później.. jest sporo zmian w samym hudzie oraz sprawy zmiany broni. np. granaty mozna wybierać naciskajac 4 bez konieczności klikania myszą.. obecna wersja wymaga jeszcze dopracowania, ale nosi w sobie duży potencjał, żeby stać się cs1.7...

Użytkownik tyro edytował ten post 21 października 2007 - 12:32

  • 0

#44 Atze

Atze

    Gienerau

  • Oldie
  • PipPipPipPipPip
  • 679 postów
  • Ską…d:Plaża, słonce, laski, zimne piwo :)

Napisano 03 października 2007 - 04:08

Mi na jednym z filmikow obiło sie o uszy wlasnie o recoilu z 1.5
Wiec jak to prawda to mozecie sobie przetłumaczyć to zdanie "byłeś lama w 1.5 bedziesz pr0 w 1.6"
Jak pierwszy raz gralem w 1.6 nie moglem uwierzyc jak heda łatwo tam trafić. hitboxy recoil i takie tam sprawy.
Ciekawe :rolleyes:
  • 0
Dołączona grafika

#45 Kylo

Kylo

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 03 października 2007 - 09:50

tyro mam jedną uwagę dotyczącą broni używanych w profesjonalnej grze, mianowicie: Neo swojego czasu nieźle miotał steyr aug'iem. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/wink.gif
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#46 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 03 października 2007 - 09:59

tyro mam jedną uwagę dotyczącą broni używanych w profesjonalnej grze, mianowicie: Neo swojego czasu nieźle miotał steyr aug'iem. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/wink.gif

On ze wszystkiego nieźle miota... Ale faktem jest że zasadniczo nie używa sie innych broni niż te wymienione.
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#47 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 października 2007 - 10:59

oni tak o tych broniach się wypowiedzieli... możliwe, że później coś dodadzą. na razie to wygląda na bardzo wczesną betę i chyba jeszcze daleko do chwili jak zaczniemy cspm grac na serwerze...
  • 0

#48 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 04 października 2007 - 02:08

nie mogli zastosowac modeli postaci i broni z cs16 ze względu na prawa autorskie valve. trzeba je opracować od nowa, a to jest dużo roboty...

to niech ściągną se z fpsbanana ;p

tyro mam jedną uwagę dotyczącą broni używanych w profesjonalnej grze, mianowicie: Neo swojego czasu nieźle miotał steyr aug'iem.

tak jak napisał bocisław - on ze wszystkiego bije ;] a takich broni zwykle używają tylko gdy jest jakaś deklasacja, czyli wtedy gdy wiedzą że mają wygraną w kieszeni ;p
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#49 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 15 października 2007 - 12:44

od jakiegoś czasu śledzę losy tego CSPROMOD.. wszyscy czekają miał być we wrześniu, miał być w ubiegłym tygodniu i cisza. do grupy cspromod na steamie zapisało się 36000 ludzi. ponoć beta jest gotowa. ma ok. 15 małych bugów, ale nie przeszkadzaja w grze.

wysłuchałem wywiadu z jednym z dyrektorów projektu niejakim Alexem. powiedział, że czekają na odpowiedź z Valve w sprawie udostępnienia moda poprzez steam. mod ma być za darmo. spośród członków gry wylosowano 3 osoby, które dostały "key" do cspm.

zastanowiło mnie czemu to trwa. mod jest gotowy. jest za darmo. nie narusza żadnych praw autorskich, więc po jaka cholerę steam i valve do tego. po cholerę w darmowej grze jakieś key'e? przecież można to puścić na obojętnie jakie ftp. na kilkanaście ftp. na drugi dzień byłoby na tysiącu ftp. a ten alex mówi, że dopiero w ostateczności dadzą to na jakiś inny wybrany serwis. i tu mnie olśniło. jak nie wiadomo o co chodzi tzn., że JAK ZWYKLE CHODZI O KAS?.

