Skocz do zawartości


Zdjęcie

de_tawerna_v1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
79 odpowiedzi w tym temacie

#61 grrubaS

grrubaS

    Plutonowy

  • Oldie
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Ską…d:Łódź

Napisano 31 lipca 2007 - 02:22

spoko spokopracuj nad tą "fajną" wersja ja już ją obadam dopiero jak wróce

pozdrooo
  • 0

Dołączona grafika

#62 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 31 lipca 2007 - 03:35

przecież nie liczy się tylko moje zdanie.. :P
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#63 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 01 sierpnia 2007 - 02:51

tyryryry...
  • 0

#64 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 01 sierpnia 2007 - 04:49

lol tyro mistrzostwo ;x

tylko tam w garazu i kolo za duzo pokoii ;p zamknij niektore bo wszyscy sie beda gubic i lipa.
ogolnie jeszcze proponuje wyburzyć niektore sciany w srodku bo tak to bedzie kazda lama kampiaca miala dobre staty a umiejetnosc strzelania nie bedzie sie liczyla ;x tylko full auto w ciasnych pomieszczeniach ;p

i do tego bsa na gorze proponuje zrobić jedno wejscie taką wnęke zrobić, wejscie bez drzwi poprostu żeby mozna bylo po cichu wejsc na bsa i podsadzić pake a nie ciagle te dzwi i dzwi ;p

dobre zrobiles te kuchnie, parapety na oknach że mozna skakać na zewnatrz z jednego konca na drugi =]] Ogolnie dobrze zrobione pokoje, poustawiane tylko niektore mozna zamknąc bo bedzie kamperstwo i zabijanie w plecy caly czas ;p
ale chyba lepiej jak wiecej bedzie okien do rozwalenia niż takich pancernych ;p nie wiem.
  • 0
Dołączona grafika

#65 Atze

Atze

    Gienerau

  • Oldie
  • PipPipPipPipPip
  • 679 postów
  • Ską…d:Plaża, słonce, laski, zimne piwo :)

Napisano 01 sierpnia 2007 - 06:46

Nice~!
Moze i faktycznie za duzo pomieszczen i tych przesuwanych dzwi, mnie taki dzwi zawsze denerwowały.

Mozna by kiedyś zagrać ją na serwie. Pewnie sie nie załapie bo juz 'wyzdrowialem' a w domu jestem chwilami po pracy^^,

Tyro, mapka good n1 :victory:
  • 0
Dołączona grafika

#66 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 01 sierpnia 2007 - 06:59

hm... bardzo trudno jest określić teoretycznie co jest potrzebne, a co nie i jaką będzie spełniać rolę w grze. z czasem niektóre elementy zaczynają pełnić nieoczekiwana role w rozgrywce.

robiąc ta mapę starałem się zachować pewien fabularny sens całości. skoro to jest budynek jakichś służb CT, to nie może być pusty ze skrzynkami. stąd pokoje. jeżeli pokoje miały nie byc puste to wymysliłem ich praktyczne przeznaczenie.
- w piwnicy mamy magazyn żywności, generatory i areszt.
- na parterze, hol wejściowy, pomieszczenia socjalne, kantynę, wc, magazyn broni.
- na piętrze, salę konferencyjną, salę wykładową, biuro, serwerownię.
- strych jest pusty.

większość pomieszczeń nie ma przeznaczenia strategicznego, jedynie logiczno-dekoracyjne.
drzwi jest dużo, z tego sobie zdaje sprawę. część drzwi otwiera sie na zbliżenie, ale część z przycisku (zgodnie z uwagą rahha). niestety działanie tych ostatnich powoduje problemy, boty nie potrafią ich otwierać, więc nie mogą wejść na górny bs. to chyba trzeba zmienić, bo nie da sie grać z botami...
które drzwi otworzyć na stałe zdecydujcie Wy. które pomieszczenia zamknąć też decydujcie.
mapa w tym kształcie jest uformowaną materią, którą należy teraz dopasować do potrzeb.
nie chciałbym już zmieniać schematu ścian, ale i to jest możliwe. mapa jest mała i zgubić się raczej nie można. chyba tylko kompletna nieogarnięta lama. a jak ktoś będzie chciał kampić to na każdej mapie może.
oczywiście można jeszcze wszystko oznakować...
wiekszość okien jest nierozbijalna, ale nie są pancerne bo nawet z glocka można je przestrzelić. były uwagi, żeby nie można było strzelać z okien, więc to utrudniłem, ale to jest proste do zmiany.

