Serwer Premium?
#61
Napisano 03 lipca 2012 - 03:28
@Legend- wtf? nic o tobie nie pisałem -.- a to co tu mówisz to nie prawda
#62
Napisano 03 lipca 2012 - 03:36
@Crafcik, jak wyjaśnił marqos, a zrobił to lepiej niz ja
lista twoich ip i nicków które wbiły na serwer z tych ip
to lista adresów IP z których ty wbijałes na serwer, a ponieważ masz zmienne IP, więc to samo IP mógł dostac ktoś inny i jego nick pojawi się na takiej liście jako 'prawdopodobnie' twój. dlatego pisałem, że nie mozna tego dosłownie traktować.
ten przypadek doskonale pokazuje problem z serwerem non-premium, nikogo nie mozna zbanować, bo moze sobie zmienić nazwę, a jak się zbanuje IP to mozna zablokować innym osobom wstęp na serwer, a nie samego przestępcę.
spróbowac teraz zbanować Crafcikowe IP. nie ma szans, bez zablokowania całej puli adresów i zbanowania potencjalnych innych graczy.
a bez groźby kary, nie ma porządku i przestrzegania zasad.
#63
Napisano 03 lipca 2012 - 03:40
#64
Napisano 03 lipca 2012 - 03:50
ty dałeś w końcu ss jak to protestują i to samo mnie spotkało jak wbiłem na serwa z tą różnicą że uwagi były do mnie jak bym to ja dowodził i ja wymyślił premium
a tak poza tym to jeszcze co w sprawie tego z odcedzeniem antytalentów od talentów
i co w końcu premium czy nie bo nie sądzę żeby w przeciągu dnia lub kilku któraś ze stron nagle zdobyła ogromne poparcie i będzie się to tak ciągnąc łeb w łeb chyba że ktoś zaprosi nooby na forum aby się sprzeciwiały
i tyro jakiś koleś narzekał że coś mu sms od vipa nie chce zaskoczyć
#65
Napisano 03 lipca 2012 - 03:59
trzeba mi podać kod, ja go zweryfikuje i włacze vipa.
#66
Napisano 03 lipca 2012 - 04:01
ten koleś co chciał to ten kurekn czy jakoś tak co się zarejestrował a nie umie zweryfikować konta
#67
Napisano 03 lipca 2012 - 04:24
okazuje się że część graczy ma nie wykorzystane gift cody albo zapomnieli hasłą do swojego konta premium zapomnieli hasła na serwerze część ma pseudo premium albo mają normalne tylko że grają na tym bo na non premium zaczęli grać wcześniej a nie chciało im się od nowa zaczynać itp.
#68
Napisano 03 lipca 2012 - 08:13
#69
Napisano 03 lipca 2012 - 08:24
#70
Napisano 03 lipca 2012 - 08:48
A więc:
-Nowy świat dla newbie.
-Ranga do oceniania i zajmowania się tym światem.
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#71
Napisano 03 lipca 2012 - 09:06
#72
Napisano 03 lipca 2012 - 09:26
#73
Napisano 04 lipca 2012 - 08:42
#74
Napisano 04 lipca 2012 - 08:52
ale uważam że nie powinno być takich podań tylko ten co robi te łapankę powinien sam decydować
#75
Napisano 04 lipca 2012 - 08:58
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#77
Napisano 04 lipca 2012 - 09:33
#79
Napisano 04 lipca 2012 - 10:25
nie ma skutecznego sposobu na wykrywanie multikont, bo nie ma możliwości sprawdzenia czy to jest, czy nie jest jakieś kolejne konto jednego gracza.
najskuteczniejszą, najprostszą, najpewniejszą i najlepiej działającą formą jest serwer premium, bo chociaż każdy może mieć również wiele kont, to każde kosztuje 19€, a to jest najlepszą gwarancją, że będzie traktować to konto i tę postać poważnie.
innym sposobem, nad którym rozmyślam jest weryfikacja za pomocą E-Maila.
Mogłoby to działać następująco:
- gracz wchodzi na serwer, nie ma żadnych praw, ale może się poruszać i być może pisać pm, czytac helpy
- żeby móc grać musi wpisać /register <adres email> , czyli nie wpisuje hasła tak jak do tej pory, tylko swój adres email.
- ten adres jest zapisywany do bazy obok nazwy gracza, a serwer wysyła na ten adres losowo wygenerowane hasło logowania.
- gracz czyta maila i tam jest hasło, wchodzi na serwer i wpisuje /login <hasło z maila> - to hasło będzie jedynym hasłem na które może wejść.
- jeśli gracz zgubi hasło, będzie je mógł odzyskać wpisując /password resend, co spowoduje, że serwer ponownie wysle hasło na adres email przypisany do nazwy postaci gracza.
- zmiana adresu maila będzie możliwa po /unregister <hasło> - co spowoduje usunięcie gracza i jego adresu i wszystkiego co z nim związane z bazy danych.
- adresy email nie będą się mogły powtarzać w bazie, czyli jeden gracz (nazwa) będzie mógł mieć jeden email.
- zbanowanie postaci spowoduje, że gracz nie wejdzie na serwer i nie będzie mógł użyć tego maila do rejestracji nowej postaci.
Ten sposób oczywiscie nie zabezpiecza przed multikontami, bo kazdy może założyć sobie wiele adresów mailowych, ale to zawsze jest trochę kłopot i w pewnym stopniu zabezpieczy przed spamem kontami i nazwami.
To nie jest proste do zrobienia, muszę przetestować rozwiązania, wiec nie spodziewajcie się szybko rezultatów. Być może nic z tego nie wyjdzie, jeśli napotkam powazne przeszkody. Nie jestem równiez w 100% przekonany do skuteczności tego rozwiązania,.
Jest ono na pewno bardziej 'weryfikujące' konta niż taka swobodna rejestracja jak jest teraz.
#80
Napisano 04 lipca 2012 - 10:39
i serwer zapamiętywał by sam e-mail
w ten sposób serwer miałby mniej roboty i widziałem już coś takiego na innym serwerze