to jest rozwiązanie problemu. kolesie prowadzą negocjacje z valve na temat kasy za promoda.
pewnie powiedzieli valve: patrzcie mamy moda, który jest o niebo lepszy o tego waszego cs:shitu.
patrzcie na grupę steam, na początek dajemy wam 36tys. klientów, za nimi pójdą miliony grające w cs16, które nie chcą cs:s. ile nam za to zapłacicie. bo jak nie to dogadamy sie z kimś innym, albo w ostateczności sami to opublikujemy.

coś mi się zdaje, ze oni wykorzystują graczy do zrobienia kasy... beta pewnie i bedzie za free, ale potem ostateczna wersja może być za symboliczne 15$ czyli jak cs16 za 45zł. ktoś na tym zrobi biznes.....
  • 0

#50 Kylo

Kylo

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 15 października 2007 - 04:37

Od początku wiedziałem, że CS:PM nie będzie za darmo.
Betę wypuszczą (o ile to zrobią) tylko dla wyłapania błędów gry.
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#51 Masmix

Masmix

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 164 postów
  • Ską…d:Kraków

Napisano 15 października 2007 - 04:52

jak bedzie za 15$ to mysle, ze gracze ich oleja... ja nie dam kasy za promoda, skoro mam 1.6 + dalem kase za hl2 (a tam jest source...) Madrym rozwiazaniem bylo by: Ci ktorzy juz maja sourca nie placa za promoda, a Ci ktorzy jeszcze nie maja bula np. 30-40 zl czyli i TAK MNIEJ niz za sourca. Bo nawet jezeli mod jest darmowy, to sourca trzeba miec?

Q: What do I require to run this mod?
A: You will need to purchase Counter-Strike: Source off of Steam, you DO NOT need Counter-Strike 1.6 or Half Life 2.

Użytkownik Masmix edytował ten post 15 października 2007 - 04:54

  • 0
Disturbed: Indestructible:

"Every broken enemy will know,
That their opponent had to be invincible!
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!



#52 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 15 października 2007 - 08:11

nic jeszcze nie wiadomo, ale jeżeli valve to kupi to będzie mozna kupić samego promoda bez source. tak jest np. z Day of Defeat source. tak samo jest z cs16, nie trzeba kupowac hl1. silniki hl1 i cs source mamy wszyscy "pre-load" tylko same mody się kupuje. więc moim zdaniem będzie tak, że nie trzeba będzie kupować cs;s żeby grac w cspm. z drugiej strony posiadanie cs;s nie bedzie wystarczało do odpalenia cspm. na takiej zasadzie działaja wszyskie mody z valve. np DOD source.
  • 0

#53 laki

laki

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 312 postów
  • Ską…d:Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit

Napisano 18 października 2007 - 05:59

pro_mode macie chlopaki ; )
  • 0
:>

#54 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 18 października 2007 - 06:26

30 mb tylko??

i o co tu chodzi? dajcie jakiegos linka do strony pl o tym? :]
trzeba miec normalnie sourca tak i sie instaluje na to? i jakies serwy macie? podajcie tu moze
recoil jest z 1.5 czy 1.6 ? i jakie jeszcze zmiany? :]

jak macie jakis config do sourca to zapodajcie bo nie mam :<

Użytkownik rahH edytował ten post 18 października 2007 - 06:27

  • 0
Dołączona grafika

#55 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 października 2007 - 06:27

trzeba mieć sourca, ale odpala się samo, jak odpalisz to lista serwerów jest i jest ich w cholerę i wszystkie pełne... ;p

bindy w cspromod są trochę inne, ja zrobiłem jakiś userconfig z tym co oni napisali i własne bindy na zakupy. działa:

