de_tawerna_v1
#21
Napisano 20 lipca 2007 - 02:05
Wygląda zaj**iście http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif tylko te puste pokoje trzeba cos tam powstawiać jakis stol bilardowy w garażu auto,mapa serio wygląda świetnie.
Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!
uhahahahahahahahaahahahahahahah !!
#22
Napisano 20 lipca 2007 - 02:18
#23
Napisano 20 lipca 2007 - 03:19
jak na pare minut biegania to spoko mapka jedyne co razi to ubogie wnętrza budynków.
Ale mapka wydaje się być grywalna
#24
Napisano 20 lipca 2007 - 03:41
-brame proponuje wywalic w ogole żeby latwiej na gazie bylo mozna wejsc i wyjsc..
-tam w miejscu gdzie terro moze rozwalic te kraty STOP to mozna zejsc do garazu ale nie mozna spowrotem wiec jakąs skrzynke podstawic mozna czy cos.
-bs na 1 pietrze? ;xP
-nie wiem moze by tak podzielic na srodku na dwa bloki ;x i kawalek przerwy miedzy nimi i jakies przejscia z okien na deskach czy cos takiego...
-tam na strychu troche za duzo tych malych dziur na awp ;] i jak sie drabiną wejdzie to spowrotem nią nie mozna ;x
#25
Napisano 20 lipca 2007 - 09:46
zapodałeś fotkę z ruderą, zaraz ja tu wkleję, żeby nie było.
troche można budynek zrobić ładniejszy, ale to nie w stylu cs'a. wszystkie grywalne mapy są takie niedorobione. d2, kabul, mill, train, nuke to rudery. a mapy _cpl nawet nie wiadomo co to. trochę murów, schodów, pochylni, parę skrzynek i to wszystko.
środka się nie czepiajcie bo jeszcze nie jest nic ruszone. zewnątrz patrzeć.
- rozmiar na głębokość sie dopasuje jak już rozplanujemy te wnętrza. mniejszy nie może chyba być, bo wtedy pięcioma krokami sie go przejdzie. jakieś przestrzenie muszą być, żeby troche czasu zajmowało przemieszczanie się. inaczej to aim wyjdzie. a i szczelanie baniek^^ z pięciu kroków to każdy potrafi.
- ok. brama won, a reszta płotu, ażurowa czy pełna ?
- skrzynka w garażu bendzie^^.
- bs, ofc. na pietrze. tylko jeden ? rzadko będzie bomba kładziona, jak na kabulu, bo żeby położyc pakę to wszyscy ct musza być dead.
- jak podzielimy bloki to nam wyjdzie miasto, zupełnie inny projekt.
- strych jest niezrobiony, bendzie wyjście drabinką.
tylko mi sie teraz nie wycofuj. zacząłeś i chcesz to rzucić. nie będę tego sam kończył, bo potem nawet nie ściągniesz mapy.
powstawiałem, okna, drzewka i co ?
Użytkownik tyro edytował ten post 20 lipca 2007 - 09:46
#26
Napisano 20 lipca 2007 - 11:27
;początek rundy - ct rzuca He, terro pada :|
;z z tego murka przy drabce można wskoczyć na dach
;można by było zrobić drabinkę z podwórka na garaż..
;przydałoby się te wejście środkiem.. (tam gdzie teraz są kraty..)
-
;tą dziurę w dachu można by zrobić taką 'poszarpaną'... ;p
#27
Napisano 21 lipca 2007 - 08:41
- granat jest problemem, bo mapa jest mała.. żeby to załatać to trzeba zrobić niewidoczną ścianę "do nieba" tam gdzie płot jest. w przypadku granatów to nie problem po prostu wybuchnie w pewnej chwili. tak jest na d2, jak się rzuci na długiej za wysoko to wybucha bo tam niebo jest nisko. ale troche może być głupio jak ktoś będzie strzelał, bo będzie widać, że pociski trafiają w "coś". potestuje to.
- znowu mateja wskakuje mi na dachy. juz zrobiłem "ściany" koło drabiny, a ten i tak znalazł sposób. :foch: /załatam.
- wejście na garaż z podwórka zrobię.
- dziura na dachu będzie "jakoś" to jest jeszcze nie ruszone-tymczasowe
- wejście środkiem - masz na myśli do piwnicy?.
#28
Napisano 21 lipca 2007 - 10:25
#30
Napisano 21 lipca 2007 - 10:08
/edit.
wstawię już, żebym sie za daleko z czymś nie zapędził. ściany w środku są. część pomieszczeń może jest zbędnych dla rozgrywki, ale można je pozamykać drzwiami na stałe. (???) oswietlenie jest tymczasowe. teraz można się zastanowić nad teksturami. właściwie to mozna wszystkie zmienić na ładniejsze - tak jak pisał rahh. (???) woda w kanałach ma bugi, musze nad nia popracować.
może za często wrzucam te wersje, ale zależy mi na waszych opiniach i pomysłach. bez nich ten projekt skończy "w szufladzie".
Użytkownik tyro edytował ten post 21 lipca 2007 - 11:41
#31
Napisano 22 lipca 2007 - 01:38
a to co znalazłem :>
- jak się dwie osoby podsadzą przy murku to można wskoczyć na dach http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif ,można też się 'przebić' przez dach..
- w niektórych miejscach znikają elementy :> np. jesteś na dworze i drzewo jest
http://img53.imagesh...av040001dl0.jpg
a wejdziesz w tunel i już drzewa nie ma :>
http://img151.images...av040000cb1.jpg
albo tu: jesteś na dworze i krzaczek jest
http://img247.images...av040003zw5.jpg
a wejdziesz do garażu i krzaczka nie ma
http://img243.images...av040002ta9.jpg
- na garażu, tam nad wejściem ze znakiem stop jest dziura.. (przy samym murku)
- przejścia między pokojami mogłyby być trochę szersze :>
Użytkownik z0nk edytował ten post 22 lipca 2007 - 01:41
#32
Napisano 22 lipca 2007 - 07:26
- dach widocznie jest za cienki, będzie trzeba go pogrubić - a czy nadal można przebijać sufity ?
