dzięki tym samorzutnym biomom pozbędziemy się gości od szałasów
Zmiany konfiguracji Serwera
#41
Napisano 26 maja 2012 - 02:27
dzięki tym samorzutnym biomom pozbędziemy się gości od szałasów
#42
Napisano 26 maja 2012 - 03:38
mówiłem, że konsekwencje moga być nieprzewidywalne
#43
Napisano 01 czerwca 2012 - 06:40
To znaczy wywaliłem go bo i tak nie korzystamy z rozbudowanych funkcji kanałów i formatowania.
zrobiłem tylko minimum konieczne pozostawiając formatowanie czatu pluginom od klanów od jobs i commandbook
- nazwy są powiązane z tagiem klanu oraz w kolorze tagów klanowych
- piszemy domyślnie na czacie lokalnym.
- zeby 'krzyknąć' na cały serwer trzeba zacząć od ! jak w essentials
- wykrycie przekleństwa kasuje całą wiadomość
- dodanie kodu koloru w wiadomości pozwala na pisanie w kolorach, pogrubienia, kursywę
#44
Napisano 01 czerwca 2012 - 07:00
#45
Napisano 01 czerwca 2012 - 07:37
#46
Napisano 02 czerwca 2012 - 10:06
#47
Napisano 04 czerwca 2012 - 09:27
najnowsza wersja na serwer 1.2.5 R3 wprowadziła coś, co nie mam pojęcia czemu służy, ale zapisuje tysiące pliczków w forlderze mapy i wywala błędy chunków, które Witek opisał jako :
naprawdę nie wiem co może mieć wspólnego plugin od skili i zdolności do konstukcji mapy. ci autorzy pluginów w swoich poszukiwaniach nowości naprawdę mnie zaskakują.Nonstop sie wywala
#48
Napisano 29 czerwca 2012 - 06:14
wszystko oprócz Totemów i Ogniska zebrane w jeden plugin - JabberBukkit i przepisana na nowo.
- zapis do bazy danych
- dodana obsługa autoryzacji gracza
- dodana funkcja wyszukiwania aliasów nazw po adresach IP /alias
- dodane funkcje gromadzenia statystyk takich jak czas gry, zabicia, śmierci, rozbite i położone bloki, reputacja i lewel.
- przekonfigurowane funkcje anty-xray i generowania minerałów - te pytania z czatu zadawane przez świeżo przybyłych "dlaczego pod ziemią nie ma złota i diaxów" oraz "czy na tym świecie w ogóle są diaxy?" są tego wynikiem. tylko ktoś widzący, że nie ma, mógł tak zapytać. Więc odpowiadam - nie ma stałych złóż diaxów, nic nie da widzenie xrayem, ich po prostu nie ma, są generowane losowo podczas kopania, albo wypadają z węgla, losowo.
- usunięty jail, pierwotnie go dopisałem, ale doszedłem do wniosku że trzymanie kogoś, kto nic nie może robić na serwerze to tylko marnowanie slota - zamiast tego można dać czasowego bana.
- obsługa rang niezależna od plugina permisji - to trochę dublowanie funkcji, ale miałem dość ciągłego poprawiania rang, bo zniknęły, teraz rangi są przydzielane czasowo i kontrolowane przez jabberbukkit.
- uproszczony i oczyszczony kod pluginów, większość rzeczy przepisana na nowo.
mimo że starałem się sprawdzić wszystko, na pewno nie wyłapałem wszystkich błędów - proszę o informacje.
#49
Napisano 15 lipca 2012 - 07:59
- sporo zmian w pluginach jabberbukkit - przygotowanie na nową wersję gry - nie powinno wpływac na bieżącą grę.
- zmiana plugina permisji - mogą się pojawić problemy z uprawnieniami.
- apdejt kilku pluginów - brak poważniejszych zmian, naprawili trochę błedów, pewnie zrobili inne.
- oczyszczenie serwera ze starych plików.
