skąd Lugward wziąłeś informacje, że anomalie obciążają serwer?

Totemy Klanowe
Rozpoczęty przez tyro, kwi 25 2012 06:59
67 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 04 maja 2012 - 09:21
#62
Napisano 04 maja 2012 - 11:15
Ehhh.
Mówią, że serw nudny więc tyro zapier..... jak wariat aby zrobić coś fajnego.
Efekt harówki tyra jest oblewany ciepłym moczem bo ........
I co o tym myśleć ?
Albo wy sami nie wiecie co chcecie albo to my nie wiemy jak was zadowolić.
Mówią, że serw nudny więc tyro zapier..... jak wariat aby zrobić coś fajnego.
Efekt harówki tyra jest oblewany ciepłym moczem bo ........
I co o tym myśleć ?
Albo wy sami nie wiecie co chcecie albo to my nie wiemy jak was zadowolić.
"Go out there and give them hell. You were born to do this."
Garrus Vakarian
Garrus Vakarian
#63
Napisano 04 maja 2012 - 11:45
jak zwykle.
przez tyle lat zdążyłem przywyknąć, że cokolwiek zrobisz to i tak będzie 'z dupy'.
z tym serwerem będzie jak z każdym innym - dopóki będą gracze i pieniądze na jego utrzymanie, będzie działał, niezależnie czy ja będę coś robił czy nie.
w sumie to racja, na grzyba te mody. na serwerze gdzie witek ze skralem grali dzisiaj, nawet nie ma formatowania czatu, jedyne co jest to ban po smierci i jest 100 ponad graczy non stop.
czyli nie ma co się męczyć, olać to bo nikomu to nie jest potrzebne.
przez tyle lat zdążyłem przywyknąć, że cokolwiek zrobisz to i tak będzie 'z dupy'.
z tym serwerem będzie jak z każdym innym - dopóki będą gracze i pieniądze na jego utrzymanie, będzie działał, niezależnie czy ja będę coś robił czy nie.
w sumie to racja, na grzyba te mody. na serwerze gdzie witek ze skralem grali dzisiaj, nawet nie ma formatowania czatu, jedyne co jest to ban po smierci i jest 100 ponad graczy non stop.
czyli nie ma co się męczyć, olać to bo nikomu to nie jest potrzebne.
#64
Napisano 05 maja 2012 - 09:09
Ja tam lubię wszystkie plugi jakie są na serwie bo żaden inny serw takich nie ma
"Go out there and give them hell. You were born to do this."
Garrus Vakarian
Garrus Vakarian
#65
Napisano 05 maja 2012 - 11:04
czyli nie będzie tych totemów
?

#66
Napisano 05 maja 2012 - 12:04
totemy są na ukończeniu, testuję i poprawiam drobne błędy.
jeszcze trochę cierpliwości i pojawia się na serwerze.
czy będą wykorzystywane, to już inna sprawa.
niedługo napiszę temat i podam wszystkie funkcje i opcje.
jeszcze trochę cierpliwości i pojawia się na serwerze.
czy będą wykorzystywane, to już inna sprawa.
niedługo napiszę temat i podam wszystkie funkcje i opcje.
#67
Napisano 29 maja 2012 - 09:13
Skoro są totemy na serwerze, to proponował bym wywalić cuboida z terenu zamku, bo nawet osłabiając totem aż do rozwalenia ściany to nie można wejść bo cuboid nadal blokuje i ściana się odnawia.
#68
Napisano 29 maja 2012 - 12:47
nie chciałem usuwać cuboidów od razu,
pozostawiłem ta decyzje klanom
totem jest elementem role play, jak ktoś chce uatrakcyjnić rozgrywkę to moze uzyć totemu.
cuboidy zabezpieczają absolutnie i nie ma zabawy.
ale jak powiedziałem, to zalezy od klanu, bo nie chce mi się słuchac, narzekania.
pozostawiłem ta decyzje klanom
totem jest elementem role play, jak ktoś chce uatrakcyjnić rozgrywkę to moze uzyć totemu.
cuboidy zabezpieczają absolutnie i nie ma zabawy.
ale jak powiedziałem, to zalezy od klanu, bo nie chce mi się słuchac, narzekania.