
Puszka Pandory
#41
Napisano 01 marca 2012 - 06:29
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#42
Napisano 01 marca 2012 - 06:58

#43
Napisano 01 marca 2012 - 07:00
#44
Napisano 01 marca 2012 - 07:08
#45
Napisano 01 marca 2012 - 07:25

-Music will be forever in my heart.-
#46
Napisano 02 marca 2012 - 12:16
Pomysł ze skylandem- miałem już taki pomysł by uczynić to na Arcadii, ale 1.2 już jest, więc to bez sensu. Tylko z tą różnicą, że tam miasteczko byłoby szczególne, specyficzne, zabudowane budynkami, które nie mogą być niszczone, ale byłby oryginalne







Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

#47
Napisano 02 marca 2012 - 06:45
Dla mnie jest dobrze tak jak jest tylko żeby skopiować główne miasto a resztę mod nowa wyrenderować.

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#48
Napisano 02 marca 2012 - 07:28

Jednak ja pozostanę za starą wersją Gry, w takim sensie, że pozostawimy graczowi większy obszar swobody: czyli to on wybiera sobie gdzie będzie się bawił w dziczy czy w mieście. Dajmy im tą upragnioną wolnośc, której nie znaleźliby na innych serwerach.
Zbudujmy wszystko od zera i zastanówmy się już bardziej nad schematem miasta, gdyż trzeba znaleźc dla niego nową lokalizację.
#49
Napisano 02 marca 2012 - 09:57
W tym poście nie będzie decyzji, ponieważ nie ma jeszcze spójnej, dopracowanej wersji. Będzie tylko kilka uwag.
Nie jestem przeciwny przedstawionym wyżej koncepcjom, to jest nasz wspólny serwer, razem decydujemy. zwracam tylko uwagę na pewne problemy i zachęcam do ich omawiania.
Jakotako działający serwer 1.2 jest gotowy w 80 %, brakuje jednak działającego plugina autoryzacji oraz decyzji w sprawie światów, więc jego uruchomienie jest niemożliwe.
1. Koncepcji gry na serwerze minecraft jest tyle ile jest serwerów. Na każdym jest coś innego. Jedne pomysły są dobre, inne do bani. U nas staraliśmy się zachować zdrowy rozsądek, minimum ograniczeń, maksimum zabawy.
- chciałbym, aby nasz serwer zachował taki swobodny charakter, "róbta co chceta" póki to nie szkodzi innym.
- koncepcja świata-miasta wymaga jednak ograniczenia uprawnień dla nowych graczy. żeby zachować porządek i budowanie zgodnie z zasadami, gracze nie mogliby mieć praw budowy poza swoimi działkami. każdy kto wchodziłby na serwer nie mógłby nic robić dopóki admin nie da mu działki.
- miasto-świat wymagać będzie ogromnej pracy przygotowawczej - wyrównanie terenu, zbudowanie ulic, ogrodzenie, oznaczenie, ponumerowanie działek. (nad Park City pracowałem 2 tygodnie używając wszelkich dostępnych narzędzi). ja raczej nie będę miał na to czasu, kolejne dwa tygodnie zajmie mi poprawianie konfiguracji serwera.
- miasto-świat wymaga wygenerowania nowego świata, jaki ma być? standardowy, czy płaski jak dawna Creatia
- Handel wymienny się nie sprawdzi. Bez wirtualnego pieniądza nie da się zbudować systemu ekonomicznego. To jest raczej powszechne na serwerach i może być postrzegane jako minus naszego serwera, jeśli nie będziemy mieć ekonomii. Poza tym, nie każdy lubi kopać, niektórzy wolą zasadzić, sprzedać a potem kupić wszystkie materiały.
- Funkcja vip z uprawnieniami często wkurzającymi innych musi pozostać. Przyjdzie czas na odnowienie serwera i potrzebne będą pieniądze. Ja mogę dołożyć, ale nie zamierzam płacić sam. Serwer Tawerna CS istnieje 5 lat dlatego, że się prawie sam finansuje. Jeśli Minecraft ma istnieć dłużej musi działać tak samo.
Poza wyjątkami, większość moderatorów po prostu jest i to wszystko. Niektórzy są tylko po to, żeby budowali, bo większego pożytku administracyjnego z nich nie ma.
- Koncepcja serwera wymagającego większego zaangażowania administracji będzie bardzo trudna do realizacji. Pokażcie mi ludzi, którzy nadają się na moderatorów. Nie tych co chcą szpanować, bo takich jest na pęczki. Pokażcie mi tych co mają pojęcie o administrowaniu, co mają chęć się nauczyć komend innych niż /god /give /tp /heal /rocket. Pokażcie mi ludzi dojrzałych emocjonalnie, którzy potrafią rozwiązać problem z trolami, nie zachowując się jak oni. Pokażcie mi wreszcie tych, którzy będą chcieli pracować, a nie tylko wykorzystywać uprawnienia do własnej gry. Ja ich nie widzę.