proszę więc o rzetelną ocenę z konkretnymi wnioskami - to tu i tak, a tamto tam i inaczej. najlepiej screen i namalować co i jak.

nie wiem co i jak jeszcze. prawdę mówiąc trochę mnie zmęczyła praca na ta mapą. strasznie dużo szczegółów. wszystko musiałem zrobić samemu. żeby dokończyć mapę musicie mi powiedzieć co i jak.
ofc. nie każdy projekt jest udany nawet jeżeli włożymy w niego dużo pracy. więc również szczerze mówcie jak mapa jest do bani...
  • 0

#67 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 02 sierpnia 2007 - 10:22

nikt więcej nic nie napisał, znaczy się niezbyt. no cóż. skończyć jednak trzeba.

wywaliłem drzwi ze środka budynku, zostały tylko te na zewnątrz...
w areszcie cele zamknięte na stałe. wstawię jak się skompiluje...
brakuje mi nazwy. ktoś kiedyś gadał o napisach, ale pewnie nic nie wyszło. boty mnie pokarały na tej mapie. juz zapomniałem jak się gra. :(

Użytkownik tyro edytował ten post 02 sierpnia 2007 - 10:23

  • 0

#68 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 02 sierpnia 2007 - 10:44

Nazwa zwiazana z Tawerna nie http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Co do mapki:Mi tam już,wszystko pasi powinna juz być w MC http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Tyro kawał dobrej roboty widze.
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#69 ScaR

ScaR

    Troll

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 622 postów
  • Ską…d:Poznań

Napisano 02 sierpnia 2007 - 11:05

Ja z zonkiem troch graliśmy na tej mapie 1on1 i muszę powiedzieć ze naprawdę przyjemnie sie grało, a to tylko 1on1 byłó :> Nie napisałem nic bo zapomniałem :P Ale mapka w tej wersji jak najbardziej nadaje się do gry, poza jednym mankamentem o którym pisał Atze czyli dużej ilości drzwi. Jak zwykle czekam na new wersje.
  • 0
Kto się c*pą urodził mężczyzną nie umrze

Dołączona grafika

Nowy H@ Tawerny :D
Dołączona grafika

#70 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 02 sierpnia 2007 - 11:12

miałem napisać wcześniej ale najpierw imagshack nie działał a później zapomniałem.. :P

jest drzewo, kucniemy i nie ma drzewa :>

i nie podoba mi się kolor zewnętrzny budynku :/ szpital przypomina :P
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#71 Lisu

Lisu

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 301 postów
  • Ską…d:Ropczyce

Napisano 02 sierpnia 2007 - 11:14

Spoko , bardzo się mi podoba. :)
Jestem za dodaniem jej do mc :)
Pod nazwą de_tawernaTP :)
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika


One death is a tragedy
One million is a statistic


#72 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 sierpnia 2007 - 07:47

z drzewem jest problem... to jest sprajt - taki wtryskiwacz - obiekt punktowy, umieszczony na pewnej wysokości, który co sekundę robi drzewo, coś jak decal tylko 3D. drzewo znika jak gracz przestaje widzieć wtryskiwacz. w tym przypadku murek go przesłania. jak podniosę to drzewo będzie wyższe, albo przestanie już dotykać ziemi. ;p.
drzewo jest za blisko garażu. na mapie nie ma miejsca żeby je odsunąć, poza tym przestanie pełnić rolę maskującą taras. można zrobić barierkę ażurową zamiast murka, ale on też trochę chroni przed pociskami i wzrokiem ct.
obniżę troszkę murek. (piszę te pierdoły, żeby ewentualni mapmakerzy, wiedzieli jakie są z tym wszystkim problemy)

prawdę mówiąc też nie jestem zbyt zadowolony z tych pustaków, ale pojęcia nie mam co dać. zbyt wielkiego wyboru nie ma w standardowych teksturach. większość tynków jest przygotowana na małe ściany, więc jak daję je na nasze kamienice z dużymi połaciami ścian, to widać powtarzające się wzory i głupio to wygląda. cegiełki, pustaki to maskują....
z0nk daj jakąś proposal... może na jakiejś std. mapie jest coś ciekawego. czy może wrócić do tych cegieł z rudery?
  • 0

#73 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 sierpnia 2007 - 12:40

a może tak ?
  • 0

#74 stoper

stoper

    seicento power

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 981 postów
  • Ską…d:Bielsko-Biała

Napisano 03 sierpnia 2007 - 01:08

wrzucac ta mape :) moje afupe juz czeka zeby pokarac na niej :P
  • 0
puma 1.7 VCT | 16V | 125KM | 157Nm | panther black |

