Skocz do zawartości


Zdjęcie

serwer się robi merysiasty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
148 odpowiedzi w tym temacie

#141 SpiXel

SpiXel

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Ską…d:Raszyn

Napisano 13 maja 2012 - 05:41

znowu problem z kamperami
  • 0

#142 Wik28

Wik28

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 311 postów

Napisano 13 maja 2012 - 05:44

Lugward chodzi o wiochę na nemei, a nie systemy pvp.
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#143 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 13 maja 2012 - 10:16

Widzę, że różne plotki zaczynają tutaj krążyć.
  • Nemea pozostanie jako duże płaskie miasto dla tych co lubią mieszkać w miastach na dużych działkach i płaskim terenie.
  • Pandora tez pozostanie, jako dziki TRUDNY świat dla tych co lubią wyzwania. Najpewniej ja zregeneruję, ale napewno będzie jeszcze trudniejsza.
  • Nowy świat -????- wedle waszego życzenia, będzie normalny, z jakimś miastem na spawnie i no-pvp w nim. Poza nim miasta-zamki klanowe - mozna poprzenosić te z Pandory jak zechcecie.
Jeszcze trochę cierpliwości. Mam sporo pracy, no i muszę przeprogramować mody, żeby można było światy różnie ustawić, i pomyśleć nad tymi ewentami rocznicowymi.


w każdym razie Nemea nadal będzie, wiec można spokojnie budować.
  • 0

#144 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 13 maja 2012 - 10:55

Czyli budowle z pandory znikną ?
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#145 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 13 maja 2012 - 11:27

klanowe na pewno nie.
  • 0

#146 Astelix

Astelix

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Ską…d:Podkarpacie

Napisano 14 maja 2012 - 12:29

Są ciekawe serwery na których nie ma wogóle dziłek w miescie tylko jest strefa wokół spawna non pvp a po wyjsciu za niom jest juz pvp ale wgrane są też mody na klany które trzeba zakładac zadla od sawna.

A tak po za tym na tytm serwie są straszne lagi a jest dużo zbędnych modów. wystarczył by mod na cuby klany i komendy /give a tagże /chest mod typu anomalia strasznie laguje serwer a w kazdej anomali ktorej bylem nic nie było. Albo mod że pokazuje obrażenia po co on? Mod ze potwory mają dodatkowe obrażenia po co to ??
  • 0

#147 messi erysiasty

messi erysiasty

    Szeregowy

  • Novice
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 14 maja 2012 - 12:31

ja sie zgadzam
  • 0

#148 SpiXel

SpiXel

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Ską…d:Raszyn

Napisano 14 maja 2012 - 01:49

Można by było zrobić tak że pandore zostawić ale Neme przepudować na taką przebudowaną Arcadie z 1.8 :D (erysiasty nie spamuj)
  • 0

#149 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 14 maja 2012 - 01:56

Są ciekawe serwery na których nie ma wogóle dziłek w miescie tylko jest strefa wokół spawna non pvp a po wyjsciu za niom jest juz pvp ale wgrane są też mody na klany które trzeba zakładac zadla od sawna.

A tak po za tym na tytm serwie są straszne lagi a jest dużo zbędnych modów. wystarczył by mod na cuby klany i komendy /give a tagże /chest mod typu anomalia strasznie laguje serwer a w kazdej anomali ktorej bylem nic nie było. Albo mod że pokazuje obrażenia po co on? Mod ze potwory mają dodatkowe obrażenia po co to ??


ok. powyłączam wszystko, zostanie goły serwer.
szkoda mojego czasu na robienie tego wszystkiego.
lepiej sobie pogram w jakąś grę. Portal 2 czeka.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0