cl_crosshair_size "2" 			//(1-10): Controls the length of crosshair lines
cl_crosshair_scale "2" 			//(1-10): Controls the overall size of the crosshair
cl_crosshair_color "250 250 250" 	//(0-255, 0-255, 0-255, 0-255): Controls the crosshair color and opacity (Red, Green, Blue, Opacity)
cl_dynamiccrosshair "1"			//(0/1): Toggles dynamic crosshair on and off
cl_cmdrate "100"			//: Should be set to 100
cl_updaterate "100"			//: Should be set to 100
hud_fastswitch "1"			//(0/1): Toggles fast weapon switching on and off
hud_drawbg "1"				//(0/1): Toggles HUD background boxes on and off (CSP must be restarted for changes to take effect)
overview_alpha "1"			//(0-1): Controls the opacity of the radar overview 
overview_locked "1"			//(0/1): Toggles radar rotation on and off
overview_names "0"			//(0/1): Toggles names on the radar on and off
r_drawflecks "1"			//(0-2): Controls bullet impact effects: 0 = no debris, 1 = limited debris (useful for long range fire), 2 = full debris
rate "25000"				//: Should be set to 25000
cl_interp "0.01"					  // ex_interp nie działa

bind "F1" "buy vest;buy defuser;buy m4a1;buy ak47;buy primammo;buy primammo"
bind "F2" "buy vest;buy defuser;buy galil;buy famas;buy primammo;buy primammo"
bind "F3" "buy vest;buy defuser;buy mp5navy;buy primammo;buy primammo"
bind "F4" "buy vest;buy defuser;buy deagle;buy secammo;buy secammo;buy secammo;buy secammo"
bind "F6" "buy smokegrenade"
bind "F7" "buy flashbang"
bind "F8" "buy hegrenade"

wiecie co, byłem bardzo ciekaw tego csp. wczoraj trochę pobiegałem z Masmixem po mapach. zagrac z bombą nam się nie udało bo serwer coś fiksował. juz wiem o co chodziło. kolesie pozmieniali czasy w niektórych cvarach z minut na sekundy.
ale nie o to chodzi.

myślałem o tym kilka razy właczyłem, zeby coś sprawdzic.
moim zdaniem bardziej to przypomina cs:source niż cs16. nawet ten recoil, który był głównym powodem niechęci pr0^ graczy, jest zupełnie inny niz cs16. wg. mnie niewiele sie różni od css. rahh o tym pisał wczoraj. banie w biegu mozna zasadzic. modele są z css, co prawda można zainstalowac przerobione modele z 16, ale to nie do konca współgra. wielkośc się różni. mapy są jak w css - bajkowe. ja lubię ładne lokacje, ale ten dust jest jakiś bajkowy, a inferno sterylne.. mapy są takie jakieś mało wyraźne. trochę brudu, błota i zwykłej brzydoty by się przydało. jedyny wyraźny plus to fpsy. na moim laptopie w css mam 20-60fps, a w csp 80-100 w przewadze 100. na respie ct to nawet 130... sądzę, że bez większych problemów ci co mają w cs16 100fps mogliby gra na podobnych.

jest jeszcze mnóstwo bugów i niedoróbek.
generalnie nie wiem czy to jest warte całego tego zgiełku. dla takiego lamusa jak ja nie ma zbytniej różnicy między csp a css. w każdym razie bliżej to jest css niz cs16. nie sądzę, żeby to zdobyło wielu zwolenników. chyba, że kolesie skierują ten projekt bardziej w stronę cs16. modele, recoil, mapy, dźwięki.

jezeli ktoś gra w css to na pewno sie nie przesiądzie. róznica jest niewielka i nie warta zachodu... ktoś kto kocha 1.6 też nie będzie zachwycony. możliwe, że ci którzy chcieliby gra w css a sprzęt im nie pozwala, będą zainteresowani.

to jest beta 1 więc dużo się może zmienic..

ps. coś mi "ci" z kreską nie wchodzi ... nie wiem ocb. było i nie ma... ;/
  • 0

#56 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 października 2007 - 12:35

zauważyłem ciekawą rzecz. chodzi o recoil w csp. prawie wcale go nie ma O_o.. coś mnie tknęło i przeprowadziłem małe porównanie. broń - AK47, pełny magazynek, od lewej: szybkie pojedyńcze kliknięcia, krótkie po 2-3 strzały, full auto.
Dołączona grafika
w przypadku strzelania krótkimi, pociski lecą prościutko, bez rozrzutu.

Użytkownik tyro edytował ten post 21 października 2007 - 12:37

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1