bajzel i beznadzieja
#81
Napisano 26 sierpnia 2012 - 09:32
To mają być normalnie miasta z cuboidami i byśmy rozdawali działki a niech se sami budują co chcą można jedynie parę domków do wynajęcia zrobić ale to już każdy w swoim mieście zrobi tak jak będzie chciał
Synek? Bo Jak Ja Cie Dirtolne To Cie Gravel Zasypie!
#82
Napisano 26 sierpnia 2012 - 09:35
Podobne do moich klas... ale nie można po 3-4 dniach dać komuś działki 16x bo mało kto zbuduje coś sensownego. Dla mnie niech każde miasto ma swoje ''luksusy'' a nie każde po jednym.
Bierz pod uwagę że miasto ''luksusu 0'' to po prostu zwykłe blokowisko a miasto najwyższego luksusu to druga Nemea. Każde miasto powinno mieć wszystkiego po trochu.
Po prostu na wejście nowy gracz wyląduje w pomieszczeniu ze spisem wszystkich miast i ich opisami, w jakim biomie jest, kto rządzi itp. gracz wpisuje warp danego miasta i się wprowadza.
Chciałbym pustynię
Użytkownik Eurobercik edytował ten post 26 sierpnia 2012 - 09:37
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#83
Napisano 26 sierpnia 2012 - 09:38
Mody i Admini pobudowali by miasta, wioski, wioseczki i tam dawać chałupy. Bo wątpię ze jak damy działki to powstanie cos ladnego ;/
#84
Napisano 26 sierpnia 2012 - 09:41
Tylko będzie trzeba zmienić Permission`s bo na "Arcadi" /warp dla graczy nie jest dostępny
Julleczka - Dżungla
Bercik - Pustynia
Starwars508 - Tajga
hardkor047 - Ocean
@puntapunta Znasz znaczenie Miasta!? To ma być tak wybudowane że na wstępie się graczowi łza w oku kręci! XD a nie jakieś Wioseczki z Dirta
Synek? Bo Jak Ja Cie Dirtolne To Cie Gravel Zasypie!
#85
Napisano 26 sierpnia 2012 - 10:10
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#86
Napisano 26 sierpnia 2012 - 10:22
Synek? Bo Jak Ja Cie Dirtolne To Cie Gravel Zasypie!
#87
Napisano 26 sierpnia 2012 - 10:46
#88
Napisano 27 sierpnia 2012 - 12:05
- Czy ustalamy że jak ktoś ma dany typ, to musi dopasować rodziaj miasta do tego typu, żeby nie wyszedł burdel, i żeby gracze dopasowywali się do danych biomów budując swoje domy. Dam kilka pomysłów:
2)Tajga - Tundra - Średniowieczne
3)Pustynia - Dużo sandstona i Drewna normalnego
- Czy jak budujemy miasto to sami budujemy domy, czy zostawiamy to graczą ?
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#89
Napisano 27 sierpnia 2012 - 12:26
#90
Napisano 27 sierpnia 2012 - 07:26
(może).
Ale wiadomo bedzie ze 100% ochrony cuboidowej. Ja kiedyś na moim serwerze dawno temu.... miałem plugina na miasteczka takie osady jakby zamki. Prace były np rów 40x40 w dół 40 i wypelnialem go stone'm i ludzie kopali i sprzedawali sad z jabłkam i. Ryby w jeziorku łowili. było super musimy się postarać o lepsze warunki dla graczy. No ja nie narzekam jeśli przychodzi regerować codziennie po jakiś n00bach to aż się zygać chce na widok ich syfu pozostawionego od niechcenia...
#91
Napisano 27 sierpnia 2012 - 07:42
Synek? Bo Jak Ja Cie Dirtolne To Cie Gravel Zasypie!
#92
Napisano 27 sierpnia 2012 - 08:04
#94
Napisano 27 sierpnia 2012 - 09:40
Dream As You'll Live Forever. Live As You'll Die Today.
#95
Napisano 27 sierpnia 2012 - 01:45
#96
Napisano 27 sierpnia 2012 - 03:40
#97
Napisano 27 sierpnia 2012 - 04:53
#98
Napisano 27 sierpnia 2012 - 05:18
Ja to widzę tak:
Ocean - bardzo dużo wody i fontann wszelkiej maści, podwodne tunele
Brzeg - porty, plaże, promenady, latarnie morskie
Pustynia - piasek i piaskowiec, jasne deski i zwykłe drewno, dużo glowstone i lawy, kaktusy i uschnięte krzaki
Tajga i tundra - dużo budowli ze śniegu, powtarzający się w wielu miejscach wzór śnieżynki
Dżungla - domy mogą wyglądać jak drzewa, dużo roślinności
Bagno - może domki na drewnianych podporach unoszące się nad wodą?
Las - dużo drzew i trawy, budowli z drewna
Grzybnia (chyba nie ma na mapce) - wielkie grzyby, całe miasto skupione na grzybach, oczywiście mnóstwo grzybni zamiast chodników
Równina, wysokie góry - Tu chyba może być pewna dowolnośc
Niebo (ktoś o tym wspomniał) - Szklane kopuły, ale to raczej zły pomysł, bo ciężko takie coś zbudować i ciężko zrobić bezpieczne zejście na dół po surowce.
To tylko moja wizja, myślę że to by się sprawdziło, każde miasto wyglądałoby inaczej, miałoby inne cechy charakterystyczne. A pomiędzy miastami mogłaby rozciągać się autostrada, po której jeździłyby ''samochody'' omawiane w innym temacie. Chyba już niepotrzebny będzie plugin na totemy.
Można już budować?
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze
#99
Napisano 27 sierpnia 2012 - 06:22
- "Czy ustalamy że jak ktoś ma dany typ, to musi dopasować rodziaj miasta do tego typu, żeby nie wyszedł burdel, i żeby gracze dopasowywali się do danych biomów budując swoje domy. Dam kilka pomysłów:
2)Tajga - Tundra - Średniowieczne
3)Pustynia - Dużo sandstona i Drewna normalnego"
Spoko dzięki za kopiowanie xD
Taniec jest odzwierciedleniem naszego ciała,
czasem zabawy ,
czasem bólu.
#100
Napisano 27 sierpnia 2012 - 07:38
No dobrze, czyli budujemy według biomów czy jak się komu podoba?
HEROBRINE IS ALIVE REVENGE
http://gamingcrew.pl...825-eurobercik/ <--- Jeżeli ci się nudzi, zapraszam na mój profil, w którym zamieszczam opowiadania o naszym serwerze