nie wiem dlaczego są i cbble i forge, przecież to jedno i to samo(prawie). no i mirage po cbble. nie lepiej byłoby mirage zmieścić gdzieś pomiędzy d2,tuscan, inferno?
- GamingCrew.pl
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: n1un1o
Statystyki
- Grupa: Oldie
- Całość postów: 86
- Odwiedzin: 2 923
- Tytuł: Kapral
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Sierpień 29, 1988
-
Płeć
Mężczyzna
-
Ską
d
Wawa
#95519 Propozycje / uwagi odnośnie serwera Tawerna TP
Napisane przez n1un1o w 29 kwietnia 2012 - 10:58
#94777 [admin]CappoDiTuttiCappi
Napisane przez n1un1o w 15 kwietnia 2012 - 03:11
Mój nick: n.
Mój Steam ID: 0:1:13313661
Steam ID oskarżonego: 0:1:3379127
Data oraz godzina zdarzenia: 15.04.12 ok.15.45
Mapa: de_prodigy
Opis wydarzenia: Była to pierwsza runda na mapie, tzw. pistoletówka. Ja zaczynałem po stronie T, Cappo po stronie CT. Cała drużyna T biegła na domek, jednak CT postawili zbyt dzy opór i trzeba było sie cofnąć. W trakcie cofania(biegłem pierwszy) chciałem wyrzucić C4, żebym jej nie zgubił jak padnę. No i wyrzuciłem paczkę w niedostępne dla gracza miejsce. Tak, bardzo głupie i naiwne tłumaczenie, jednak nie sprzeciwiam się decyzji Cappo,jestem za, a nawet przeciw. Ba, nawet uważam, że nałożona przez niego kara(2h) jest nieadekwatna do wykonanego czynu. Wyrzucając C4 w niedostępne miejsce uniemożlwiłem drużynie T wygrania normalnie rundy. Musieli zabić wszystkich CT. Przez mój czyn ucierpiała ich psychika, bo musieli zmienić tok myślenia oraz swoje przyszłe plany w tej rundzie. Dlatego uważam, że kara powinna być wyższa. Jest to zachowanie niegodne gracza, nie mające nic wspólnego z grą TP.
Regulamin mówi:
5.Zabronione jest wrzucanie bomby w niedostępne miejsca (ban do 7 dni). Nie dotyczy to miejsc, do których można dostać się z pomocą kolegów z drużyny.
I tego tyczy się moja skarga, że admin Cappo jest zbyt pobłażliwy.Ja wiem, że jest niedziela, ale czy ten dzień pozwala na łagodniejsze traktowanie takiej chołoty jak ja? A co Wy sądziecie na ten temat?
d( ^ _ ^)b
Mój Steam ID: 0:1:13313661
Steam ID oskarżonego: 0:1:3379127
Data oraz godzina zdarzenia: 15.04.12 ok.15.45
Mapa: de_prodigy
Opis wydarzenia: Była to pierwsza runda na mapie, tzw. pistoletówka. Ja zaczynałem po stronie T, Cappo po stronie CT. Cała drużyna T biegła na domek, jednak CT postawili zbyt dzy opór i trzeba było sie cofnąć. W trakcie cofania(biegłem pierwszy) chciałem wyrzucić C4, żebym jej nie zgubił jak padnę. No i wyrzuciłem paczkę w niedostępne dla gracza miejsce. Tak, bardzo głupie i naiwne tłumaczenie, jednak nie sprzeciwiam się decyzji Cappo,jestem za, a nawet przeciw. Ba, nawet uważam, że nałożona przez niego kara(2h) jest nieadekwatna do wykonanego czynu. Wyrzucając C4 w niedostępne miejsce uniemożlwiłem drużynie T wygrania normalnie rundy. Musieli zabić wszystkich CT. Przez mój czyn ucierpiała ich psychika, bo musieli zmienić tok myślenia oraz swoje przyszłe plany w tej rundzie. Dlatego uważam, że kara powinna być wyższa. Jest to zachowanie niegodne gracza, nie mające nic wspólnego z grą TP.
Regulamin mówi:
5.Zabronione jest wrzucanie bomby w niedostępne miejsca (ban do 7 dni). Nie dotyczy to miejsc, do których można dostać się z pomocą kolegów z drużyny.
I tego tyczy się moja skarga, że admin Cappo jest zbyt pobłażliwy.Ja wiem, że jest niedziela, ale czy ten dzień pozwala na łagodniejsze traktowanie takiej chołoty jak ja? A co Wy sądziecie na ten temat?
d( ^ _ ^)b
- 1
#94752 pEGAZ.
