Skocz do zawartości


Zdjęcie

de_tawerna_v1


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
79 odpowiedzi w tym temacie

#1 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 07:14

projekt nr 1: http://wgrajfoto.pl/...de_szit9a03.jpg

beNdo lepsze mejbi

Użytkownik tyro edytował ten post 18 lipca 2007 - 07:18
co mi paskudzisz temat, załóż sobie własmy :P

  • 0
Dołączona grafika

#2 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 07:47

musisz określić wielkość mapy, budynków itp. mapy nie mają jakiejś konkretnej przyrównywalnej do realu jednostki miary. "unit" jest jaki jest do ch..ja nie podobny.
a wyglada mniej więcej tak :
  • 0

#3 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 18 lipca 2007 - 07:56

o f*ck xD to jeszcze wymiary trzeba podawac ;p myslalem ze narysuje i juz .jpg wrzuce do cstrike/maps i plej gejm http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Nie wiem no kurcze pomysle jeszcze nad innym projektem albo zrobie go dokladniej i reszte pieter..
  • 0
Dołączona grafika

#4 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 18 lipca 2007 - 08:12

No mapa zapowiada sie ciekawie http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#5 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 01:55

czy o takie coś Ci chodziło? :P

ofc. to jest wstępna wersja, którą robiłem 2h, ale działa.
  • 0

#6 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 03:31

nie dziala :( zapodaj plik tawerna.wad
Bo wyskakuje blad że nie może go otworzyc ;x
  • 0
Dołączona grafika

#7 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 03:58

ten plik jest niepotrzebny, przypadkiem dopisał się do konfiguracji mapy, bo poprawiałem moją pierwszą mapę. jeżeli nie masz tawerna.wad, tzn., że olałeś, moje pierwsze dzieło. więc teraz robię :focha: pfff :P

tu jest wersja która nie potrzebuje tego.
  • 0

#8 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 04:17

oj bo wtedy nie gralem w csa i nie chcialo mi sie sprawdzac 1 mapy :P ale druga juz mam http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Wiec tak ;]
Mapa b. dobrze zaprojektowana ;d prawdziwie wyglada ten blok ;xd

-resp terro -po prawej stronie też chyba można walnąc jakies skrzynki i może zrobić jakies dziury w MURZE przez ktore można przejsc bo tak to strasznie trudno bedzie terro wbic chyba.

-chyba jednak lepiej bedzie jak bombside http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif bedzie na 3 pietrze i jeszcze mozna zrobic takie schody pozarowe z 2 pietra na 3 takie na zewnatrz z balkonu ;] i wlasnie kilka balkonow mozna. i mozna zrobić mozliwosc wejscia na dach jakos.

-okien jest za dużo wiec mozna niektore zaslonic drzewem takim ktore można rozwalic a niektore kompletnie zamurować.

-W srodku podzielic troche na pokoje i zrobić sciany takie cienkie że bedzie mozna przez nie jechać z kalaszka ;]

-troche tam drzew poustawiać przy wejsciu czy skrzynek czy smietnikow obojetnie żeby troche zasłonić wejscie

-fajnie podpisales zamrożonych hostow http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif można pozniej zmienić na ADMINI TAWERNY czy cos takiego w żartobliwym tonie ;p choc i tak moze zostać ;p

- w garażu jest chyba za duża przestrzeń, można tam troche zmiejszyć np i zrobić kilka jakis tam pokojow/magazynow z zamknietymi dzwiami.


zachecam wszystkich do sciagania i testowania bo naprawde może to być naprawde kozacka mapa :)

sry za to "można, można można" ;]

Użytkownik rahH edytował ten post 19 lipca 2007 - 04:19

  • 0
Dołączona grafika

#9 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 04:28

więc :
- mapę robiłem 2h, zgodnie z projektem.
- boty terro wygrały 12/5. więc chyba nie trudno wbić, ale boty są głupie.
- wewnątrz jest jedna przestrzeń, bo napisałeś w SB, że ma być duży budynek wewnątrz, ale nie naszkicowałeś co tam ma być. zrób projekt rozkładu pomieszczeń.
- okna, balkony, drabinki na dach, wszystko można zrobić. nie było czasu.
- narysowałeś, że z0nk ma być na ladzie, nie mogłeś się zdecydować co ma być celem ataku i czy ma to być de_ czy cs_ więc dałem hostów ale nie żeby ratować tylko wysadzić :P . niestety gablota sie rozlatuje i hosty giną...

