Dyskusja o CSPM +nowa myszka+ podkladka
#41
Napisano 02 października 2007 - 06:29
#42
Napisano 02 października 2007 - 06:32
Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!
uhahahahahahahahaahahahahahahah !!
#43
Napisano 03 października 2007 - 01:13
obaj twierdzą, że są pozytywnie zaskoczeni. wbrew pozorom nie jest to css.. grafika owszem jest wzięta z css, ale usunięto mnóstwo niepotrzebnych śmieci... filmy udostepnione na youtube zupełnie nie oddają klimatu gry...
recoil, o którym najwiecej sie mówi, jest zupełnie inny niż w css.. nie jest taki sam jak w 1.6 jest bardziej podobny do 1.5. (nie wiem o czym oni mówią, ale ci co grali w 1.5 pewnie wiedzą). zmieniono skoki i teraz znów są podobne do tych z 1,6..
granaty, smoki i flashbangi, hedszoty są podobne do starszych wersji cs.. równiez awp jest zmienione. są w tym jeszcze jakieś bugi, ale developerzy cspm nad tym pracują.
najwiecej krytyki zebrały modele, które w wersji beta są takie jak w css. ich sposób poruszania się budzi zastrzeżenia. jednakże koleś tworzący cspm, powiedział, że kwestie modeli zostawili na sam koniec. nie mogli. nie mogli zastosowac modeli postaci i broni z cs16 ze względu na prawa autorskie valve. trzeba je opracować od nowa, a to jest dużo roboty...
z tego co zrozumiałem w cspm nie ma wiekszości broni.. sa jedynie : usp, glock, deagle, mp5, galil, ak47, famas, m4a1, i awp. innych broni i tak się nie używa w profesjonalnej grze. być może reszta broni zostanie dodana później.. jest sporo zmian w samym hudzie oraz sprawy zmiany broni. np. granaty mozna wybierać naciskajac 4 bez konieczności klikania myszą.. obecna wersja wymaga jeszcze dopracowania, ale nosi w sobie duży potencjał, żeby stać się cs1.7...
Użytkownik tyro edytował ten post 21 października 2007 - 12:32
#44
Napisano 03 października 2007 - 04:08
Wiec jak to prawda to mozecie sobie przetłumaczyć to zdanie "byłeś lama w 1.5 bedziesz pr0 w 1.6"
Jak pierwszy raz gralem w 1.6 nie moglem uwierzyc jak heda łatwo tam trafić. hitboxy recoil i takie tam sprawy.
Ciekawe
#45
Napisano 03 października 2007 - 09:50
#46
Napisano 03 października 2007 - 09:59
On ze wszystkiego nieźle miota... Ale faktem jest że zasadniczo nie używa sie innych broni niż te wymienione.tyro mam jedną uwagę dotyczącą broni używanych w profesjonalnej grze, mianowicie: Neo swojego czasu nieźle miotał steyr aug'iem. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/wink.gif
Nowy H@ Tawerny
#47
Napisano 03 października 2007 - 10:59
#48
Napisano 04 października 2007 - 02:08
to niech ściągną se z fpsbanana ;pnie mogli zastosowac modeli postaci i broni z cs16 ze względu na prawa autorskie valve. trzeba je opracować od nowa, a to jest dużo roboty...
tak jak napisał bocisław - on ze wszystkiego bije ;] a takich broni zwykle używają tylko gdy jest jakaś deklasacja, czyli wtedy gdy wiedzą że mają wygraną w kieszeni ;ptyro mam jedną uwagę dotyczącą broni używanych w profesjonalnej grze, mianowicie: Neo swojego czasu nieźle miotał steyr aug'iem.
#49
Napisano 15 października 2007 - 12:44
wysłuchałem wywiadu z jednym z dyrektorów projektu niejakim Alexem. powiedział, że czekają na odpowiedź z Valve w sprawie udostępnienia moda poprzez steam. mod ma być za darmo. spośród członków gry wylosowano 3 osoby, które dostały "key" do cspm.
zastanowiło mnie czemu to trwa. mod jest gotowy. jest za darmo. nie narusza żadnych praw autorskich, więc po jaka cholerę steam i valve do tego. po cholerę w darmowej grze jakieś key'e? przecież można to puścić na obojętnie jakie ftp. na kilkanaście ftp. na drugi dzień byłoby na tysiącu ftp. a ten alex mówi, że dopiero w ostateczności dadzą to na jakiś inny wybrany serwis. i tu mnie olśniło. jak nie wiadomo o co chodzi tzn., że JAK ZWYKLE CHODZI O KAS?.
to jest rozwiązanie problemu. kolesie prowadzą negocjacje z valve na temat kasy za promoda.
pewnie powiedzieli valve: patrzcie mamy moda, który jest o niebo lepszy o tego waszego cs:shitu.
patrzcie na grupę steam, na początek dajemy wam 36tys. klientów, za nimi pójdą miliony grające w cs16, które nie chcą cs:s. ile nam za to zapłacicie. bo jak nie to dogadamy sie z kimś innym, albo w ostateczności sami to opublikujemy.
coś mi się zdaje, ze oni wykorzystują graczy do zrobienia kasy... beta pewnie i bedzie za free, ale potem ostateczna wersja może być za symboliczne 15$ czyli jak cs16 za 45zł. ktoś na tym zrobi biznes.....
