Skocz do zawartości


Zdjęcie

Totemy Klanowe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 04 maja 2012 - 09:21

skąd Lugward wziąłeś informacje, że anomalie obciążają serwer?
  • 0

#62 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 04 maja 2012 - 11:15

Ehhh.
Mówią, że serw nudny więc tyro zapier..... jak wariat aby zrobić coś fajnego.
Efekt harówki tyra jest oblewany ciepłym moczem bo ........
I co o tym myśleć ?
Albo wy sami nie wiecie co chcecie albo to my nie wiemy jak was zadowolić.
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#63 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 04 maja 2012 - 11:45

jak zwykle.
przez tyle lat zdążyłem przywyknąć, że cokolwiek zrobisz to i tak będzie 'z dupy'.

z tym serwerem będzie jak z każdym innym - dopóki będą gracze i pieniądze na jego utrzymanie, będzie działał, niezależnie czy ja będę coś robił czy nie.

w sumie to racja, na grzyba te mody. na serwerze gdzie witek ze skralem grali dzisiaj, nawet nie ma formatowania czatu, jedyne co jest to ban po smierci i jest 100 ponad graczy non stop.
czyli nie ma co się męczyć, olać to bo nikomu to nie jest potrzebne.
  • 0

#64 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 05 maja 2012 - 09:09

Ja tam lubię wszystkie plugi jakie są na serwie bo żaden inny serw takich nie ma
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#65 Legend986

Legend986

    Turbo Spamer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 854 postów
  • Ską…d:z planety wodorostów

Napisano 05 maja 2012 - 11:04

czyli nie będzie tych totemów :( ?
  • 0

#66 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 maja 2012 - 12:04

totemy są na ukończeniu, testuję i poprawiam drobne błędy.
jeszcze trochę cierpliwości i pojawia się na serwerze.
czy będą wykorzystywane, to już inna sprawa.
niedługo napiszę temat i podam wszystkie funkcje i opcje.
  • 0

#67 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 29 maja 2012 - 09:13

Skoro są totemy na serwerze, to proponował bym wywalić cuboida z terenu zamku, bo nawet osłabiając totem aż do rozwalenia ściany to nie można wejść bo cuboid nadal blokuje i ściana się odnawia.
  • 0

#68 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 29 maja 2012 - 12:47

nie chciałem usuwać cuboidów od razu,
pozostawiłem ta decyzje klanom
totem jest elementem role play, jak ktoś chce uatrakcyjnić rozgrywkę to moze uzyć totemu.
cuboidy zabezpieczają absolutnie i nie ma zabawy.
ale jak powiedziałem, to zalezy od klanu, bo nie chce mi się słuchac, narzekania.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0