Sprawy Bieżące
#261
Napisano 23 czerwca 2012 - 08:54
#262
Napisano 23 czerwca 2012 - 10:40
Ale jestem za pomysłem Legenda.
Użytkownik Starwars508 edytował ten post 23 czerwca 2012 - 10:41
#264
Napisano 23 czerwca 2012 - 01:10
#265
Napisano 23 czerwca 2012 - 05:04
#266
Napisano 23 czerwca 2012 - 06:01
#267
Napisano 23 czerwca 2012 - 06:16
#268
Napisano 23 czerwca 2012 - 06:31
#269
Napisano 23 czerwca 2012 - 07:07
kupować takie fajne coś żeby wgrać sobie wygląd Macega zy Kranu i żeby wchodzic na servery dla szlachty .ale co ty chcesz kupowac?
#270
Napisano 23 czerwca 2012 - 08:09
#271
Napisano 23 czerwca 2012 - 08:36
te szałasy stoją blisko siebie i co chwila jakieś wojny wybuchają
dzisiaj wbiłem na serwa i wskoczyłem na /poofa
dwóch kolesi przyłapałem na ganianiu i robieniu jeszcze większego burdelu niż jest a jak dałem bana jednemu to od drugiego dostałem wiadomość pm w której było napisane że jestem skończonym idiotą za to że dałem bana temu pierwszemu i że idzie się wypłakać na forum
ale dzisiaj zobaczyłem coś co mnie zamurowało a dokładnie to że po dokładnych oględzinach dochodzę do wniosku iż część tych domostw była znośna a nawet ładna tylko zniszczona przez wojaczki
i cóż nie dziwię się że jest tylu przechodniów jeśli ktoś wchodzi buduje dom, czeka na cuba a tu przybiega jakiś koleś i niszczy jego dom oraz tłucze go aż wszystko straci resztę majątku
tylko na to nie mam pomysłu bo jakiś admin/mod musiał by siedzieć od rana do nocy i ich pilnować
najlepszym sposobem jest chyba zbudować miasto na arkadii
#272
Napisano 23 czerwca 2012 - 09:32
tych totemów jest juz sporo
ruiny trzeba usuwac, nawet jak były miasta na stawej Arcadii to tych ruin było i tak masa, ja je ciągle usuwałem
gracze wchodzą, budują coś i porzucają, nie zależy im.
ja myślę, że to jest przyczyna.
#273
Napisano 23 czerwca 2012 - 09:37
a serwer się wypierdaczył jakby co
#274
Napisano 23 czerwca 2012 - 09:49
chodza po mapie i szukają zaczepki.
#275
Napisano 23 czerwca 2012 - 10:00
#276
Napisano 24 czerwca 2012 - 08:30
#277
Napisano 24 czerwca 2012 - 08:35
Totemy dają sferyczne zabezpieczenie - to znaczy, że zabezpieczają obszar kuli wokół totemu o promieniu 16 lub 96. Taki bąbel pola siłowego.
Susek napisał - "nareszcie coś okrągłego".
Swoją drogą, nie było to zamierzone, po prostu nie wiedziałem , że tak działa metoda API, którą wykorzystałem ;p
Pytanie/problem: takie zabezpieczenie jest efektowne, ale nie efektywne -
to znaczy, że jest fajne z wyglądu, ale mało praktyczne i trochę obciążające serwer. Wszystko w minecraft jest kwadratowe, więc jeśli dostajemy działkę kulistą o promieniu 16 to jak chcemy zbudować coś kwadratowego to mamy do dyspozycji obszar 12x12x12.
To jest fajnie, zmusza do kombinowania i jest zgodne z 'duchem' totemów.
Możliwa jest jednak druga opcja - obszar na wzór cuboida - sześcian, Nudny standardowy kwadrat, działka 16x16 od bedrocka do nieba. Obudziłem się i przyszła mi do głowy taka funkcja, prosta i na pewno mniej obciążająca procesor, bo wykonująca tylko proste działanie odejmowania dwóch liczb i porównywania dwóch wyników w płaszczyźnie 2D. Sferyczne obliczenia 3D na pewno są duuużo bardziej skomplikowane. Metoda jest zgodna z duchem minecraft, ale niezgodna z duchem totemów.
Jest to prostsze do korzystania.
i która metodę zastosować?
to znaczy kuliste już jest, kwadratowe może być.
#278
Napisano 24 czerwca 2012 - 08:36
Trzeba tu uważać. Nie każdy umie budować i skąd wiesz że ten "Szałas" to nie jego dom?
@Tyro
Totemy zmuszają do kombinowania. Uważam, że powinny zostać.
Użytkownik Skral edytował ten post 24 czerwca 2012 - 08:38
Garrus Vakarian
#279
Napisano 24 czerwca 2012 - 08:40
Załączone pliki
#280
Napisano 24 czerwca 2012 - 09:18
Minecraft to minecraft i tak ma zostć.