Serwer Premium?
#21
Napisano 02 lipca 2012 - 03:48
np. mnie kilka osobników nazywa legent ,legender itp.
#22
Napisano 02 lipca 2012 - 04:26
#23
Napisano 02 lipca 2012 - 04:29
a konto na minecraft.net kosztuje 8 dych więc nie zbiedniejesz za bardzo
i to nie jest durne premium bo ten twój piracki minecraft to jest tak jakbyś podbierał notchowi część pensji
#24
Napisano 02 lipca 2012 - 04:51
@Legend nie pisz w odpowiedzi do tego posta "No to masz problem" bo to jest trochę niemiłe.
Załączone pliki
#25
Napisano 02 lipca 2012 - 05:17
#26
Napisano 03 lipca 2012 - 09:13
W niektórych przypadkach byłem zaskoczony, a wręcz zażenowany, bo o ile jakiś mały serwer, małej społeczności może być non-premium, to oficjalny wielki serwer największego polskiego serwisu Minecraft powinien być premium, powinien świecić przykładem. Aż wstyd, jak to świadczy o polskich graczach. A co jeśli Notch lub ktos inny z Mojang wejdzie na taki 333 slotowy serwer pod flagą Minecraft i zobaczy, że jest pełen graczy, którzy nie chcą mu zapłacić za grę którą stworzył, a administracja serwisu to popiera? Po prostu wstyd.
Skral mówił, że HardCore SKKF jest premium. Tam guzik prawda. Owszem niby jest, ale oferuje wejście dla non-premium za SMSa przy pomocy Mineschafter proxy. Całkiem straciłem szacunek do tego typa. Nie dlatego, że pozwala na non-premium -ja tez pozwalam- ale on na tym zarabia. Kasa, która powinna iść do twórców gry idzie do niego. To już jest piractwo.
Sprawdziłem jak działa ten Mineschafter. Działa, o ile serwer jest do tego przystosowany. I nie wymaga żadnych opłat.
To nie jest w sumie trudne. Parę kroków:
- zakładamy konto na minecraft.net, nie trzeba opłacać, ale konto musi być.
- zakładamy maila gmail.com
- logujemy się na http://mineshafter.appspot.com/ -wymagane do tego jest konto na gmail
- wchodzimy w nasz profil i wpisujemy tam nazwę i hasło naszego konta z minecraft.net
- pobieramy launcher minecraft-proxy.jar
- odpalamy grę z launchera, logujemy się na nasze konto z minecraft.net
- wchodzimy na serwer jak byśmy mieli konto premium.
Ograniczenia: da się wejść tylko na serwery, które są do tego przystosowane odpowiednim modem. Czyli nie wejdziemy na normalny serwer premium.
#27
Napisano 03 lipca 2012 - 09:25
Tak, jestem zły
#28
Napisano 03 lipca 2012 - 09:27
A jeśli utrzyma się 9 na 7 to chyba pożegnam się z serverem :/
#29
Napisano 03 lipca 2012 - 09:37
9/7 to jeszcze mało, co to znaczy przy >1500 zarejestrowanych graczach.
poza tym, jeśli przestawię to na premium, to najprawdopodobniej odpalę moda Mineschafter, dla takich graczy jak Halt, Crafcik i innych, bez których ten serwer nie byłby taki jak jest teraz.
Mi nie chodzi o to, żeby byc całkiem świętym legalnym -skoro Notch pozwala na serwery offline- ale przede wszystkim chodzi o jakość gry, bo premium czy nawet pseudo-premium, w pewien sposób weryfikują. trzeba mieć konto na minecraft.net, konto na gmail, jak dostaniesz bana to nie wystarczy że się przelogujesz, musisz zakładać nowe konta.
Premium weryfikuje absolutnie, Mineschafter nie. Ale skoro wszystkie prawie serwery są non-premium, to chyba nie mogę robić wyjątku.
gdyby było zdecydowane poparcie, to może tak, ale 50/50 nie daje mi tej pewności i determinacji. ehhh...
#30
Napisano 03 lipca 2012 - 10:08
#31
Napisano 03 lipca 2012 - 11:03
i przestań się czepiać i rozpamiętywać tego bana lugwarda bo to nic nie da a jeśli to na pewno nie pomoże :/
@Crafcik- można wiedzieć co przedstawiają te ss
#32
Napisano 03 lipca 2012 - 12:37
#33
Napisano 03 lipca 2012 - 12:41
to są ci nasi twórcy szałasów których chcemy się pozbyć więc to zrozumiałe że się buntują
pomijając to że tak jak się spodziewałem ktoś nagle krzyknął na serwerze że zrobią go premium i tera wszyscy ci których chcemy się pozbyć zrobią konta na forum żeby oddać głos w tej sprawie
i tak poza tym to świetna robota crafcik
#34
Napisano 03 lipca 2012 - 12:47
#35
Napisano 03 lipca 2012 - 12:48
Użytkownik Crafcik edytował ten post 03 lipca 2012 - 12:51
#36
Napisano 03 lipca 2012 - 12:51
A tak wgl to dzięki Tyro
#37
Napisano 03 lipca 2012 - 12:51
#38
Napisano 03 lipca 2012 - 12:52
ja się nikogo nie chcę pozbywać, co najwyżej spowodować, że będą grać odpowiedzialnie jeśli im zależy na grze.
czego chcę się pozbyć to multikonta, chcę żeby nie robili po 5 kont, a grali na jednym a porządnie.
no i żeby się obawiali bana, bo teraz jest zupełnie nieskuteczny, skoro każdy może sobie zrobić kont ile chce, a adresy IP się zmieniają.
#39
Napisano 03 lipca 2012 - 12:54
wyglądało to tak że po zalogowaniu musiałeś przejść test który wyglądał tak że
było pytanie tabliczki z odpowiedziami i trzeba było póknąć w przycisk pod właściwą odpowiedzią
jeśli odpowiedziało się dobrze przechodziło się do następnego pytania i dalej i dalej aż lądowało się na respie i można było normalnie grać
w przypadku określonej liczby porażek dostawał klient bana automatycznie
@crafcik mi tu chodzi głownie o to że kurna siejesz panikę a nic jeszcze nie postanowione
#40
Napisano 03 lipca 2012 - 12:55