#75 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 03 sierpnia 2007 - 02:01

taa chyba klenkaj do bata:D Wzucac juz ta mape ! http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#76 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 04 sierpnia 2007 - 09:25

"to już jest koniec, nie ma już nic
jesteśmy wolni, możemy iść"


po tysiącu poprawek, zmian, przeróbek zakończyłem pracę przy tym projekcie.
mapa jest gotowa. oznaczyłem ją v09, bo pewnie jeszcze znajdziemy jakieś błędy.

w ostatnim rzucie poprawiłem bugi wykryte prze z0nka, kilka błędów tekstur i drobne niedoróbki obiektów.
namazałem na jednej ze ścian, kto jest za to odpowiedzialny. bez użycia wada z teksturami nie da sie ładniej.
dodałem dwa ukryte przejścia przez żywopłot oraz dwa głosniki z muzyczką. można je wyłączyć przez rozwalenie. głosniki odgrywają dwa pliki: taw_music.wav i taw_music2.wav. można chyba (nie sprawdzałem tego w praktyce) wstawić własne kawałki, spreparowane zgodnie ze standardem hl. (max 180s, wav. PCM, 22khz, 8bit, mono, zapętlone+cue-points).

Miłej zabawy !

ps. no i jeszcze dwa bugi znalazłem - dziury w narożnikach auta, brak tekstury na spodzie windy, a w poprzednich wersjach była....

Użytkownik tyro edytował ten post 05 sierpnia 2007 - 08:02

  • 0

#77 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 05 sierpnia 2007 - 01:31

no,no,no jest lajtowo http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif aha tyro na marginesie daj tytul tej nuty grajacej w tle xDDD i dodajcie ja do MC wkońcu :P
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#78 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 sierpnia 2007 - 02:45

http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

jeszcze raz niestety muszę to skompilować. wrzuciłem to dziś na hlds i niestety wyrzuca error. co prawda nie przeszkadza to w grze, ale zaśmieca logi. mowa wersja kompilatora, której użyłem ma taka opcję, której nie rozpoznaje serwer. trzeba zrobić inaczej.

strefy sa jakby co. CT nie wychodzi z budynku na podwórko i do kanałów ściekowych - czyli trochę poniżej posadzki piwnicy.
CT de_tawerna_v1 -9999 0 -9999 0 -9999 9999 -9999 9999 -9999 9999 -9999 0
mapa jest tak zrobiona, żeby koordynaty były ładne i proste. to dla adminów wszystkich serwerów TP, które ofc. będą grać moją wspaniałą mapę.

dawać jeszcze jakieś bugi. za ciemno, za jasno, za cicho, za głośno.....
ja już nic nie widzę, a grałem z botami dziś długo.

niestety mapa nie daje dużej ilości fps i może lagować. co prawda mój sprzęt jest słaby, ale mogą być problemy.

skoro nikt nic nie ma do dodania - ostateczna wersja : de_tawerna_v1

ps. byłbym zapomniał. jest jeszcze poprzednia wersja : de_rudera_v1

/zamykam

Użytkownik tyro edytował ten post 07 sierpnia 2007 - 04:59

  • 0

#79 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 10 sierpnia 2007 - 09:20

po pierwszej grze na serwerze wyszło, że faktycznie mało jest fpsów na dworze.
troche przerobiłem mapę: wykosiłem dwa drzewa i część krzaczków. u mnie fpsy troche wzrosły. dodałem też strzałki.

nowa wersja mapy jest na serwerze i w amx oraz na ftp: de_tawerna_b2

pamiętajcie, że muzyki z głośników nie ma na serwerze, jest tylko w paczce z mapą na ftp, więc jak ściągniecie z serwera to jej nie usłyszycie. chyba,że macie pełną wcześniejsza wersję. tylko na ftp. jest pełna wersja.

możecie spróbowac podczas mojej nieobecności. :P
  • 0

#80 Kylo

Kylo

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Ską…d:Białystok

Napisano 19 sierpnia 2007 - 04:41

Dzisiaj pierwszy raz grałem na mapie (nigdy nie sprawdzam map sam, bo nie chce mi się ślepo biegać po nieznanej mapie)... i szczerze mówiąc mapa strasznie przypadła mi do gustu (może nawet bardziej niż standardowe mapy, takie jak dust2, czy train), umieszczenie gdzieś loga Tawerny byłoby ciekawym rozwiązaniem, mam nadzieję, że mapa jest już w MC...
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1