Napisane przez n1un1o w 14 kwietnia 2012 - 09:43
de_nuke:
11:20 - jaki pewny, że on ten z AWP ciągle tam stoi i nie poszedł za hangar na przykład
11:50 - pięknie widać jak jedzie za modelem
12:40 - też ładnie jedzie po modelu zanim zabija pierwszego T
14:34 - piekny skan po skrzyni wprost w model
15:17 - niby nic, ale oglądając całą mapę to jest jedyny raz kiedy tam zerka
18:28 - piękny skok z namiarem na CT, z drugim namiarem już przeszkodziła ściana, następnie ładnie zerka na tego CT, który stoi na gnieździe
18:52 - piękny namiar przez skrzynkę na CT w oknie, później namiar przez ścianę i chybiony strzał. ginie przez ścianę ;]
22:12 - widzi wychylającego się CT spod gniazda, którego następnie zabija
24:40 - ładny strzał przez podłogę w CT, którego następnie zabija
26:20 - też ładne strzały przez ścianę
29:08 - piekny HE
33:50 - no info od boga, tam stoi jeden, ale inni juz nie na pewno nie idą to se skoczę na daszek. zeskakując z daszku widzi przez skałke, że nadchodzi T dlatego w końcówce lotu dziwne zachowanie
35:00 - ostatnia runda też boska jak sobie wchodzi na blaszak, następnie widzi, że T wybiega to sobie wchodzi do okna. później kiedy biegnie na pochę zauważa, że n. wchodzi na kwadrat, jednak boi się go zabic z awp, kombinuje coś z ak47, jednak nie ma naboi. idzie na poche i czeka aż wejdzie na radio
de_inferno:
2:58 - widzi na dywanach, że zaraz wyjdzie CT to próbuje szybko wejśc do żaluzji, co jednak mu nie wychodzi
7:46 - chciał chyba strzelić w typa pod kładką, stąd takie zawachanie w keoku i ruchu myszki
7:58 - ładnie po ścianie na T
8:04 - piekny strzał przez ściane
12:05 - jaki pewny, że ten T uciekł na środek
15:~ - 10 runda to można wytknąć aż 4 ciekawe namiary. najpierw czeka na typa na środku, potem skan, next ładny namiar na typa wychodzącego z dywanów na 2 środku, a potem na małym celownik czeka i czeka na tym rondzie
19:12 - tak to patrzy raz lorda raz od małego, ale jak zobaczył, że T idzie od łącznika to patrzy biblie ;]
19:42 - biegnie, mierzy po ścianie
21:13 - idealny namiar przez ścianę
Inferno potraktowałem pobłażliwie, gdyż 3label opisał już akcje, zresztą zacząłem od nuke, które wydaje mi się wystarczające.
Ogólnie typ patrzy tylko tam gdzie któs jest, rzuca flesze i he tylko w widocznego przeciwnika.
11:20 - jaki pewny, że on ten z AWP ciągle tam stoi i nie poszedł za hangar na przykład
11:50 - pięknie widać jak jedzie za modelem
12:40 - też ładnie jedzie po modelu zanim zabija pierwszego T
14:34 - piekny skan po skrzyni wprost w model
15:17 - niby nic, ale oglądając całą mapę to jest jedyny raz kiedy tam zerka
18:28 - piękny skok z namiarem na CT, z drugim namiarem już przeszkodziła ściana, następnie ładnie zerka na tego CT, który stoi na gnieździe
18:52 - piękny namiar przez skrzynkę na CT w oknie, później namiar przez ścianę i chybiony strzał. ginie przez ścianę ;]
22:12 - widzi wychylającego się CT spod gniazda, którego następnie zabija
24:40 - ładny strzał przez podłogę w CT, którego następnie zabija
26:20 - też ładne strzały przez ścianę
29:08 - piekny HE
33:50 - no info od boga, tam stoi jeden, ale inni juz nie na pewno nie idą to se skoczę na daszek. zeskakując z daszku widzi przez skałke, że nadchodzi T dlatego w końcówce lotu dziwne zachowanie
35:00 - ostatnia runda też boska jak sobie wchodzi na blaszak, następnie widzi, że T wybiega to sobie wchodzi do okna. później kiedy biegnie na pochę zauważa, że n. wchodzi na kwadrat, jednak boi się go zabic z awp, kombinuje coś z ak47, jednak nie ma naboi. idzie na poche i czeka aż wejdzie na radio
de_inferno:
2:58 - widzi na dywanach, że zaraz wyjdzie CT to próbuje szybko wejśc do żaluzji, co jednak mu nie wychodzi
7:46 - chciał chyba strzelić w typa pod kładką, stąd takie zawachanie w keoku i ruchu myszki
7:58 - ładnie po ścianie na T
8:04 - piekny strzał przez ściane
12:05 - jaki pewny, że ten T uciekł na środek
15:~ - 10 runda to można wytknąć aż 4 ciekawe namiary. najpierw czeka na typa na środku, potem skan, next ładny namiar na typa wychodzącego z dywanów na 2 środku, a potem na małym celownik czeka i czeka na tym rondzie
19:12 - tak to patrzy raz lorda raz od małego, ale jak zobaczył, że T idzie od łącznika to patrzy biblie ;]
19:42 - biegnie, mierzy po ścianie
21:13 - idealny namiar przez ścianę
Inferno potraktowałem pobłażliwie, gdyż 3label opisał już akcje, zresztą zacząłem od nuke, które wydaje mi się wystarczające.
Ogólnie typ patrzy tylko tam gdzie któs jest, rzuca flesze i he tylko w widocznego przeciwnika.
- 1
- GamingCrew.pl
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: n1un1o
- Privacy Policy
- Regulamin Forum ·