- opublikowano pierwszy tzw. Recomended Build CraftBukkit-1.3.1-R1.0
- plugin JabberBukkit (w którym są wszystkie nasze niestandardowe rzeczy) oraz JabberTotem i JabberFire są przekompilowane na nowym bukkicie 1.3.1.
- pluginy obce, do których mam źródła również skompilowałem na 1.3.1
- plugin wieloświata, który miał 1.5MB zastąpiłem 5 linijkami kodu API CraftBukkita, więc mogą się dziać cuda na Nemea mamy tylko jeden niestandardowy świat - Nemea, nie ma sensu trzymać plugina, który był napisany dla utrzymania kilkunastu światów wraz z osobnymi netherami.
- jeszcze został WorldEdit, NoCheat+ i SimpleClans, które nie są w pełni zgodne z 1.3.1
- pozostałe rzeczy wywaliłem.
- /praca (jobs) pokazuje dostepne prace, /praca <rodzaj> bierzesz prace, można zmieniać dowoli, bez utraty punktów. praca przyspiesza zbieranie punktów/stat/money $, które można wymieniać na XP lub gold, który można zamienić na szmaragdy w sklepie.
Zmiany konfiguracji Serwera
#61
Napisano 07 sierpnia 2012 - 10:27
#62
Napisano 13 sierpnia 2012 - 06:27
A jeżeli ci chodzi o homy
To jest to może plugin z komendami
/pw set
/pw goto
#63
Napisano 14 sierpnia 2012 - 07:08
-------------------------------
server update & cleanup
#64
Napisano 12 września 2012 - 11:19
Zmiany będą polegać na oczyszczeniu i odchudzeniu konfiguracji, część zbędnych funkcji zostanie wyłączona.
zmiany mają na celu poprawę wydajności serwera.
najwazniejsze zmiany to :
- odłączenie świata Nemea - na podstawie badań przeprowadzonych przeze mnie w ciagu ostatnich dni, z tego świata korzysta zaledwie 4.5% graczy.
- wyłączenie LWC - skrzynki chronione są przez cuboid - falga "chest-accesss" oraz "use", a także totem i tabliczki 'sejf', zbędne jest utrzymywanie takiego ciężkiego plugina jako dodatkowej ochrony.
- totem - plugin został przepisany i są znaczne zmiany w jego funkcjonalności. obecnie totem chroni calkowicie, wszystkie bloki, łącznie z blokadą używania przedmiotów, w tym skrzynek.
wszystkie pluginy zostały zastąpione najnowszymi wersjami. te, które są napisane dla serwera, zostały w większości przepisane na nowo.
moga się pojawić błędy, jak zwykle w takich sytuacjach. prosze o informacje.
#65
Napisano 12 września 2012 - 03:01
nie moge nic testować, bo zaraz się wpychaja na serwer
#66
Napisano 12 września 2012 - 03:14
Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.
#67
Napisano 12 września 2012 - 04:52
#68
Napisano 12 września 2012 - 08:26
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#69
Napisano 12 września 2012 - 08:34
#70
Napisano 13 września 2012 - 06:55
#71
Napisano 13 września 2012 - 07:56
#72
Napisano 13 września 2012 - 11:01
ja sprawdzam, ale sam nie dam rady wyłapać
#73
Napisano 13 września 2012 - 01:01
#74
Napisano 13 września 2012 - 01:29
#75
Napisano 13 września 2012 - 01:42
2012-09-13_14.39.35.png 757,24 KB 25 Ilość pobrań
2012-09-13_14.40.02.png 397,5 KB 23 Ilość pobrań
2012-09-13_14.39.49.png 919,43 KB 15 Ilość pobrań
PS: sorry pisało , masz za dużo regionów
Użytkownik Cinek edytował ten post 13 września 2012 - 01:43
#76
Napisano 13 września 2012 - 01:50
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#77
Napisano 13 września 2012 - 02:35
EDIT
Objaśniam:
do modów i admów
stawiasz na działce tabliczke:
[dzialka]
nazwa dzialki
cena w emeraldach
gracz klika prawym i dzialka jest jego.
max 5 dzialek może miec, zeby moc kliknac.
#78
Napisano 14 września 2012 - 02:10
#79
Napisano 05 października 2012 - 07:19
Rozszerzone zabezpieczenia przeciwko x-ray. Szmaragdy, diamenty i żelazo nie są wykrywalne, przez żadne x-ray, ani podmienione tekstury. Nie wykryje ich nawet ktoś, kto zdobędzie SEED mapy.. Węgiel, redstone i lapis nadal widać, ale to są powszechne lub nieistotne minerały, więc nie widzę sensu ich chronić. Poza tym niektóre x-raye ich nie pokazują.
Drobne poprawki, lub naprawy drobnych błędów w wielu miejscach.
#80
Napisano 05 października 2012 - 11:01