#51
Napisano 15 października 2007 - 04:52
Q: What do I require to run this mod?
A: You will need to purchase Counter-Strike: Source off of Steam, you DO NOT need Counter-Strike 1.6 or Half Life 2.
Użytkownik Masmix edytował ten post 15 października 2007 - 04:54
"Every broken enemy will know,
That their opponent had to be invincible!
Take a last look around, while you’re alive,
I’m an indestructible master of war!
#52
Napisano 15 października 2007 - 08:11
#54
Napisano 18 października 2007 - 06:26
i o co tu chodzi? dajcie jakiegos linka do strony pl o tym? :]
trzeba miec normalnie sourca tak i sie instaluje na to? i jakies serwy macie? podajcie tu moze
recoil jest z 1.5 czy 1.6 ? i jakie jeszcze zmiany? :]
jak macie jakis config do sourca to zapodajcie bo nie mam :<
Użytkownik rahH edytował ten post 18 października 2007 - 06:27
#55
Napisano 18 października 2007 - 06:27
bindy w cspromod są trochę inne, ja zrobiłem jakiś userconfig z tym co oni napisali i własne bindy na zakupy. działa:
cl_crosshair_size "2" //(1-10): Controls the length of crosshair lines cl_crosshair_scale "2" //(1-10): Controls the overall size of the crosshair cl_crosshair_color "250 250 250" //(0-255, 0-255, 0-255, 0-255): Controls the crosshair color and opacity (Red, Green, Blue, Opacity) cl_dynamiccrosshair "1" //(0/1): Toggles dynamic crosshair on and off cl_cmdrate "100" //: Should be set to 100 cl_updaterate "100" //: Should be set to 100 hud_fastswitch "1" //(0/1): Toggles fast weapon switching on and off hud_drawbg "1" //(0/1): Toggles HUD background boxes on and off (CSP must be restarted for changes to take effect) overview_alpha "1" //(0-1): Controls the opacity of the radar overview overview_locked "1" //(0/1): Toggles radar rotation on and off overview_names "0" //(0/1): Toggles names on the radar on and off r_drawflecks "1" //(0-2): Controls bullet impact effects: 0 = no debris, 1 = limited debris (useful for long range fire), 2 = full debris rate "25000" //: Should be set to 25000 cl_interp "0.01" // ex_interp nie działa bind "F1" "buy vest;buy defuser;buy m4a1;buy ak47;buy primammo;buy primammo" bind "F2" "buy vest;buy defuser;buy galil;buy famas;buy primammo;buy primammo" bind "F3" "buy vest;buy defuser;buy mp5navy;buy primammo;buy primammo" bind "F4" "buy vest;buy defuser;buy deagle;buy secammo;buy secammo;buy secammo;buy secammo" bind "F6" "buy smokegrenade" bind "F7" "buy flashbang" bind "F8" "buy hegrenade"
wiecie co, byłem bardzo ciekaw tego csp. wczoraj trochę pobiegałem z Masmixem po mapach. zagrac z bombą nam się nie udało bo serwer coś fiksował. juz wiem o co chodziło. kolesie pozmieniali czasy w niektórych cvarach z minut na sekundy.
ale nie o to chodzi.
myślałem o tym kilka razy właczyłem, zeby coś sprawdzic.
moim zdaniem bardziej to przypomina cs:source niż cs16. nawet ten recoil, który był głównym powodem niechęci pr0^ graczy, jest zupełnie inny niz cs16. wg. mnie niewiele sie różni od css. rahh o tym pisał wczoraj. banie w biegu mozna zasadzic. modele są z css, co prawda można zainstalowac przerobione modele z 16, ale to nie do konca współgra. wielkośc się różni. mapy są jak w css - bajkowe. ja lubię ładne lokacje, ale ten dust jest jakiś bajkowy, a inferno sterylne.. mapy są takie jakieś mało wyraźne. trochę brudu, błota i zwykłej brzydoty by się przydało. jedyny wyraźny plus to fpsy. na moim laptopie w css mam 20-60fps, a w csp 80-100 w przewadze 100. na respie ct to nawet 130... sądzę, że bez większych problemów ci co mają w cs16 100fps mogliby gra na podobnych.
jest jeszcze mnóstwo bugów i niedoróbek.
generalnie nie wiem czy to jest warte całego tego zgiełku. dla takiego lamusa jak ja nie ma zbytniej różnicy między csp a css. w każdym razie bliżej to jest css niz cs16. nie sądzę, żeby to zdobyło wielu zwolenników. chyba, że kolesie skierują ten projekt bardziej w stronę cs16. modele, recoil, mapy, dźwięki.
jezeli ktoś gra w css to na pewno sie nie przesiądzie. róznica jest niewielka i nie warta zachodu... ktoś kto kocha 1.6 też nie będzie zachwycony. możliwe, że ci którzy chcieliby gra w css a sprzęt im nie pozwala, będą zainteresowani.
to jest beta 1 więc dużo się może zmienic..
ps. coś mi "ci" z kreską nie wchodzi ... nie wiem ocb. było i nie ma... ;/
#56
Napisano 21 października 2007 - 12:35
w przypadku strzelania krótkimi, pociski lecą prościutko, bez rozrzutu.
Użytkownik tyro edytował ten post 21 października 2007 - 12:37