- szersze przejścia ofc. zrobię
- dziury się moga zdarzyć - załatam. jak jest dziura na zewnątrz mapy to się robi - leak - "przeciek" i wtedy kompilator krzyczy i nie robi mapy, ale wewnętrzne dziury trzeba szmemu wyłapywać. brył jest teraz coś ponad 700.
- zauważyłem te znikające drzewka. to są sprajty, tylko zarys pnia jest dodatkowym obiektem solidnym, żeby można było wejść na gałąź i żeby stawiło opór jak się podejdzie, ale reszta to "duch". nie wiem dlaczego znikają, muszę chyba o nich poczytać. może chodzi o to, że ono znika jak traci się z oczu "wtryskiwacz" sprajta - jest tam na pewnej wysokości ukryty w pniu taki obiekt, który to drzewko robi 1raz na sekundę. a krzaczek nie ma nic solidnego.
#33
Napisano 22 lipca 2007 - 08:19
hrhr http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif hmm.. a nie możesz zrobić tej 'niewidzialnej ściany' na obkoło tej dziury w dachu ?- wiedziałem, że jakoś wejdzie na ten dach muszę coś wykombinować.
coś takiego ;dd klik
bo wcześniej dało się przeskoczyć na około.. klik ;d
nie, przez sufity już nie da rady- dach widocznie jest za cienki, będzie trzeba go pogrubić - a czy nadal można przebijać sufity ?
Użytkownik z0nk edytował ten post 22 lipca 2007 - 08:20
#34
Napisano 22 lipca 2007 - 08:43
- tzn. że dach jest za cienki, tyle, że gruby może głupio wyglądać. ale zobaczymy.
- czy w przejsciach między pokojami maja być jakieś drzwi czy same otwory ?
#35
Napisano 22 lipca 2007 - 04:58
Projekt mapy jest dość nietypowy jak na mapkę de_ , ponieważ wygladem na 1 rzut oka przypomina aima jakiegos.
Drzwi by były lepsze niż otwory , niebyłoby skradania, tylko słychac gdzie ktos idzie i otwiera cos.
Testowaliśmy wczoraj z Zonkiem mapke, nawet się fajnie prezentowałą, lecz jest duzo miejscowek gdzie mozna przechodzic przez piętra, poco karać "przyszłych graczy kickami/banami" za wykożystywanie bugow mapy , to mozna by jakoś w miarę możliwości poprawić.
Na ścianę ktora zaznaczyłem na zdjęciu ponizej , mozna by nanieść np: zasady serwera . To byłąby kolejna odmienność od innych map.
http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif A co do bs to 2 by się przydało , tylko czy niezbyt odważnie by było go wyprowadzić np. na jakis dodatkowy dorobiony taras na mapie ? Gdzies na 2 piętrze.
No i ten daszek co się wychodzi po drabince. Mozna tam samemu wyjść , rahh tego dokonał (cheater http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif ) . Następnie sprawa BS. Tam są 3 skrzynki, a pomiędzy nimi jest przerwa . Mozna cicha bąbe podłozyc i bardzo słabo ją widac bo tak się wcina pomiędzy te skrzynie.
Załączone pliki
Użytkownik LisuUUu edytował ten post 22 lipca 2007 - 05:51
#36
Napisano 23 lipca 2007 - 10:29
jest jeszcze parę rzeczy, które widzę, że trzeba zmienić, ale to przy okazji większych przeróbek, które będziecie chcieli zrobić.
proszę oceniajcie. bedę odpowiadał i poprawiał.
ps. to jest wersja 06. wersja 05. miała błąd "leak" i się nie chciała kompilowac, zanim go zlokalizowałem zmian było juz tyle, że musiałem dac nastepny numer.
#37
Napisano 23 lipca 2007 - 11:29
Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!
uhahahahahahahahaahahahahahahah !!
#38
Napisano 24 lipca 2007 - 11:21
nie było propozycji lub pomysłu gdzie zrobić drugi bs. a można bo jest trochę miejsc na mapie - oczekuję propozycji.
wykorzystałem pomysł rahha, że w ruderze jest jakaś tajna placówka efbiaj lub czegoś podobnego. no to jest eleganckie centrum komput. i kwatera ct.
- buyzone wstawiłem do drugiego pomieszczenia.
- zapomniałem znów otwory wentylacyjne na strychu pozatykać.
co jeszcze?
#39
Napisano 24 lipca 2007 - 01:55
-dzwi na bsa jak sie da to zrob moze przezroczyste na guzik zeby sie otwieraly a nie że jak podchodzisz. Albo moze takie jak na assaultcie nieprzezroczyste dwa szeroki jak podejdzisz to sie otwierają ;] nie wiem ;] chyba najlepiej na guzik ;p
-i w tym bsie laboratorium ten 1 pokoj co jest mapa swiata na scianie to zostawic go tak a z tego drugiego wywalic te wszystkie blaszaki albo jednego zostawić przy scianie ;f Bo za duzy bs i bedzie problem z szukaniem bomby i w ogole.
- Fajnie by bylo jakby do tego laboratorium dalo sie wejsc jakos z dworu przez okno skacząc po jakis wystających ceglach czy cos takeigo ;p
stopery, zonki, ultasy i inne boty sciagac mape i mowic co zmienic zeby bylo lepiej...
Użytkownik rahH edytował ten post 24 lipca 2007 - 01:56