
serwer się robi merysiasty
#141
Napisano 13 maja 2012 - 05:41
#143
Napisano 13 maja 2012 - 10:16
- Nemea pozostanie jako duże płaskie miasto dla tych co lubią mieszkać w miastach na dużych działkach i płaskim terenie.
- Pandora tez pozostanie, jako dziki TRUDNY świat dla tych co lubią wyzwania. Najpewniej ja zregeneruję, ale napewno będzie jeszcze trudniejsza.
- Nowy świat -????- wedle waszego życzenia, będzie normalny, z jakimś miastem na spawnie i no-pvp w nim. Poza nim miasta-zamki klanowe - mozna poprzenosić te z Pandory jak zechcecie.
w każdym razie Nemea nadal będzie, wiec można spokojnie budować.
#144
Napisano 13 maja 2012 - 10:55
Garrus Vakarian
#145
Napisano 13 maja 2012 - 11:27
#146
Napisano 14 maja 2012 - 12:29
A tak po za tym na tytm serwie są straszne lagi a jest dużo zbędnych modów. wystarczył by mod na cuby klany i komendy /give a tagże /chest mod typu anomalia strasznie laguje serwer a w kazdej anomali ktorej bylem nic nie było. Albo mod że pokazuje obrażenia po co on? Mod ze potwory mają dodatkowe obrażenia po co to ??
#147
Napisano 14 maja 2012 - 12:31
#148
Napisano 14 maja 2012 - 01:49

#149
Napisano 14 maja 2012 - 01:56
Są ciekawe serwery na których nie ma wogóle dziłek w miescie tylko jest strefa wokół spawna non pvp a po wyjsciu za niom jest juz pvp ale wgrane są też mody na klany które trzeba zakładac zadla od sawna.
A tak po za tym na tytm serwie są straszne lagi a jest dużo zbędnych modów. wystarczył by mod na cuby klany i komendy /give a tagże /chest mod typu anomalia strasznie laguje serwer a w kazdej anomali ktorej bylem nic nie było. Albo mod że pokazuje obrażenia po co on? Mod ze potwory mają dodatkowe obrażenia po co to ??
ok. powyłączam wszystko, zostanie goły serwer.
szkoda mojego czasu na robienie tego wszystkiego.
lepiej sobie pogram w jakąś grę. Portal 2 czeka.