Sprawy Bieżące
#521
Napisano 17 sierpnia 2012 - 02:43
/warn <gracz> <powód>
wyświetla na czacie powód i lekko uderza gracza, żeby wiedział że to do niego.
jeszcze jedna sprawa
system autoryzacji daje bany za wielokrotne wpisanie nieprawidłowego hasła - wielokrotne.
to jest zabezpieczenie przeciw próbom łamania hasła.
proszę o info jeśli kogoś takie coś spotkało.
#522
Napisano 17 sierpnia 2012 - 03:36
#523
Napisano 21 sierpnia 2012 - 11:55
Przeczytajcie i raz na zawsze zapamiętajcie: Jeśli mamy temat, w którym poruszona jest pewna sprawa (nie ważne czego dotyczy: czy zachowania graczy, czy pingwinów na północno - wschodniej Syberii) mamy wypowiadać się na ten dokładnie temat tj. nie zmieniamy go chyba, że ktoś inny zada pytanie w danym temacie, nie wymagające nowego tematu.
Niedopuszczalne jest postowanie samymi emotikonkami. W tematach z podaniami o rangę, założyciel tematu nie musi dziękować każdej osobie za głos...
To są tylko przykłady, niestety straciłbym cały dzień gdybym chciał je wypisać wszystkie. Kolejny postulat w tej sprawie, który zapewne przejdzie wam koło nosa i nic sobie z niego nie zrobicie ale ostrzegam, że przy kolejnych tego typu incydentach posypią się kolejno warny bez ostrzeżeń i nie będę patrzył kto ma jaki poziom ostrzeżenia...
Użytkownik wodny edytował ten post 21 sierpnia 2012 - 11:57
#524
Napisano 23 sierpnia 2012 - 10:15
#525
Napisano 23 sierpnia 2012 - 02:22
To daje nieuczciwą przewagę i może być traktowane jako nadużycie uprawnień.
Ostatnio mam sporo skarg na PW od graczy.
#526
Napisano 23 sierpnia 2012 - 04:00
#527
Napisano 23 sierpnia 2012 - 07:14
- potato - ziemniaki, pieczone i trujące
- carot - marchewka i złota marchewka
nowe roślinki do sadzenia, działają podobnie jak pszenica.
- zmienione mapy, mają inną siatkę i moga być powielane
- obrazy, które mogą pokazywac itemy, mapy w nich umieszczone.
- nowy mob wither, takie trójgłowe coś, ale nie działa jeszcze...
#528
Napisano 23 sierpnia 2012 - 08:22
#529
Napisano 23 sierpnia 2012 - 09:00
"weekly snapshots" - to są cotygodniowe deweloperskie wersje pokazujące postęp prac nad nową wersją gry. 12w34a oznacza wersję z roku 2012 z 34 tygodnia, wersję pierwszą "a". mozna sobie je pobierać ze strony mojang.com i testować.
wersje zawierają nowe rzeczy, rozwiazania, które można sprawdzać, komentować i przygotowywać się na ich nadejście w jakiejś kolejnej wersji oficjalnej - tym razem 1.4, chociaż można się spodziewać wersji pośredniej 1.35.
EDIT
dla mnie nawazniejsze będzie API serwera, które miało być wprowadzone w 1.3, ale zostało przesuniete na 1.4,
teraz jeb_ zapowiedział wstrzymanie prac do czasu wprowadzenia zmian w renderowaniu gry.
API - Application Programming Interface, interfejs programowania aplikacji – zbiór metod, funkcji, reguł, zasad - w oparciu, o które można tworzyć modyfikacje gry.
do tej pory Minecraft serwer nie oferuje żadnego API, dlatego do działania pluginów konieczny jest serwer-mod CraftBukkit. Jeżeli w końcu doczekam się API serwera, będzie można - prawdopodobnie - przeprogramować pluginy, tak żeby działały bezpośrednio na serwerze minecraft.
Liczę, że to znacznie poprawi wydajność serwera. Ponieważ większość funkcji Arcadii (oraz wszystkie Pandory) jest przeze mnie zebrana w autorski plugin, będę mógł zrezygnować z obcych pluginów, przynajmniej poza nielicznymi.
Zawsze jest problem czy autor na czas przygotuje nową wersję, czy naprawi błąd, poprawi wydajność.
Przy autorskim pluginie nie ma tego problemu. Mamy to co sami zbudujemy, nie musimy na nikogo czekać, w każdej chwili możemy zmienić sposób działania, nie ma konfliktów między pluginami -koszmar- czy powielania tych samych funkcji, bo chodzi nam o jakąś jedną z dwudziestu.
Obecnie na przykład Arcadia korzysta z 15 pluginów oferując jednocześnie bogatą gamę funkcji i opcji niestandardowych, często unikalnych, kiedy przeciętny serwer publiczny ma około 50 pluginów.
Jest to możliwe dzięki pluginowi JabberBukkit, który przy ok 200kB obiętości zawiera kilkadziesiąt modyfikacji od czatu, przez moby, sklepy, statystyki, autoryzację graczy, pockety, regenerację terenu, po dynamiczne biomy Nemea.
#530
Napisano 24 sierpnia 2012 - 10:04
Mianowicie /jb regen.
#531
Napisano 24 sierpnia 2012 - 10:26
Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.
#532
Napisano 24 sierpnia 2012 - 10:30
i sprawdź czy nie ma tam jakiegoś cuboida, albo totemu.
#533
Napisano 24 sierpnia 2012 - 11:03
Cinek, w twoim kantorze kończą się zasoby.
Czy można dodać sklepy na spawnie z różdżką blaze'a, netherowymi brodawkami i slimeballami? Bo bardzo brakuje tych materiałów, a są właściwie nieosiągalne. Mogą być bardzo drogie, ale bez nich jest ciężko .
I czy moderatorzy mogliby dostać give na mączkę kostną i sadzonki? Bo bardzo by pomogło w sadzeniu nowych lasów na Arcadii.
Użytkownik Eurobercik edytował ten post 24 sierpnia 2012 - 11:05
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#534
Napisano 24 sierpnia 2012 - 01:26
Załączone pliki
Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę! I walcie wszyscy się, wy głupie ścierwa, bo idę na lepszego serwa.
#535
Napisano 24 sierpnia 2012 - 02:06
Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.
#536
Napisano 24 sierpnia 2012 - 02:29
Proszę, nie wyzywajcie się i nie kłóćcie, Pawcio, napisz skargę w odpowiednim dziale bo zaraz jakiś moderator da wam warny.
Cinek, w twoim kantorze kończą się zasoby.
Czy można dodać sklepy na spawnie z różdżką blaze'a, netherowymi brodawkami i slimeballami? Bo bardzo brakuje tych materiałów, a są właściwie nieosiągalne. Mogą być bardzo drogie, ale bez nich jest ciężko .
I czy moderatorzy mogliby dostać give na mączkę kostną i sadzonki? Bo bardzo by pomogło w sadzeniu nowych lasów na Arcadii.
można,
konstrukcja sklepów zapewnia prostotę w dodawaniu nowych towarów - wystarczy dopisac do listy w pliku konfiguracyjnym
potrzebuję tylko prostą listę - towary z cenami w emeraldach.
#537
Napisano 24 sierpnia 2012 - 02:35
#538
Napisano 24 sierpnia 2012 - 02:40
#539
Napisano 24 sierpnia 2012 - 02:42
guzik mnie obchodzą wasze rozgrywki klanowe, napady, itp.
ale nie pozwalam na bluzgi i wyzwiska na serwerze.
#540
Napisano 24 sierpnia 2012 - 02:44