
Zmiany konfiguracji Serwera
#21
Napisano 23 lutego 2012 - 06:20
to wybudowac cos takiego?

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#22
Napisano 23 lutego 2012 - 08:17
A można dodać plugin tam gdzie przez dzwignię można przywołać 1 krogę , Świnkę lub kurczaka
#23
Napisano 24 lutego 2012 - 06:35

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#24
Napisano 05 kwietnia 2012 - 06:49
#25
Napisano 27 kwietnia 2012 - 09:51
a także podwersji samego serwera.
moga się pojawic nieprzewidziane problemy.
proszę o info jak coś...
#26
Napisano 03 maja 2012 - 08:27
ponowny restart przebiegł bez problemów
proszę o info jak coś nie działa jak powinno.
#27
Napisano 03 maja 2012 - 08:33
#28
Napisano 03 maja 2012 - 08:37
i wogule wpisalem komende /user i zeby sprawdzic to pvp i nie moge sie na admina spowrotem przełączyć

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#29
Napisano 03 maja 2012 - 02:23
#30
Napisano 05 maja 2012 - 04:35
zostały wyłączone na Pandorze
zamiast tego mozna korzystac z polecenia /bed, które teleportuje do łóżka.
#31
Napisano 21 maja 2012 - 09:36
jak zawsze przy takich zmianach coś może nie działać.
Przez przypadek zmieniłem zachowanie Minecarf - Wagonik.
Próbowałem przyspieszyć go, dopisałem jedna krótką funkcję zmieniającą jeden parametr, a wyszło, że
- jeździ bez zasilania - wystarczą same zwykłe tory
- jeździ szybciej, o ile serwer nie laguje ;p
- i co najdziwniejsze - jeździ również bez torów
dodatkowo zmieniłem akcję przy wyjściu z wagonika -> wagonik dropi się przy wyjściu.
Tory potrzebne są aby wystartować, potem można jechać gdzie się chce. Dodałem prostą, krótką funkcję sterowania -> klikamy przed siebie prawym trzymając kompas i wagonik skręca w kierunku kliknięcia. Nie jest to łatwe i nie działa zbyt precyzyjnie. Może kiedyś dopiszę coś co usprawni działanie wagonika. Narazie zostanie jak jest.
#32
Napisano 21 maja 2012 - 09:44

Garrus Vakarian
#33
Napisano 21 maja 2012 - 10:00

#34
Napisano 22 maja 2012 - 06:12
#35
Napisano 25 maja 2012 - 11:38
jak sie nie spodoba to wyłaczę.
#36
Napisano 26 maja 2012 - 08:59


#37
Napisano 26 maja 2012 - 09:15
nie całkiem mogę przewidzieć tego konsekwencje.

istnieje spore ryzyko, że ta roślinność po wycięciu będzie odrastać
w niektórych miejscach będzie pojawiac się woda, a w innych pustynia.
funkcja działa tam gdzie jest trawa a nad nią pusta przestrzeń, więc wystarczy zamienić trawę lub zabudować i rośliny się nie odrodzą.
#38
Napisano 26 maja 2012 - 09:18

#40
Napisano 26 maja 2012 - 12:25