#50
Napisano 02 marca 2012 - 10:43






Tworzenie tak jak wcześniej dwóch odrębnych światów jest według mnie bez sensu. Dlaczego? Ano dlatego, że ludzie po prostu nie mogą powstrzymać się przed oszukiwaniem, byle tylko mieć więcej/lepiej niż inny.
Tyle ode mnie na razie


Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

#51
Napisano 02 marca 2012 - 10:51

Garrus Vakarian
#52
Napisano 02 marca 2012 - 11:13
i tak wszyscy po chwili biegają w diamentach z ulepszonymi mieczami, maja wielkie zamki i skrzynie pełne żarcia i eliksirów. .
#53
Napisano 02 marca 2012 - 11:22



Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.

#54
Napisano 02 marca 2012 - 11:57

#55
Napisano 02 marca 2012 - 01:05
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#56
Napisano 02 marca 2012 - 01:21
Nie zapominajmy, że agora jest prawie od początku serwera. Jeszcze pamiętam jak pierwszy raz sprzedawałem w niej chleb.
Agora być musi to wprowadza swego rodzaju klimat. Tak jak ktoś powiedział nie wszyscy lubią kopać więc taka osoba zrobi sobię farmę, sprzeda plony i juz może kupić sobie materiały na narzędzia.
Gdy powstała agora postawiłem sobie cel, że zostane najbogatszy na serwerze i wszelkimi sposobami chciałem to osiągnąć.
Najpierw zrobiłem największa farme na serwie teraz byłaby ona malutka w porównaniu do tych gigantów automatycznych, ale wtedy to było coś i tak w końcu zostałem najbogatszy.
Bez agory nie udałoby mi się to.
Garrus Vakarian
#57
Napisano 02 marca 2012 - 02:29
Ja też jestem za nową mapą. Trzeba dobrze rozplanować nowe miejsca dla działek . Endo podoba mi się Twój pomysł ja jestem za takim rozwiązaniem.
Czy można zrobić działki np (nie wiem jak dokładnie to się nazywa) w skayland , środek wyspa i rozchodzące się na wszystkie strony wiszące wyspy. A na głównej mapce czysty survival bez cubów i ułatwień.
sorry Art że wczesniej nie odpowiedziałem
Skyland - to była koncepcja świata wiszących wysp zaczęta przez Notcha w wersji 1.8, ale potem zarzucona i zastapiona obecnym The End. Mieliśmy coś takiego na starym serwerze, ale nie cieszyło się popularnością. Strasznie trudno się tam budowało - brak oparcia na solidnym gruncie. Moment i spadałeś. Trudności w przemieszczaniu się między wyspami - konieczne było latanie. Same wyspy były strasznie pofragmentowane - trudno znaleźć kawałek płaskiego żeby coś zbudować. Ostatecznie Notch to skasował z gry, a my też nie wracaliśmy do tego. Obecnie nie ma możliwości tego zrobić. Jest co prawda jakiś plugin do tego, ale jak ostatnio gadaliśmy o tym i sprawdzałem to kaszanka wychodziła.
takie coś jak mówisz, trzebaby zrobić ręcznie. w wersji 1.2 świat może mieć wysokość 256 klocków, więc 2x wiekszą niż teraz. mozna zrobić gdzieś miasto w górze, ponad chmurami.
cały czas czekam na twoje zdanie o tym co tu gadamy. mówiłes na serwerze, że masz jakiś pomysł.

#58
Napisano 02 marca 2012 - 02:31
Takie jest moje zdanie.
A codo samego robienia drug.dzialek to muglbym pomuc jak pozwolicie.
A gdyby się dało zrobić tą nowom mapkę Najpierw na tym serweże testowym?

Ile jeszcze łopat zniszczę zanim lotnie mi ten głupi flint !?
#59
Napisano 02 marca 2012 - 02:36
Moim zdaniem można zrobić takie miasto jak mówił endo, jednak według mnie powinien być jeszcze inny świat w którym można będzie zbierać surowce i przynosić je na ten świat z miastem. W ten sposób można zrobić survival i miejsce pvp dla graczy a na świecie z miastem tylko się budować.
#60
Napisano 02 marca 2012 - 02:40