zrobiłem to, żeby pokazać, że wszystko da się zrobić, tylko potrzeba dobrego projektu i wskazówek :)
  • 0

#10 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 04:40

no wlasnie kurde tyro chyba jednak tyro za duży ten blok wyszedl w srodku ;p komu sie bedzie chcialo biegać z jednego na 2 koniec ;x chyba trzeba zmniejszyć przynajmniej jego szerokosc od konca mapy do okien dlugosc tą dlugość. grubosc poprostu^^
To zmniejszamy? i wtedy moze zrobie projekt wnetrza jakis hm ;x
  • 0
Dołączona grafika

#11 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 04:55

naszkicuj co ma być w środku. gdzie bs / bs'y?, a ja dopasuję wymiary bloku. te zrobiłem "na oko" jak mi ręka poszła z mychą :P
  • 0

#12 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 19 lipca 2007 - 07:38

Mapa fajna przypomina opuszczoną fabrykę :P
trzeba zmienić parę rzeczy..:

bugi:
-można wylecieć za mapę ;d
-można przebić się przez sufit (ze skrzynek, w 2 osoby)
i to chyba na tyle z bugów :>

- proponuję dodać jakąś drabinkę na dach a na dachu np. okno przez które terro mogłoby wejść :> co za tym idzie trzeba dać skrzynki na dach żeby ct mogło go obronić..
drabina, okno

- zdecydowanie za dużo okien, proponuję zasłonić (zabić :>) większość deskami
okna, okna2
acha i może jeszcze zrób żeby niektóre (z tych nie zasłoniętych) okien były np. w połowie zastawione skrzynią.. nie mówię o wszystkich, tylko np. 2 lub 3 okna

- trzeba dodać jakieś drzewa żeby mapa nie była taka pusta..

- można by zrobić jakiś tunel/kanał który biegłby z respa terro np. do piwnicy..

- zrób jakieś drzwi/przejście na respie terro bo skądś musieli się tam wziąć :P (np. takie jak jest na nuke :>)

- hmm trochę zmyla ten dźwięk jak ktoś chodzi po schodach bo jest taki sam jakby ktoś po dworze łaził

- usunąć hosty? rzucisz obok nich He i hajs Ci zabierze :>

A co do rozmieszczenia 'pokoi' to rozrysowałem tylko drugie piętro bo myślę że w na pierwszym były by tylko skrzynie (sporo skrzyń) a w piwnicy jakieś skrzynie i beczki ?

II piętro

Użytkownik z0nk edytował ten post 19 lipca 2007 - 08:15

  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#13 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 19 lipca 2007 - 07:49

W garażu powinien sie znajdowac jakis samochód albo samochody takie jak w militi,Na dachu jakies dziury lub szyby.Bombsite mi sie ogólnie nie podoba :( :( nie mam pomyslu na inny ale nie pasuje mi troche.Najbardziej mnie zraziła ilość szyb... http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif ale ogólnie fajnie sie na niej gra jestem pewny ze sie przyjmie:)

Użytkownik KsR edytował ten post 19 lipca 2007 - 07:50

  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#14 rahH

rahH

    pr0ncie

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 313 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 07:57

wlasnie a może te okna ktore mają być otwarte wedlug zonka skrina w nie wstawic szyby takie jak na office?

i kolorystycznie może by sprobować zmienić tą ciemną czerwoną cegle na cos innego jasniejszego -ale jezeli z tym duzo roboty to nie trzeba
  • 0
Dołączona grafika

#15 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 19 lipca 2007 - 07:59

Okna powinny byc zabite deskami niektóre a szyby powinny byc na dachu :] ( takie jak na ofajsie)
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#16 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 19 lipca 2007 - 08:41