#50
Napisano 15 lipca 2012 - 09:28
#51
Napisano 15 lipca 2012 - 09:33
Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę! I walcie wszyscy się, wy głupie ścierwa, bo idę na lepszego serwa.
#52
Napisano 15 lipca 2012 - 09:52
#53
Napisano 15 lipca 2012 - 10:05
#54
Napisano 15 lipca 2012 - 10:07
#55
Napisano 23 lipca 2012 - 08:50
serwer i pluginy zostały zaktualizowane do najnowszych wersji.
to dość poważna aktualizacja. spodziewam się problemów
dodatkowo
UWAGA! zainstalowałem mechanizm, który automatycznie przywraca mapę do stanu pierwotnego na NIEZABEZPIECZONYCH terenach.
Przy każdym załadowaniu Chunka (podstawowa komórka mapy 16x16 bloków), losowe 16 bloków (słupków od podstawy do sufitu mapy) na terenach na których nie ma Cuboida lub Totemu, będzie przywrócone do stanu pierwotnego.
P. Dlaczego ?
O. bo jest bajzel a nie zamierzam po raz kolejny zaczynać od nowa, więc trzeba posprzątać.
P. Dlaczego tylko 16 słupków
O. bo regeneracji całych czunków serwer by nie wytrzymał, 16 i tak jest duzo i będą lagi w ładowaniu chunków. Chunk na 256 słupków, wszystkie zostaną zregenerowane, tak samo szybko jak Nemea zarasta.
P. A co z moimi skrzyniami diaxów?
O. jeśli są schowane na niezabezpieczonym terenie, to zniknie skrzynia, a diaxy wypadną i będą leżeć aż serwer je sprzątnie.
P. chce moje diaxy spowrotem!
O. nic z tego, są cuboidy, są totemy, trzeba było zabezpieczyć.
#56
Napisano 28 lipca 2012 - 12:22
Craftbukkit 1.2.5 R5
#57
Napisano 03 sierpnia 2012 - 12:22
Ponieważ to wersja testowa, mogą pojawić się błędy.
wyłaczono z uwagi na zmiany w wersji gry:
- jobs - alternatywny system do testowania aktywny
- money
- chest shop
wyłączono z uwagi na błędy:
- dynamiczna mapa
#58
Napisano 03 sierpnia 2012 - 11:23
na każdej tabliczce sa towary sprzedawane przez rodzaj villagera
stojąc przed tabliczką, przewijamy kółkiem myszy góra/dół i na tabliczce zmieniają się się towary.
kupuje i sprzedaje się klikając prawym, zaleznie czy jest przy towarze napis kupuje, czy sprzedaje
cena jest w emeraldach.
cuboidy i totemy sprawdza się piórkiem id288, bo pajęczyna jest teraz do pułapek i jest konflikt.
#59
Napisano 06 sierpnia 2012 - 06:56
nadal nie ma stabilnych wersji. musimy czekać cierpliwie.
#60
Napisano 06 sierpnia 2012 - 10:19
/stat xp <ilosc xp która chcesz> - zamienia 8pkt na 1 xp
/stat gold <ilosc gold nugget> - zamienia 8pkt na 1 nugget.
1 emerald = ok. 576 pkt.
polecenia /stat działaja również jako /money
pkt. rep oznaczane sa teraz jako $
zbieranie $ odbywa się poprzez:
rozbicie bloku + 1$
położenie bloku + 8$
zabicie potwora + 64$ (tu jest jeszcze niedopracowane, obecnie tylko myśliwy)
zabicie gracza + 256$
śmierć -512$
godzina gry +512$
system jest powiązany z nowym rodzajem /jobs, które będą zwiększać ilość punktów np. rozbić i położeń bloków, np 4x
czyli górnik za kopanie niektórych bloków będzie dostawał 4 $, a murarz za położenie 32$. myśliwy za moba będzie miał więcej a inni mniej. itp.
pracuję nad tym systemem. jak będzie gotowe to opiszę dokładnie.