Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiany konfiguracji Serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
97 odpowiedzi w tym temacie

#21 olo123456789

olo123456789

    UnOrtograf

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 649 postów
  • Skype:Witek965

Napisano 23 lutego 2012 - 06:20

minie dziala :/

to wybudowac cos takiego?
  • 0
Dołączona grafika FUUUUUCK !!!

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?

#22 saczek

saczek

    Plutonowy

  • Member
  • PipPipPip
  • 170 postów
  • Skype:jakub.saczawa
  • Ską…d:Gniewino

Napisano 23 lutego 2012 - 08:17

A można zobaczyć na siebie ile wykopałeś?
A można dodać plugin tam gdzie przez dzwignię można przywołać 1 krogę , Świnkę lub kurczaka
  • 0

#23 olo123456789

olo123456789

    UnOrtograf

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 649 postów
  • Skype:Witek965

Napisano 24 lutego 2012 - 06:35

ten plugin zabardzo by lagowal, karzdyby tego naspawnil :/
  • 0
Dołączona grafika FUUUUUCK !!!

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?

#24 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 kwietnia 2012 - 06:49

Serwer zaktualizowany do wersji 1.2.5
  • 0

#25 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 27 kwietnia 2012 - 09:51

Aktualizacja kilku podstawowych pluginów: anty-xray, anty-cheat, jobs, simpleclans, worldedit.
a także podwersji samego serwera.
moga się pojawic nieprzewidziane problemy.
proszę o info jak coś...
  • 0

#26 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 maja 2012 - 08:27

aktualizacja serwera zakonczyła się niespodziewanym crashem przy restarcie z potężnym spamem błędów w konsoli.
ponowny restart przebiegł bez problemów

proszę o info jak coś nie działa jak powinno.
  • 0

#27 wodny

wodny

    Chorąży

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 426 postów
  • Ską…d:Warszawa

Napisano 03 maja 2012 - 08:33

nie działa unpvp na spawnie w Nemea
  • 0
"Każde królestwo rozdarte wewnętrznie pustoszeje a skłócone domy upadają"

#28 olo123456789

olo123456789

    UnOrtograf

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 649 postów
  • Skype:Witek965

Napisano 03 maja 2012 - 08:37

w całej nemea na spawnie juz zrobilem flaga ale na dzialkach i na ulicach jest pvp

i wogule wpisalem komende /user i zeby sprawdzic to pvp i nie moge sie na admina spowrotem przełączyć
  • 0
Dołączona grafika FUUUUUCK !!!

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?

#29 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 03 maja 2012 - 02:23

już powinno być ok.
  • 0

#30 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 05 maja 2012 - 04:35

ponieważ /home i /sethome były wykorzystywane do kampienia w fortecy atakowanego klanu
zostały wyłączone na Pandorze

zamiast tego mozna korzystac z polecenia /bed, które teleportuje do łóżka.
  • 0

#31 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 21 maja 2012 - 09:36

zmiana plugina permisji z uwagi na konieczność precyzyjnego rozdzielenia ustawień permisji na poszczególne światy. do tej pory tez to było, ale bardzo ograniczone i nie działało zbyt dobrze. obecnie jest możliwość ustawienia rang i permisji zupełnie różnych na poszczególnych światach,

jak zawsze przy takich zmianach coś może nie działać.

Przez przypadek zmieniłem zachowanie Minecarf - Wagonik.
Próbowałem przyspieszyć go, dopisałem jedna krótką funkcję zmieniającą jeden parametr, a wyszło, że
- jeździ bez zasilania - wystarczą same zwykłe tory
- jeździ szybciej, o ile serwer nie laguje ;p
- i co najdziwniejsze - jeździ również bez torów
dodatkowo zmieniłem akcję przy wyjściu z wagonika -> wagonik dropi się przy wyjściu.

Tory potrzebne są aby wystartować, potem można jechać gdzie się chce. Dodałem prostą, krótką funkcję sterowania -> klikamy przed siebie prawym trzymając kompas i wagonik skręca w kierunku kliknięcia. Nie jest to łatwe i nie działa zbyt precyzyjnie. Może kiedyś dopiszę coś co usprawni działanie wagonika. Narazie zostanie jak jest.
  • 0

#32 Skral

Skral

    Porucznik

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 778 postów

Napisano 21 maja 2012 - 09:44

Auta zrobiłeś tyro :D
  • 0
"Go out there and give them hell. You were born to do this."


Garrus Vakarian

#33 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 21 maja 2012 - 10:00

Już widzę te ustawki graczy, i wyścigi :D
  • 0

#34 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 22 maja 2012 - 06:12

zapomniałem dodać, że tnt mozna rzucać jak granaty (to efekt uboczny poszukiwań sposobu sterowania wagonikiem)
  • 0

#35 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 25 maja 2012 - 11:38

napisałem funkcję, która dodaje trochę roślin do pustej przestrzeni Nemea
jak sie nie spodoba to wyłaczę.
  • 0

#36 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 26 maja 2012 - 08:59

Super to wygląda, aż przyjemnie się idzie między działkami ;) ew ktoś będzie miał sporą wycinkę :)
  • 0

#37 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 26 maja 2012 - 09:15

to jest dość ... agresywna funkcja, działa podobnie jak w rzeczywiśtości -puste zielonoe tereny samoistnie zarastają-
nie całkiem mogę przewidzieć tego konsekwencje. :P
istnieje spore ryzyko, że ta roślinność po wycięciu będzie odrastać
w niektórych miejscach będzie pojawiac się woda, a w innych pustynia.

funkcja działa tam gdzie jest trawa a nad nią pusta przestrzeń, więc wystarczy zamienić trawę lub zabudować i rośliny się nie odrodzą.
  • 0

#38 Susek

Susek

    Pedobear

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 285 postów
  • Skype::c

Napisano 26 maja 2012 - 09:18

Pustynne tereny, zmieszane z wyschniętą trawą są miodzio ;)
  • 0

#39 Wik28

Wik28

    Sierżant

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 311 postów

Napisano 26 maja 2012 - 12:15

Ładnie z tymi junglami :).
Ale z wagonikami które chce stawić na tory od razu zwiewają i wchodzą w siebie ale ok. :D
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#40 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 26 maja 2012 - 12:25

trzeba szybko wsiadać :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0