- znów jakiś mateja przez mury skakał :P . ponieważ mapa jest w fazie budowy niebo jest robione jako pudełko wokół mapy, więc mateja może wyskoczyć. na koniec to dopasuję i nie da sie wyskoczyć.
- ten sufit. hm.. nie wiem może jest za cienki, a może tak po prostu jest z sufitami. na kabulu też tak jest.
- okna pozabijam jak z0nk narysował. szyb bym nie wstawiał bo jak to ma być rudera to szyby już dawno są powybijane.
- skądś się musieli wziąć, wiem, zrobię coś.
- dźwięk schodów zależy pewnie od tekstury, jest taka jak na zewnątrz. generalnie tekstury wziąłem z dupy, więc trzeba je powybierać. myślę, że skorzystamy ze standardowych tekstur, więc możecie popatrzeć jakie są tekstury na standardowych mapach i mi tu rzucic proposal. cegły są na trainie i chateau. trzeba sciany, podłogi, sufity, glebe na zewnątrz murki, drzwi, deski w oknach, skrzynki, wwwssszyyystttko. http://tawerna-cs.or...tyle_emoticons/default/biggrin.gif
- te hosty w gablocie to dałem dla jaj. na mapie de_ ich być nie powinno.

na koniec ten dach.
wchodzenie na dach może stanowić problem. ponieważ będzie widoczne niebo i to nie tylko na górze, ale na dole też. sprawia to wrażenie jakby mapa wisiała w powietrzu - głupio to wygląda. mateja jak wyskoczył to wie. więc mapy są tak zrobione, że sciany, skały zakrywają boki wysoko, żeby było widać tylko niebo u góry.
jak wejdzie sie na dach to bedzie taki widok jak na nuke na skałach. żeby to wyglądało ok, trzeba zbudowac wokoło coś większego niż ten budynek, a to zrobi nam duuuużżżąąąą mapę i w cholerę roboty.

dobra piszcie co wam przyjdzie do głowy, a ja to na spokojnie zanalizuję i postaram się nanieść wszystkie uwagi. może to nie być tak szybko. widzę, że projekt "rudera" chwycil, więc musze się przyjrzeć mu poważniej. więć walcie co wam ślina i cierpliwie czekajcie. jak coś będzie to wstawię.
  • 0

#17 KsR

KsR

    Chorąży

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 573 postów
  • Ską…d:ZzaSiedmioGórOgrodu

Napisano 19 lipca 2007 - 09:28

Mam pomysła na dole w tej piwnucy czy jak to tam mozna wstawic takie polki jak byly na italce w tej winiarni,lub taki syfiaste jak byly na Havanie :]
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika



Ty za to nie próbuj być na siłę ziomalem dając sobie do podpisu teksty typu "Masz ambicje to p***** policje"
PRZEPRASZAM !!!!

uhahahahahahahahaahahahahahahah !!

#18 z0nk

z0nk

    Porucznik

  • Oldie
  • PipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Ską…d:z bramki numer 1

Napisano 20 lipca 2007 - 02:53

Hmm co do tego dachu to może zrób na gorze jakieś wyższe mury czy cuś ;s
  • 0

(Minutę temu) KoNiO -- czemu mi nie dziala strona razer-a skoro mam IE 7,0 ?

Dołączona grafika

#19 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 20 lipca 2007 - 10:47

11:41 AM) LisuUUu -
a mapa nazwa : de_rudera , ja byłbym raczej za : de_tawerna_TP , jednoczesnie mapa reklamuje serwer i jest wyrużniającą się wśrod grona innych map .. ale to tylko jest mój pomysl
(11:38 AM) LisuUUu -
Mozna tez zrobić nalepkę na respach ct i terro z ważniejszymi zasadami serwera, co sądzisz o oznakowaniu miejsc takimi znakami jak podałęm na przykładzie drzwi na d2 ? Niewidziałęm tego nigdzie
(11:36 AM) LisuUUu -
i Następne :http://www.hot.jpg.pl/36652
(11:34 AM) LisuUUu -
Następne: http://www.hot.jpg.pl/36651
(11:32 AM) LisuUUu -
Ok mam smile.gif http://www.hot.jpg.pl/36650
(11:10 AM) LisuUUu -
k porobię i zapodam
  • 0

#20 tyro

tyro

    Generał

  • Head Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 593 postów

Napisano 20 lipca 2007 - 01:56

kolejna wersja...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0